ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 14 ارديبهشت 1396 08:33

موسسه حقوقی و ثبتی درسا

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 18 ارديبهشت 1396
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
ثبت شرکت
موسسه حقوقی درسا با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و مجرب در زمینه ی ثبت شرکت، ثبت شرکت با مسئولیت محدود، ثبت شرکت سهامی عام، ثبت شرکت سهامی خاص، ثبت مؤسسه، ثبت شرکت تعاونی، ثبت شرکت در مناطق آزاد، ثبت شرکت خارج از کشور، ثبت شرکت تضامنی و نسبی به محض انعقاد قرارداد تا دریافت شماره ثبت و روزنامه رسمی بطور تمام وقت پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهد بود. ثبت شرکت درسا ثبت خط و مشی خود را بر ارائه خدمات ثبتی با سریعترین زمان ممکن قرار داده و کسب رضایت مشتریان را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است و آماده مشاوره ثبت شرکت در کرج می باشد.



ثبت برند
برند یا علامت تجاری معرف خدمات و صنعت شما می باشد و به طور انحصاری طبق مقررات قانون ثبت علائم تجاری به شما اختصاص داده می شود و وجه تمایز هر شرکت برند آن شرکت است لذا ثبت برند از مهمترین قدم های ابتدایی هر شرکت می باشد و موسسه درسا با طرح دعاوی حقوقی و کیفری برند توسط وکلای مجرب و با تجربه، حمایت از برند ثبت شده و ابطال برندهای کپی را انجام داده و به شما کمک می کند تا برند خود را جهانی کنید. با ثبت برند و علامت تجاری خود اجازه سوء استفاده سود جویان از کسب و کار خود را ندهید.



اخذ گرید
شرکت هایی که قصد انعقاد قرارداد با ارگان های دولتی را دارند باید دارای رتبه بندی باشند و نسبت به اخذ رتبه (گرید) اقدام نمایند در واقع رتبه بندی شرکت ها معیاری برای تعیین صلاحیت و بررسی توان مالی و فنی شرکت ها است که بر اساس ضوابط و مقررات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بسته به نوع شرکت: پیمانکاری – مشاوران – انفورماتیک رتبه ای بین ۱ تا ۵ به آن شرکت اختصاص می یابد. از مهمترین مواردی که اشخاص حقیقی و حقوقی بعد از ثبت شرکت باید انجام دهند اخذ رتبه یا اخذ گرید در کرج می باشد.



اخذ ایزو
درسا ثبت مجری اخذ ایزو در انواع مختلف می باشد در واقع ایزو (ISO) مخفف عبارت International Organization for Standardization به مفهوم سازمان بین‌المللی برای استاندارد سازی است. در حال حاضر، این سازمان بین‌الملی متشکل از یک شبکه از مؤسسات استاندارد ملی در ۱۵۷ کشور دنیا است، که بر پایه یک مرکز در هر کشور و یک مرکز اصلی در شهر ژنو – سوئیس- فعالیت می‌کند که وظیفه هماهنگی مراکز مختلف را برعهده دارد. امروزه رعایت استانداردهای ایزو در تولید و عرضه محصولات و خدمات از چنان اهمیتی برخوردار است که در عرصه تجارت جهانی، استاندارد‌های ایزو شرط اولیه در داد و ستدهای بین‌المللی قرار گرفته است.

کرج، پل آزادگان، مجتمع یادمان، بلوک A، طبقه ۶، واحد A6
۰۲۶-۳۴۴۵۷۱۳۱
۰۲۶-۳۴۴۵۰۱۳۳
https://dorsasabt.com
http://dorsasabt.co

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.