ریال
پنجشنبه 30 فروردين 1403

چهارشنبه, 06 بهمن 1395 12:47

الکتروکوتر RF دیجیتال(الکتروسرجری)با قدرت بالا،300وات

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 06 بهمن 1395
استان :خراسان رضوي
شهر :مشهد
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
دستگاه الکتروکوتر آر اف با بالاترین قدرت و پیشرفته ترین تکنولوژی و کارایی بسیار وسیع و گسترده،تولید شرکت شتاب الکترونیک و با نام تجاری Eshnider ،ساخته شده از قطعات آلمانی و مورد استفاده متخصصین جراح،پوست و مو و دندانپزشکان میباشد.
دستگاه RF برای کلیه جراحی ها و انواع ضایعات پوستی و دهانی دارای کاربرد بسیار موثر و منحصر بفرد میباشد و پزشک میتواند براحتی و بدون کمترین دغدغه از دستگاه استفاده نماید،به این دلیل که دستگاه هیچگونه عارضه ای بجا نمیگذارد.
در ادامه توضیح کوتاهی در مورد روش استفاده از دستگاه (که بسیار ساده و راحت و برای کلیه پزشکان بدون آموزش حضوری قابل درک میباشد)داده میشود.توضیحات کامل و جامع در برگه راهنمای همراه دستگاه ارائه میگردد.
در قسمت جلو دستگاه الکتروکوترآر اف دو عدد ولوم دیده میشود.ولوم شماره 1 ماکزیمم قدرت دستگاه را به مرز 100w رسانده و برای کارهایی از قبیل برداشتن کک و مک و رفع موهای زائد مناسب میباشد.برای کک و مک ولوم باید روی عدد 3 قرار گیرد و از ابزار مخصوص این کار(که دایره ای شکل میباشد)استفاده نمود.
برای برداشتن موهای زائد باید ولوم روی شماره 2 الی 3 قرار گیرد و بهتر است از سوزن باله فرانسوی 3 میکرون یا 4 میکرون F3 یا F4 استفاده شود.برای موهای نرم با پوست سفید ولوم باید روی شماره 2 و برای موهای ضخیم روی شماره 3 الی 4 قرار گیرد.
ولوم شماره 2 قدرت دستگاه را تا مرز 200w افزایش میدهد و برای از بین بردن خال و زگیل و جراحی های بزرگتر مناسب میباشد.به این منظور باید ولوم درحالت ماکزیمم قرار گیرد تا توان خروجی دستگاه به حداکثر افزایش یابد و از کاتر مخصوص استفاده نمود.باید توجه داشت که برای برداشتن خال و زگیل حتما از پد لاستیکی سبز رنگ رسانای متصل به بدن استفاده شود.
برای ضایعات دهان و دندان از جمله پلیپهای دهانی و همچنین غده های زیر پوستی و سایر ضایعات بهتر است از قدرت حداکثری دستگاه یعنی 300w استفاده شود.برای این منظور باید ولوم دستگاه در حد ماکزیمم قرارگیرد و کلید Hi/Low در سمت راست دستگاه در حالت Hi قرار گیرد.
به پزشکان و متخصصین توصیه میگردد از دستگاه الکتروکوتر آر اف 300 وات Eshnider که قابلیت بالائی دارد استفاده نمایند،زیرا ولوم شماره یک تا مرز 100 وات و ولوم شماره دو تا مرز 200 وات و چنانچه کلید کوچک سمت راست درحالت Hi قرارگیرد قدرت دستگاه به حداکثر توان خود که 300 وات میباشد میرسد،لذا میتوان به راحتی پلیپ های دهانی و غده های بزرگ چربی زیر پوست(بخصوص غده های چربی زیر پوست سر) را با این دستگاه برداشت.در دستگاه الکتروکوتر آر اف 300 وات،برای کارهای کوچک،کلید کوچک سمت چپ باید در حالت پائین (low)قرار گیرد.وات بالا بخاطر این است که پزشک درموقع کار دچارمشکل نشود.به این دلیل که برای برداشتن پلیپها یا غده های بزرگ هرچه سطح گسترده تر شود برداشتن غده توسط کوتر قدرت پایین،پزشک را دچار مشکل میسازد.چون با شروع جراحی،کارآیی دستگاه ظاهرا مطلوب به نظر میرسد،ولی در اواسط کار،چنانچه قدرت دستگاه پایین باشد جوابگو نخواهد بود،در این شرایط پزشک با بالاتر بردن توان دستگاه قادر به ادامه کار خواهد بود.در الکتروکوترهای قدرت پائین،این کلید وجود ندارد و با زیاد و کم کردن ولوم توان خروجی دستگاه روی کانتردیجیتال مشخص میباشد.
برای مسدود نمودن مویرگهای در حال خونریزی باید ولوم روی شماره 4 قرار گیرد و از ابزار مخصوص که ضمیمه دستگاه میباشد استفاده نمود.البته برای مویرگهای ضخیم و نازک ولوم دستگاه باید براساس تشخیص پزشک تنظیم شود.
توجه به این نکته ضروری است که برای هرگونه جراحی،ابزار مخصوص به آن را(که همراه دستگاه ارائه میگردد)باید به قلم متصل نمود و برای هرگونه عملکرد،پزشک باید وات خروجی دستگاه را تنظیم نماید.این کار توسط دو ولوم و کلید Hi/Low صورت میگیرد و بر حسب نوع عملکرد،میزان وات خروجی را کانتر دیجیتال نشان میدهد که این میزان از صفر الی سیصد میباشد.
در کلیه الکتروکوترهای آر اف Eshnider از جمله دستگاه RF با قدرت 100w و 200w و 300w،دستگاه برای کارهای کوچک زیر بار Resonance کمتری خواهد بود که در نتیجه عمر دستگاه افزایش خواهد یافت.
مشخصات فنی دستگاه
Power in put 220v
out put resonance 300watt RMS
frequency authorize 2/8Mhz
دستگاه الکتروکوتر RF مارک Eshnider دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد و آموزش استفاده بصورت تلفنی رایگان میباشد.
بدلیل اینکه خریدار دستگاه را مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده اصلی خریداری مینماید هم قیمت دستگاه RF بسیار ارزان و مقرون بصرفه میباشد و هم از لحاظ خدمات پس از فروش ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و خریدار برقرار میباشد.ضمنا ارسال کالا به اکثر نقاط کشور رایگان است.
جهت آگاهی از سایر دستگاههای پزشکی تولید شده در شرکت شتاب الکترونیک با دفتر مرکزی شرکت واقع در مشهد،بلوار پیروزی،مجتمع ارم تماس حاصل فرمایید.
05138839201 و 05138388116 و 09159150721 و تلفکس05138839201
اطلاعات بیشتر در shetabelectronic.epage.ir
قیمت : تماس حاصل فرمایید

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
شرکت شتاب الکترونیک
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.