ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

چهارشنبه, 06 بهمن 1395 12:58

فروش دستگاه الکتروکوتر آر اف - دستگاه RF

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 06 بهمن 1395
استان :خراسان رضوي
شهر :مشهد
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
دستگاه RF ( الکترو کوتر آر اف ) دیجیتال جهت رفع ضایعات پوستی و انواع جراحی با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب دارای کاربردهای مختلف و ویژگیهای منحصربفرد میباشد.
دستگاه RF ( الکتروسرجری ) ساخت شرکت شتاب الکترونیک (پیشرو درصنعت طب الکترونیک درایران از سال 1362) با نام تجاری Eshnider از قطعات آلمانی ساخته شده است.ویژگیهای دستگاه الکتروکوترآراف:
1-روش کار با دستگاه الکترو کوتر RF بسیار آسان است2-مجهز به ولوم کنترل فرکانس میباشد که با تغییر آن از 2/8 به 12/6Mhzپزشک قادر است مویرگهای درحال خونریزی را مسدود نماید و با درجه 1/5ولوم کک و مکها و با درجه 7و8 خال و زگیل را از بین ببرد و با درجه 1و2موهای زائد را ریشه کن نماید.
پزشک میتواند درالکتروکوتر آر اف دیجیتال با تنظیم ولوم بر روی کانتر دیجیتال قدرت دستگاه را برای عملکرد مورد نیاز مشاهده نماید.
3-از آنجا که قدرت دستگاه الکتروکوترRF با افزایش ولوم قابل تغییر میباشد از این دستگاه میتوان برای کارهای مختلف استفاده نمود.
4-دستگاه RF دارای ابزارهای لازم جهت برداشتن خال و زگیل و نیز جراحیهای کوچک میباشدضمنا برای از بین بردن کک و مک ابزار مخصوص همراه دستگاه ارائه میگردد
5-مهمترین مزیت دستگاه الکتروکوتر آر اف این است که با برخورد نوک قلم به پوست فرکانس به انرژی حرارتی تبدیل و مستهلک میگردد.لذا هیچگونه عارضه نداشته وپزشک میتواند باخاطر آسوده از آن استفاده نماید
6-دستگاه الکتروکوتر آر اف دارای 2سال گارانتی و 10سال خدمات پس از فروش میباشد7-آموزش استفاده از دستگاه بصورت تلفنی رایگان است
8-از آنجا که شرکت شتاب الکترونیک تولیدکننده اصلی دستگاه میباشدو خریدار مستقیم و بدون واسطه از شرکت سازنده کالا را تهیه مینماید قیمت دستگاه الکتروکوتر RF بمراتب ارزان تر میباشد و از لحاظ خدمات پس از فروش،خریدار میتواند براحتی با تولیدکننده دستگاه ارتباط برقرار نماید.ضمنا ارسال دستگاه به اکثر نقاط کشور رایگان است.
جهت اطلاع از سایر دستگاههای پزشکی تولیدی شرکت شتاب الکترونیک با کارشناسان فنی شرکت تماس حاصل فرمایید.05138839201و09159150721 و 05138388116 و تلفکس:05138839201 آدرس دفتر فروش:مشهد/بلوار پیروزی/مجتمع ارم/شرکت شتاب الکترونیک
اطلاعات بیشتر در : shetabelectronic.epage.ir

قیمت : تماس حاصل فرمایید

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
شرکت شتاب الکترونیک
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.