ریال
جمعه 31 فروردين 1403

شنبه, 01 مهر 1396 11:10

درمان کبد چرب با درمان گیاهی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 01 مهر 1396
استان :اصفهان
شهر :اصفهان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
کبد و کبد چرب
کبد یکی از مهمترین اعضا بدن انسان است که وظایف مهمی از بدن را بر عهده دارد. هرچند در سالم بودن 10 تا 20 درصد از کبد، فرد می تواند به زندگی خود ادامه دهد اما در صورتی که کبد از بدن خارج شود، در کمتر از 24 ساعت مرگ انسان اتفاق می افتد. بسیاری از فعالیت های متابولیسمی در بدن انسان توسط کبد صورت می گیرد و همین امر کبد را از نقاط مهم و حساس بدن انسان قرار داده است. کبد به صورت طبیعی حاوی 5 درصد چربی است. یکی از بیماری های شایع در دنیا، ازدیاد و رسوب چربی در کبد است. این اتفاق به دلایل مختلفی اتفاق می افتد و در صورت عدم رسیدگی می تواند خطر ساز باشد.
اصولا کبد چرب به دو نوع الکلی و غیر الکلی تقسیم می شود. یکی از دلایل عمده ایجاد کبد چرب در جهان مصرف الکل است و به علت ازدیاد این عامل، در دسته ای جداگانه قرار داده می شود . اما استفاده از فست فود، کم تحرکی و چاقی از عوامل موثر در ایجاد کبد چرب غیر الکلی است. فرد مبتلا به کبد چرب عموما با کاهش قدرت بدنی مواجه شده و به سرعت خسته می شود. همچنین درد و سوزش در ناحیه کبد نیز از علائم ابتلا به کبد چرب می باشد.
درمان کبد چرب
علم پزشکی نوین تاکنون نتوانسته درمان مشخصی برای کبد چرب ارائه کند. درمان های ارائه شده برای این بیماری بیشتر به منظور جلوگیری از پیشروی آن است. همچنین رژیم های غذایی تجویز شده برای این بیماران می تواند کمک زیادی برای جلوگیری از پیشرفت کبد چرب نماید. البته اصولا این رژیم های غذایی به دفعات متناوب توسط فرد مبتلا نقض می شود، چرا که در این نوع رژیم ها اصولا غذای خوش طمع و دلخواه افراد تحریم می شود.
درست است که طب مدرن توانایی حل این مشکل را ندارد، اما طب سنتی می تواند برای بهبود و حتی درمان کبد چرب اقدامات اساسی انجام دهد. لازم به ذکر است درمان های پیشنهادی طب سنتی عموما طولانی مدت بوده و در اثر مداومت و صبر شکل می گیرند. یکی از مواد طبیعی که تاثیر بسیار زیادی بر روی بیماری کبد چرب دارد، بره موم است.
بره موم و تاثیر آن بر کبد چرب
شاید کلمه بره موم برای شما کلمه ای نا آشنا باشد. بره موم ماده ای مرغوب و شگفت انگیز است که توسط زنبور عسل از صمغ گیاهان و درختان مختلف تولید می شود. صمغ های جمع آوری شده توسط زنبور عسل به کندو منتقل شده و پس از مخلوط شدن با موم و عسل توسط آنزیم های بدن زنبور به بره موم تبدیل می شود. این ماده اعجاب آور می تواند در درمان بیماری های مختلف اثر گذار باشد. خواص ضد التهابی و ضد باکترایی این ماده توانسته آن را از خاص ترین ترکیبات درمانی در جهان قرار دهد.
کبد چرب یکی از انواع بیماری هایی است که بره موم می تواند تاثیر مثبت بر روی آن گذارده و حتی آن را درمان نماید. بره موم با فعال کردن چربی های روی کبد در درجه اول از رسوب بیش از حد چربی در کبد جلوگیری کرده و در صورت مصرف مداوم و به مرور زمان چربی های رسوب شده را نیز از بین می برد.
پیشگیری از کبد چرب با بره موم
آنچه که مشخص است بیماری کبد چرب باعث اختلال در زندگی فرد مبتلا می شود. فرد مبتلا به کبد چرب نمی تواند هر مواد غذایی که مطلوب و باب طبع اوست را میل کند و همین امر باعث ایجاد نوعی دلخوری نسبت به زندگی می شود. همچنین خستگی مداوم باعث کاهش بازدهی کاری می شود که مطلوب نخواهد بود. برای جلوگیری از این امر، بهتر است با مصرف به هنگام و پیشگیرانه از بره موم، خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهیم.
محصولات بره موم
بره موم به صورت خام قابل استفاده نیست و باید فراوری شود. در صورت مصرف خام بره موم مشکلات گوارشی متعددی برای انسان به وجود می آید.
شرکت شهدینه گلها بره موم را به دو صورت عسل بره موم و کپسول بره موم عرضه کرده است. کپسول بره موم حاوی بره موم پودر شده است .برای تولید کپسول، بره موم توسط تکنولوژی های پیشرفته به پودر تبدیل شده و به صورت کپسول بسته بندی می شود. همچنین عسل بره موم حاصل مخلوط بره موم با عسل طبیعی با کیفیت است.
میزان مصرف
- کپسول بره موم : روزانه نیم ساعت قبل از نهار و شام با یک لیوان آب عسل طبیعی میل شود
- عسل بره موم: روزانه یک الی دو قاشق غذا خوری

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
مصطفی فاضل
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.