ریال
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 15 شهریور 1396 07:41

محلول ضدعفونی کننده سطوح دزومد رپید آ اف

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
محلول ضدعفونی کننده سریع الاثر Desomed Rapid AF

امروزه عفونت های مرتبط با مراقبت های درمانی یکی از بزرگترین مشکلات تهدیدکننده سلامتی در دنیا می باشند که سالیانه منجر به بیماری و گاه مرگ افراد زیادی می شوند. در این راستا می توان به آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا مبنی بر ابتلای بیش از هفتصد هزار نفر به عفونت های بیمارستانی در سال 2011 اشاره کرد.
از آنجا که بخش عمده ای از این عفونت ها توسط افراد و سطوح آلوده به خصوص در بیمارستان ها و مراکز درمانی اتفاق می افتد، ضرورت استفاده از ضدعفونی کننده های مناسب بیش از پیش احساس می گردد.شرکت پهنه آسمان آبی در این راستا اقدام به ارائه برترین ضدعفونی کننده های مورد تأیید وزارت بهداشت می نماید.
دزومد رپید آ اف محصولی از شرکت دزومد آلمان می باشد. این محلول جهت ضدعفونی سریع سطوح در معرض آلودگی میکروبی نظیر تخت معاینه، سطوح بیمارستانی، یونیت های دندان پزشکی و... کاربرد دارد. محلول آماده مصرف دزومد رپید آ اف مؤثر بر انواع باکتری، مخمر و ویروس های پوشش دار در مدت زمان یک دقیقه و نوروویروس در مدت 5 دقیقه می باشد.

ویژگی های محصول: حاوی اتانول و ترکیبات آمونیوم چهارتایی- عاری از ترکیبات مضر آلدهیدی و فنولی- سریع الاثر و آماده مصرف- ماندگار و سازگار با سطوح

طیف مصرف: ضدعفونی سطوح تماسی نظیر میز، لوازم بیمارستانی،تخت معاینه، تختخواب بیمار، یونیت های دندان پزشکی، شیر آلات، دستگیره در و پنجره، دکمه آسانسور، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و...

طریقه مصرف: پس از پاکسازی سطوح از خون و ترشحات، محلول دزومد رپید آ اف از فاصله 30 سانتی متری بر روی سطح مورد نظر اسپری می شود. محلول باید تمام سطح را در بر گرفته و حداقل به مدت یک دقیقه بر روی آن باقی بماند. پس از آن می توانید در صورت نیاز، محلول را با یک دستمال تمیز پاک کنید.


تأییدیه ها: وزارت بهداشت ایران، وزارت بهداشت آلمان(VAH/DGHM)، استاندارد اتحادیه اروپاو...

احتیاط: از تماس محلول با چشم ها و دهان خودداری نمایید.
در هنگام ضدعفونی سطوح از دستکش و ماسک استفاده کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
شرکت کیمیا سوشا
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.