ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 11 آبان 1396 09:23

دندانپزشکی عمومی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :پنج شنبه, 11 آبان 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
دندانپزشکی عمومی

زیبایی : آیا می دانید چه روش هایی برای جایگزینی دندان از دست رفته وجود دارد؟

با توجه به پیشرفت علم دندان پزشکی خوشبختانه چندین روش برای جایگزینی دندان از دست رفته وجود دارد که هر نوع آن متناسب با درآمد یک قشر می باشد. بنابراین تمام اقشار می توانند از این خدمت بهره مند شوند.

سه روش عمومی برای جایگزینی عبارت است از:

- ایمپلنت
- پروتز متحرک
- پروتز ثابت
البته روش های دیگری نیز وجود دارد ولی معمول ترین آنها همان هایی است که در بالا ذکر شد.

هدف از جایگزینی علاوه بر کمک به خوردن غذا، حفظ زیبایی نیز می باشد.

ایمپلنت نوعی پروتز است که پایه ی آن باید در استخوان فک کار گذاشته شود که در مورد ایمپلنت در پست های قبلی توضیح داده شده است.

در روش پروتز متحرک از نوعی پلاستیک جهت ساخت استفاده می شود که البته به دلیل خطر بلعیده شدن در این روش معمولا توصیه نمی شود مگر در مواردی آن هم صرفا جهت زیبایی.

اما بحث اصلی ما در این بخش پروتز های ثابت و یا بریج ها هستند. دندانپزشکی در خواب کلینیک دندانپزشکی کلینیک تخصصی دندانپزشکی دندانپزشکی ترمیمی دندانپزشکی آزاد مطب دندانپزشکی دندانپزشکی ویژه کودکان ناهمکار دندانپزشکی ویژه کودکان استثنایی دندانپزشکی  در تهران دندانپزشکی خوب بهترین دندانپزشکیدر این روش ابتدا باید دندان های کناری دندان کشیده شده از نظر مقاومت بررسی شود. در صورتی که دندان های مجاور بررسی به جهت تحمل فشار مناسب باشند، دندان های کناری اندکی تراش داده می شود و دندان پروتز به دو دندان کناری می چسبد که از لحاظ بصری زیبایی دندان ها حفظ خواهد شد. در این مورد معمولا بیماران از تراش دادن دندان های کناری اظهار نارضایتی می کنند. اما در صورتی که دندانپزشک شما حاذق باشد و دارای تجربه ی کافی در این زمینه باشد هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. در ضمن دندان ابتدا توسط چسب موقت چسبانده می شود تا پس از تست تحمل دو دندان کناری و عدم ایجاد درد در دندان ها، از چسب دایم استفاده شود. دندانپزشکی عمومی لبخند من با دارا بودن دکتر های با تجربه به صورت شبانه روزی در خدمت شماست!

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
لیلا کرایه چیان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.