ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 29 آبان 1396 16:59

سررسید وسالنامه

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
ویژگی های چاپ سررسید مدیریتی:
دارای فضای کافی برای یادداشت های روزانه
قابل حمل اما دارای وزن بیشتر نسبت به سررسید اروپایی
دارای تنوع زیاد در رنگ و طرح های بسیار

نقش چاپ سررسید مدیریتی در تبلیغات:
بالاترین استفاده ای که تقویم های مدیریتی در حال حاضر دارند، خرید انبوه آن ها برای استفاده در هدایای تبلیغاتی است. در کنار فرآیند خرید تقویم هایی مانند سررسیدهای مدیریتی و اروپایی، عملیات دیگری مانند چاپ آستر بدرقه، لت گذاری، چاپ روی جلد، چااپ لوگوترام و... هم انجام می شود. شما هم اگر پس از خرید سررسید، تصمیم دارید آن ها را به افراد مهم در دنیای کار و تجارت اهدا کنید، حتماً باید لوگو، نام اطلاعات و سایر موارد مهم را روی جلد، روی لت ها و... چاپ کنید تا سررسیدی که هدیه می دهد همیشه نام برند شما را به همراه داشته باشد و مشتری و افرادی که در کار به خدمات شما نیاز دارند، بتوانند همیشه شما را از روی سررسیدی که در دست دارند به یاد بیاورند.

انواع چاپ سررسید مدیریتی 1397
- چاپ سررسید 97 اختصاصی یا سررسید تبلیغاتی: می توانید سررسید سفارشی خود را با چاپ لوگو روی جلد، لت گذاری، چاپ لوگوترام، چاپ آستر بدرقه، چاپ روی روبان و... به طور کامل اختصاصی کنید تا هدیه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد. شما هم می توانید این عملیات را روی سررسید های موجود در بازار انجام دهید و یا نوع دلخواه خود را چاپ و تهیه کنید که این امر پر هزینه تر خواهد بود.
- چاپ سررسید 97 عمومی: متداول ترین نوع چاپ سررسید است که به صورت آماده در طول سال توسط کارخانه ها چاپ می شود و در بازار موجود است. شرکت ها و کارخانه ها و... این نمونه های آماده را خریداری می کنند و فقط اقدام به چاپ لیزر و داغی بر روی جلد می کنند.
- چاپ سررسید 97 تخصصی: شما با توجه به فعالیتتان می توانید به جای قرار دادن اطلاعات عمومی، اطلاعات تخصصی مهم در رابطه با حرفه خود چاپ کنید و در صفحات سررسید مدیریتی قرار دهید. این صفحات می تواند شامل اطلاعات مهندسی، ساختمانی، صنعت نفت و گاز، پلی اتیلن و لوله و... باشد. و افراد می توانند در طول سال از این اطلاعات استفاده کنند.

انواع جنس چاپ سررسید مدیریتی:

چرم مصنوعی
چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی دارای تنوع رنگ و طرح بیشتر و هزینه کمتر می باشد، به همین دلیل اکثراً در ساخت سررسید از چرم مصنوعی استفاده می کنند. البته کیفیت چرم مصنوعی خیلی کمتر از چرم طبیعی است، اما نوع مرغوب چرم مصنوعی هم برای یک سال استفاده در سالنامه، کفایت می کند و بعد از آن چروک و پوسیده می شود.
جیر
در تولید سررسید در واقع از نوعی پارچه به اسم اشبالت استفاده می کنند، که ظاهری درست مثل جیر، زیبا و شیک دارد. و تنها نقطه ضعف آن این است که پرز به آن می چسبد.
ترمو
ترمو پر فروش ترین نوع جنس در تولید سررسیدها است، ترمو درظاهر شبیه چرم مصنوعی می باشد با این تفاوت که ترمو نازک تر و با کیفیت تر است، اما قیمت آن بیشتر است و چون با روش داغی حرارت می بیند، تغییر رنگ می دهد">چاپ سررسید 97 اما چرم مصنوعی معمولاً تغییر رنگ زیادی ندارند. هرچه ترمو با کیفیت تر باشد، تغییر رنگ بیشتری می دهد و این بزرگترین مزیت آن است.
گالینگور
گالینگور به دلیل داشتن هزینه کم و تنوع بسیار، در تولید تقویم و سررسید، بسیار پرکاربرد می باشد، اما به نسبت چرم مصنوعی و گالینگور کیفیت کمتری دارد. هرچه سطح گالینگور صاف تر باشد دارای کیفیت بیشتری است.
سلفون
از خصوصیات سلفون این است که می توانید آن را در هر رنگ و طرحی سفارش دهید.سررسید 97 چاپ سالنامه 97 چاپ سررسید 97 چلد سلفونی در واقع گلاسه 135 گرمی است که طرح مورد نظر شما به صورت 4 رنگ روی آن چاپ می شود و بعد از آن برای محافظت از هر آسیبی روی آن سلفون کشیده می شود.
چرم طبیعی
از چرم طبیعی معمولاً به دلیل داشتن قیمت بالا و سخت بودن استفاده و نصب به عنوان جلد در سررسیدها، در تعداد پایین تولید می شود. سفارش تقویم و سالنامه با چرم طبیعی، انتخاب هدیه ای نفیس و لوکس است، که به ندرت افراد از آن استفاده می کنند.


*لبه دورتادور جلد را می توانید برای تزیین دوخت بزنید.
*زیر جلد را می توانید ابردار کنید، تا حالت بالشتی پیدا کند، البته به ضخامت جلد مقداری افزوده می شود.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
payam
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.