ریال
جمعه 10 فروردين 1403

دوشنبه, 02 مرداد 1396 09:31

سنیتایزر دستگاه ضد عفونی کننده تلفن همراه

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
از اولین باری که Niels finsen برنده جایزه نوبل در پزشکی در سال ۱۹۰۳ اشعه UV را در از بین بردن میکروب عامل بیماری سل مورد استفاده قرارداد تا کنون که بیش از یکصد سال از آن می گذرد استفاده های فراوانی در میکروب زدایی با اشعه UV در پزشکی بعمل آمده است.

امروزه نیز با بکارگیرری اشعه UV -C در دستگاه سنیتایزر تلفن همراه، میکرو ارگانیسم های بیماری زای موجود در تلفن همراه به میزان ۹۹/۹۹۹ درصد از میان می روند.

بر اساس مطالعات انجام شده میزان آلودگی تلفن همراه تا ۱۸ برابر آلوده تر از کثیف ترین سطوح نظیر توالت گزارش شده است. بنابراین تمیز نمودن تلفن همراه که همیشه و همواره در تماس با دست، صورت و گوش می باشد موضوعی مهم و قابل توجه می باشد.
امروزه استفاده از تلفن همراه به عنوان یک وسیله ضروری در زندگی روزمره بشر پذیرفته شده و میزان استفاده از آن به واسطه کاربرد های متنوع و مختلف آن روز به روز افزایش می یابد. میزان نوموفوبیا یا همان ترس از جد اشدن از تلفن همراه ۶۶ درصد گزارش شده و این در حالی است که این آمار در سه سال گذشته ۵۳ درصد بوده است.

این گزارش حاکی است که ۷۰ درصد از خانم ها از دور بودن از موبایل خود هراس دارند و ۶۶ درصد از مردم قبل از خواب حتماً موبایل خود راچک می کنند. میزان نوموفوبیا در بین سنین ۲۴-۱۸ سال ۷۷ درصد و ۷۲ درصد از مردم جهان نمی توانند بیش از ۱۵۰ سانتی متر مربع از موبایل خود فاصله داشته باشند.

از طرف دیگر دانشمندان میزان آلودگی تلفن همراه را به مراتب آلوده تر از کثیف ترین سطوح اطراف محل زیست انسان یعنی توالت گزارش کرده اند.

همه این ها اهمیت تمیز کردن تلفن همراه را صد چندان نموده است. اما از آنجا که این وسیله الکترونیکی قابل شستشو نمی باشد و دستمال ها یا اسپری های معرفی شده برابر تحقیقات بعمل آمده اثربخشی چندانی را از خود نشان نداده اند، بنابراین استفاده از اشعه UV یا ماوراء بنفش به کمک میکروب کشی تلفن همراه آمده است.
سنیتایزر تلفن همراه دستگاهی است که برای ضد عفونی نمودن تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
سنیتایزر
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.