ریال
جمعه 10 فروردين 1403

شنبه, 10 بهمن 1394 07:06

ثبت شرکت بعد از لغو تحریم ها

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود

ایران اسلامی بعد از سالها ایستادگی در مقابل انواع تحریم ها ی چند گانه با سازو کارهای متفاوت  که از سوی غرب و بعضی از دیگر کشورها به کشورمان تحمیل گردید پس از لغو این تحریم ها وارد مرحله جدیدی از حیاط اقتصادی خویش گردید ،کشور عزیزمان که با تکیه به خود باوری و عزم ملی بعد از 22 ماه مذاکره با نمایندگان کشورهای 5+1 توانست از این بزنگاه تاریخی عبور نماید و به پیشبینی بسیاری از اقتصاد دانان به دوره شکوفایی اقتصادی وارد شود .



طی لغو این تحریم ها که به بهانه پرونده هسته ایی ایران به کشورمان تحمیل گردیده بود ،ایران  به عنوان یکی از تولید کنندگان قوی وارد بازار اقتصاد جهانی خواد شد و امکان سرمایه گذاری و پذیرش سرمایه گذار در حوزه های تجاری،فناوری،مالی و انرژی فراهم خواهد گردید .
از دستوردهای برجام و موارد لغو تحریم برای کشور عزیزمان می توان موارد زیر را برشمرد:

نظام ممنوعیت و اخذ مجوز حاکم بر نقل و انتقال مالی به یا از ایران: ممنوعیت و محدودیت‌های انتقال پول به/از بانک‌های فعال در ایران به خصوص بانک مرکزی و شعب خارجی آن‌ها که در سال 2010 وضع و در سال 2012 تشدید شد .

تحریم‌های مربوط به فعالیت‌های بانکی: ممنوعیت افتتاح شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری ایرانی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، ممنوعیت همکاری با بانک‌ها و موسسات اعتباری ایران به خصوص بانک مرکزی و همچنین ممنوعیت افتتاح دفاتر نمایندگی موسسات مالی اروپایی در ایران .

تحریم‌های مربوط به بیمه: ارائه خدمات بیمه‌ای به دولت ایران یا نهادها و اشخاص وابسته و همچنین به افراد و نهادها و شرکت‌های فعال در حوزه سرزمینی ایران .

تحریم‌های مربوط به حمایت مالی برای تجارت با ایران: ارائه حمایت مالی از جمله از طریق ارائه خط اعتباری صادرات، ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه به افراد و موسساتی که قصد تجارت با ایران را دارند .

تحریم‌های مربوط به کمک‌های بلاعوض، کمک‌های مالی و وام‌های ترجیحی

تحریم‌های مربوط به انتشار اوراق قرضه تضمین‌شده توسط دولت ایران: همکاری یا ارائه کمک، خرید و فروش یا وساطت در انتشار اوراق قرضه توسط دولت، بانک مرکزی، بانک‌های مستقر در ایران یا بانک‌ها، اشخاص یا نهادهای تحت کنترل ایران .

تحریم‌های مربوط به واردات نفت و گاز از ایران

تحریم‌های مربوط به واردات فرآورده‌های پتروشیمی ایران

تحریم‌های مربوط به صادرات تجهیزات کلیدی بخش های نفت، گاز و پتروشیمی

تحریم‌های مربوط به سرمایه‌گذاری در بخش‌های نفت، گاز و پتروشیمی

تحریم‌های مرتبط با کشتیرانی و کشتی سازی

تحریم‌های مربوط به بخش حمل و نقل

تحریم‌های مربوط به طلا، فلزات گرانبها و الماس، اسکناس و سکه

تحریم‌های مرتبط با خدمات تبعی برای هر یک از گروه‌های فوق

اتحادیه اروپا همچنین «اقدام به اصلاح مفاد آیین‌نامه اجرایی شماره 2012/267 اتحادیه اروپایی و مفاد متناظر در تصمیم شماره 413/2010 شورای اتحادیه اروپایی که در بخش‌های 1.6.1 تا 1.7.2 پیوست شماره دو تصریح شده است را در رابطه با فعالیت‌های منطبق با این برجام خواهد کرد 
بر این اساس تحریم‌های زیر «در رابطه با فعالیت‌های منطبق با برجام» رفع می‌شوند :

تحریم‌های مربوط به نرم‌افزار

تحریم‌های مربوط به فلزات

تحریم‌های مرتبط با خدمات تبعی برای هر یک از گروه‌های فوق 
با حذف تمام این محدودیت ها ایران شاهد دوران طلایی در اقتصاد خواهد بود و عطش سرمایه گذاری در ایران روزگار پررونق تری رقم خواهد زد چنانچه در بسیاری از محافل اقتصادی برای کشورمان رشد 6 درصدی پیش بینی شده است و در بسیاری از رسانه ایران بعد از تحریم به عنوان محلی برای سرمایه گذاری سود آور اشاره شده است و فعالان اقتصادی  بسیاری از کشوره منجمله آلمان از سوی اقتصاد دانان به سرمایه گذاری در ایران تشویق شده اند و در پی آشتی اقتصادی با ایران می باشند .اگر چه این این تغییرات یک شبه نخواهد بود و نیازمند طی زمان مناسب تا رسیدن به مرحله شکوفایی می باشد تا بدنه اقتصااد کشورمان صدمات وارده از تحریمات را ترمیم کرده و جانی دوباره بگیرد و در سایه اتحاد و عزم ملی شرایط حاضر را به سکوی پرتابی جهت رسیدن به اهداف متعالی ملی  تبدیل نماید .
کشور اسلامیان با توجه به اهمیت زیاد در منطقه و همچنین دارا بودن بزرگترین کانون بانک داری اسلامی پس از لغو محدودیت برقراری ارتباط با دیگر کشورها، آماده ورود به عرصه های مختلف تجارت می باشد بنابراین فعالان اقتصاد نیز می بایست هوشیارانه این تغییر مثبت را پیگیری نمایند و آن را به فرصتی طلایی تبدیل نمایند.
دانش ثبت شرکت و همچنین مراحل پس از آن نیز یکی از مهمترین اطلاعات مورد نیاز فعالان اقتصادی می باشد پس در ابتدا از شما دعوت می نماییم به مقالاتی قبلی که به مواردی مانند ثبت شرکت های خارجی و یا ثبت شرکت در کشورهای خارجی و ..... پراداخته شده مطالعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات جامع تر و انجام هریک از موارد ثبتی و قانونی با شرکت کیا ثبت تماس حاصل فرمایید.


 


http://kiasabt.com


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.