ریال
جمعه 10 فروردين 1403

چهارشنبه, 24 آبان 1396 10:25

موسسه حقوقی وثبتی آماتیس , ثبت شرکت

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 30 آبان 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
موسسه حقوقی و ثبتی آماتیس
TEL : 09120853998
22140208



صفرتا صد ثبت شرکت در موسسه حقوقی و ثبتی آماتیس
گام اول
پیدا کردن یک شریک خوب
حداقل تعداد سهامداران برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود، ۲ نفر و در شرکت‌های سهامی خاص ۳‌نفر است، در گام اول باید شریک مناسبی برای خودتان پیدا کنید و مسئولیت هر سرمایه‌گذار در شرکت با مسئولیت محدود، به اندازه میزان سرمایه او می باشد، کسی که سرمایه بیشتری در شرکت دارد حق رأی بالاتری هم داشته و به همین نسبت مسئولیت بالاتری در پرداخت دیون و بدهی‌های شرکت دارد.
گام دوم
موضوع و مدت فعالیت شرکت می باشد
در خصوص مدت و موضوع فعالیت، قبلا با شرکای خود مشورت کنید، برای مشخص کردن مدت فعالیت شرکت یکی از گزینه های “محدود” یا “نامحدود” را باید انتخاب کنید، فراموش نکنید که برخی از فعالیت‌ها نیاز به مجوز دارد که برای ثبت شرکت آن را نیز باید تهیه کنید.
توجه: برای شرکتهایی که فعالیت آنها نیاز به اخذ مجوز دارد مانند فعالیتهای مربوط به امور بیمه ای، بانکی، بورس، شرکتهای تعاونی، امور فرهنگی، حج و زیارت، حمل و نقل کالا و مسافر، گردشگری ، بهزیستی ، حسابداران رسمی، اتاق بازرگانی ، ترجمه ، حوزه نفت و گاز و نظامی و انتظامی می بایست مجوز از مرجع مربوطه نیز ارائه گردد.
گام سوم
انتخاب نام شرکت
حالا باید یک نام مناسب برای شرکت خود انتخاب کنید، در این مرحله باید به‌ ترتیب اولویت ۵ نام برای شرکت خود انتخاب کنید تا از بین آنها یکی تأیید شود. انتخاب نام برای شرکت سختی های خود را دارد؛ اول اینکه این اسم نباید تکراری باشد، استفاده از اسامی مخفف شده که مربوط به اداره‌های دولتی و… است تنها با کسب مجوز از آنها امکان‌پذیر است.
گام چهارم
مشخص کردن محل اصلی فعالیت شرکت
در اینجا لازم است نشانی‌ محل دفتر شرکت و همچنین شماره تماس و کدپستی را ارائه بدهید،اگر هنوز مکانی برای شرکت انتخاب نکرده‌اید، می‌توانید فعلا نشانی منزل خود یا یکی از شرکا را در این بخش ثبت کنید.
گام پنجم
مشخص کردن سرمایه شرکت
برای ثبت یک شرکت با مسئولیت محدود حداقل سرمایه مورد نیاز ۱۰۰ هزار تومان است، با این حال مبلغ سرمایه اولیه تا حدودی نشانه‌ای از اعتبار شرکت است، بنابراین عده‌ای برای آغاز به‌کار شرکت سرمایه ۱۰میلیون تومانی درنظرمی‌گیرند.
گام ششم
مشخص کردن میزان سهم الشراکه
گام بعدی مربوط به میزان سهم الشراکه و سرمایه شرکاست، میزان سهمالشراکه هر یک از اعضا در شرکت باید مشخص باشد همچنین سمت اشخاص و ارتباط آ‌نها با یکدیگر ، منظور از ارتباط اشخاص با یکدیگر، مشخص بودن وکیل و موکل و قیم قانونی و… در ارتباط با شرکا و اعضای شرکت است.
گام هفتم
مشخص کردن اعضای هیات مدیره شرکت و سمت آنان
حالا باید اعضای هیات مدیره شرکت و سمت آنها را مشخص کنید کنید،همچنین اطلاعات شناسنامه‌ای و آدرس پستی و شماره تماس همه افراد می بایست اعلام گردد.


گام هشتم
مشخص کردن حق امضاء اعضائ هیئت مدیره
در این مرحله می بایست حق امضای اوراق و اسناد بهادار و تعهدآور شرکت از قبیل چک – سفته – براوات قراردادها عقود اسلامی و همچنین اوراق عادی و اداری شرکت مشخص گردد.
گام نهم
ارائه سوء پیشینه و کپی مصدق مدارک شناسایی
در این مرحله می بایست کلیه شرکا با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به اخذ سوء پیشینه اقدام و مدارک شناسایی(کارت ملی و شناسنامه) خود را نیز در دفتر اسناد رسمی برابر اصل نمایند.
اقدام دهم
تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی موسسین ، اظهارنامه(تقاضانامه) ،اساسنامه و شرکت نامه
این مرحله کاملاً تخصصی می باشد و پیشنهاد می گردد حتماً از مشاوره رایگان حضوری کارشناسان امور ثبتی موسسه حقوقی عماد استفاده نمایید.
گام آخر
چاپ آگهی در روزنامه رسمی
بعد از تأیید تمام مدارک فقط یک قدم تا آغاز فعالیت شرکت‌باقی می‌ماند و آنهم آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی می باشد ، شما درآینده برای هرکاری که بخواهید انجام دهید اصل یا کپی برابراصل این آگهی را لازم دارید. در آگهی‌ای که چاپ می‌کنید اطلاعاتی در مورد نام شرکت، نوع فعالیت و اطلاعاتی از این دست را مطرح می‌کنید.

مدت زمان ثبت شرکت
گام اول تا آخر کار ثبت شرکت شما تقریباً در یک دوره دو هفته ای قابل انجام خواهد بود .

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
موسسه ثبتی حقوقی آماتیس
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.