ریال
چهارشنبه 29 فروردين 1403

چهارشنبه, 03 خرداد 1396 05:33

مرکز فروش وپخش عمده محصولات پلاستیکی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 03 خرداد 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
محصولات پلاستیکی می تواند مورد استفاده در هر خانه، اداره و یا تجاری باشد. جهیزیه عروس بخشی پردرآمد برای این محصولات می باشد با توجه به اینکه هر عروس نیاز به خرید وسایل ضروری خانه دارد بنابراین برای این موارد سرویس های زیادی در نظر گرفته شده است تا خرید آسانتری داشته باشد همچنین بخش تجاری مانند مرکز فروش لبنیات و موارد بسیار دیگری نیاز به محصولات در تعداد بالا دارند که این مرکز محصولات مورد نیازشان را فراهم می کند.

بنابراین فعالیت در این حوزه پردرآمد خواهد بود اما موفقیت در کیفیت بالای محصولات به همراه قیمت پایین می باشد که مرکز پخش عمده پلاستیک مقدسی پور توانسته است با رعایت این دو معیار مشتریان زیادی در سراسر کشور را جذب خود کرده و سالیان در این حوزه فعالیت داشته باشید.
اگر می خواهید از بهترین محصولات پلاستیکی استفاده کنید و کیفیت و قیمت برای شما مهم ترین موضوع می باشد با ما در تماس باشید. ما آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان هستیم. در صورتی که به عنوان صادارت نیز قصد ارسال محصولی به کشورهای همسایه دارید نیز می توانید از خدمات ما استفاده کنید چرا که در این زمینه فعالیت های زیادی داشته و تجربه کسب کرده ایم.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
مهدی مقدسی پور
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.