ریال
جمعه 10 فروردين 1403

دوشنبه, 28 فروردين 1396 11:38

دوربین مداربسته تحت شبکه بیسیم

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 28 فروردين 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
دوربین مداربسته p2p دارای رزولوشن ۳ مگا پیکسلی بوده که با کیفیت عالی فیلم برداری و عکسبرداری میکند در حالیکه این وسیله قدرت فوق العاده ی دید در شب داشته و در تاریکی مطلق تصاویری باوضوح بالا پخش و ضبط میکند.
با نصب برنامه ی موجود در پکیج روی گوشی موبایل , یک یا چند دوربین نصب شده را کنترل کرد و روی تصویر و صدای همه ی دوربین ها نظارت داشت و با لمس و حرکت روی صفحه موبایل میتوان دوربین ها را تا زاویه ۳۶۰ درجه چرخش و حرکت داد و تا ۴ برابر بزرگنمایی انجام داده تا تصویر کاملی از محیط داشته باشیم در حالیکه وجود میکروفن در این دوربین مداربسته این امکان را داده تا در صورت نیاز مکالمه دوطرفه انجام دهیم.
انتقال تصویر به موبایل و کامپیوتر , تکنولوژی جدید و کاربردی میباشد که دوربین های تحت شبکه و بی سیم دارا هستند و بطور نامحسوس از راه دور با موبایل و ریموت محیط را بررسی و تحت کنترل قرار داد.
دوربین مداربسته رم خور دارای سنسور حساس حرکتی و صوتی بوده و زمانیکه در محل کوچکترین حرکت و صدا ایجاد شود به طور اتوماتیک شروع به فیلم برداری کرده و روی کارت حافظه ذخیره میکند در صورتیکه حالت هشدار فعال باشد دزدگیر شروع به آلارم میکند.
جهت مشاهده تمام محصولات اسم ( فروشگاه نایاب مارکت ) را در گوگل سرچ نمایید با شماره زیر تماس و یا پیامک کنید 09199809597 و02188802920به پیامک پاسخگو هستیم ارسال به تهران با پیک موتوری یک ساعت بعد سفارش برای شهرستان تحویل درب منزل – پستی-تی پاکس – ترمینالی **
3,900,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
جابر
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.