ریال
جمعه 31 فروردين 1403

شنبه, 06 آبان 1396 13:14

نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته و سیستم های نظارت تصویری

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 06 آبان 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته و سیستم های نظارت تصویری

شرکت آساکو با سابقه طولانی در زمینه نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته و سیستم های نظارت تصویري، پیاده سازی پروژه هاي آنالوگ و تحت شبکه و اجرای بیش از 150 پروژه تجاری، صنعتی و مسکونی، تجربه ای ارزشمند کسب نموده و همواره در تلاش است تا با تکیه بر دانش فنی و پرسنل متخصص، راهکارهای بهینه ای از لحاظ فنّی، هزینه و کیفیت به مشتریان عرضه نموده و سهم ارزشمندی در تامین آرامش و امنیت شهروندان ایفا نماید.
پروژه های انجام شده توسط شرکت آساکو و استفاده از آموزش های کاربری رایگان، در زمینه سیستم های مداربسته در کانال تلگرام ما قرار دارد. جهت عضویت در این کانال می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:
https://t.me/CCTV_Live

خدمات آساکو
- مشاوره و بازدید رایگان
جهت مشخص شدن نوع نیاز کارفرما و نیز برآورد هزینه انجام پروژه، لازم است طی بازدیدی که شرکت های مجری به عمل می آورند، تعداد تجهیزات و مقدار مواد مصرفی تا حدودی مشخص گردد و برآورد اولیه به شکل پیش فاکتور، در اختیار کارفرما قرار گیرد. کارشناسان ما در هر لحظه آمادگی دارند تا به محض دریافت تماس شما، جهت بازدید از پروژه بصورت کاملاً رایگان به محل شما مراجعه نمایند.
شماره های تماس: 88932927 | 88932931
- طراحی سیستم و انتخاب نوع تجهیزات
پس از ارائه پیش فاکتور توسط این شرکت و تایید توسط کارفرما، کارشناسان آساکو اقدام به طراحی و چیدمان تجهیزات بر روی نقشه ساختمان می نمایند. تجهیزات مورد استفاده، از برندهای معتبر و تجهیزات با کیفیت بالا می باشد.
- نصب و راه اندازی و آموزش کاربری سیستم
نصب و راه اندازی پروژه توسط این شرکت به شکل کاملن مدرن و با استفاده از دانش روز توسط کارشناسان فنی انجام می گیرد و پروژه به شکل کاملا استاندارد مطابق با استاندارد های روز دنیا تحویل می شود. و در نهایت آموزش کامل کار با سیستم توسط کارشناسان فنی شرکت، به کارفرما و یا نماینده ایشان ارائه می گردد.
- پشتیبانی و نگهداری سیستم های دوربین مداربسته
پس از انجام پروژه، در صورت نیاز کارفرما و تصمیم ایشان، قرارداد پشتیبانی – نگهداری از سیستم عقد و طی دوره مذکوور اجرا می گردد.
تلفن تماس با کارشناسان آساکو : 88932927 | 88932931

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
سید مصطفی خیریه
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.