ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 24 دی 1397 00:35

آموزش تهیه نقشه های فاز دو معماری

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 24 دی 1397
استان :تهران
شهر :تهرا
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
آموزش فاز 2 معماری

فاز دو معماری ارایه نقشه هایی اجرایی ساختمان برای نقشه های فاز یک می باشد. در این نقشه ها نحوه اجرا و جزییات اجرای پروژه بیان شده است که این نقشه ها را آماده جهت اجرا یا ارایه به پیمانکاران اجرایی می کند.
تهیه و طراحی پروژه های معماری بصورت علمی در دومین فاز آن، اهمیت بسزایی در طراحی، اجرا و رعایت قوانین و ضوابط ساختمان‌سازی کشور دارد. بی‌تردید هرقدر این مرحله با دقت بیشتر و علمی‌تر انجام گیرد، اجرای بهتر و با ریسک کمتر و در نتیجه عمر مفید بیشتری را برای ساختمان‌ها در پی خواهد داشت. مباحثی که در دانشگاه‌ها در‌خصوص تهیه پروژه‌های فاز دو معماری مطرح می گردد ، بسیار محدود و پراکنده است. این امر سبب می شود تا بررسی پروژه‌های متعدد با شرایط طرح و اجرای متنوع، امکان‌پذیر نباشد خصوصاً آنکه تولید مصالح و ارائه تکنولوژی‌های ساخت جدید هم رو به گسترش است.

دیدگاهی که در این زمینه وجود دارد ترسیم فنی و اصولی نقشه از جایگاه مهمی برخوردار است زیرا اگر نقشه اصولی و فنی طراحی شود نتیجه کار که همان خروجی ساختمان است نیز اصولی و مستحکم خواهد بود.که این آموزش برای معماران، عمرانی ها، کلیه دانشجویان نقشه برداری و نقشه کشی و نیز کلیه علاقمندان توصیه می شود.
با آموزش این فن شما آمادگی کار در دفاتر فنی و شرکت‌های مهندسان مشاور، به عنوان طراح یا نقشه کش فاز دو را به دست خواهید آورد....................




به شما پیشنهاد می دهیم برای مشاوره و چگونگی خدمات گروه معماری سایه نما با ما تماس بگیرید تا از دانش ، تجربه و تخصص ما بهره مند شوید

http://sayehnama.com

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
hamid
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.