ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

شنبه, 25 دی 1395 06:58

هوشمند سازی ساختمان منزل مدرسه اداره هتل

رتبه این آیتم
استان :مازندران
شهر :ساری
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
هوشمند سازی ساختمان

شرکت هوشمند سازان آرتین با ریشه ای کهن در صنعت اتوماسیون و هوشمند سازی، اقدام به عرضه سیستم های هوشمند سازی ساختمان بر پایه پروتکل های جهانی نموده است. ما انواع مختلف پروتکل های جهانی اعم از پروتکل KNX و پروتکل بیسیم WIFI را اراعه میکنیم .تیم مهندسی آرتین همواره تلاش میکند تا با بکار گیری سیستم های جدید و برتر از حجم کابل کشی ها و کنده کاری ها بکاهد تا در نهایت یک پروژه مقرون بصرفه و بروز را اراعه نماید.
جدیدترین سیستم هوشمند سازی ساختمان
تکنولوژی بیسیم نقطه عطفی در سیستمهای هوشمند سازی ساختمان ایجاد کرده است .شرکت هوشمند سازان آرتین همواره پا به پای تکنولوژی های روز دنیا حرکت کرده و اکنون این امکان را فراهم آورده تا بتوانیم در کشور عزیزمان از سیستم های هوشمند سازی ساختمان بیسیم استفاده کنیم و ساختمان خود را به این پروتکل برتر مجهز نماییم.
دیگر نیازی به سیمکشی ها و کابل های روکار و توکار جهت برقراری ارتباط بین ماژولها،کلید ها،سنسورها ،عملگر های چندمنظوره، با دستگاه پردازشگر مرکزی وجود ندارد بلکه میتوانیم در هرکجای خانه خود آنها را نصب کنیم و بصورت بیسیم ارتباط بین آنها را برقرار سازیم.صرفه اقتصادی این سیستم برتر بیسیم اختلاف فاحشی با سیستم های هوشمند سازی سنتی که انبوهی از کابلها و سیمکشی های روکار و توکار را شامل میشود دارد.بدین صورت که در تمامی سیستم های هوشمند سازی ساختمان صرف نظر از برند و شرکت تولید کننده ،شما میبایست برای اتصال یک کلید هوشمند به پردازشگر مرکزی و نهایتا اتصال آن به یک مصرف کننده مثل لامپ میباید از سه عدد کابل با متراژمتفاوت استفاده کنید ،حتی این کابلها نباید از کنار مسیر برق کشی دیگر المانها بگذرند تا نویز وارد انها نشود بدین صورت یک کابل جهت تغذیه کلید ، یک کابل جهت اتصال کلید به سرور مرکزی و یک کابل هم از سرور مرکزی به لامپ مورد نیاز است که با توجه به زیاد بودن المانهای سیستم های هوشمند شما انبوهی از کابلها را بصورت روکار و توکار خواهید داشت.
سیستم کنترل هوشمند، پیشنهادی شرکت آرتین، در مثال فوق بدین صورت است:
کلیدهای مورد استفاده از نوع فوق هوشمند و فوق کم مصرف بوده و ارتباط بین کلید با سرور مرکزی بصورت بیسیم میباشد که تا فاصله 100 متری را پشتیبانی میکند علاوه بر این موضوع تغذیه این کلید ها بصورت باطری های معمولی بوده که حد اقل دوسال شارژ دارد.سطح شارژ باطری این المانها در سرور مرکزی نیز قابل مشاهده است. از طرفی ارتباط بین سرور مرکزی با تمامی المانها و عملگر ها بصورت بیسیم بوده و این امر میزان تعمیرات و نگهداری سیستم شما را به حداقل میرساند.

گروه مهندسی هوشمند سازان آرتین راهکارهای هوشمند سازی متفاوتی، مطابق با شرایط مالی و وضعیت ساختمان شما اراعه میدهد. راهکارهای ما برای ساختمانهای از پیش ساخته شده و قدیمی با ساختمانهای درحال ساخت و جدید با ساختمانهای ویلایی و لوکس، بسیار متفاوت بوده و همواره میتوانید از مشاوره رایگان ما در محل پروژه ساختمانی خود بهرمند شوید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
mahdi
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.