ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 19 بهمن 1395 06:42

پارس آروشا

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :کرج
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
شرکت پارس آروشا با هدف اجرای طرحهای نوین صنعتی در زمینه­ های الکترونیک، مکاترونیک(الکترونیک و مکانیک) و نرم افزار تاسیس گردید تا با وارد نمودن تکنولوژی­های جدید به صنایع بتواند علاوه بر افزودن بازده تولید کنندگان، هزینه­ های تعمیر و نگهداری آنها را نیز کاهش دهد. تامین تجهیزات، خدمات مشاوره ای ، خدمات طراحی ، ارائه راه حل های جامع جهت طراحی و پیاده سازی ایده ­های صاحبان صنایع نیز از جمله خدمات این شرکت بشمار می رود.


طراحی و اجرای سیستم های مورد نظر شما
طراحی سیستمهای سفارشی برای کاربردهای مختلف، قابلیت های ویژه‌ای برای کسب و کار شما فراهم می­کند. چنانچه نیاز به طراحی سیستمی داشته باشید که امکان تهیه آن بصورت آماده وجود نداشته باشد می توانید طرح خود را مطرح نمایید. این شرکت پس از بررسی ایده شما، نسبت به مشاوره، طراحی و اجرای محصول مورد نظر شما اقدام خواهد نمود.
در این زمینه می توان از سنسورها، خطوط تولید، ربات ها، ابزارهای اندازه­ گیری، شمارشگرها، میکروکامپیوتر­ها، سیستمهای خودکار و نمونه­ هایی بسیار دیگری نام برد.
نوسازی و بازسازی بخشهای الکترونیکی و کامپیوتری
قطعات الکترونیکی به مرور زمان نیاز به تعمیر و جایگزینی پیدا می کنند. استفاده از قطعات الکترونیکی در محیط های صنعتی این وضعیت را تشدید می کند. بدلیل فرسوده شدن و قدیمی شدن گروهی از قطعات گاهاً تعمیرات این بردها به صرفه نبوده و خرابی های مکرر باعث توقف تولید خواهد شد. در این موارد جایگزینی بردهای قدیمی با بردهای جدید درطول زمان بسیار اقتصادی تر از تعمیر بردهای قدیمی است.
به لطف پیشرفت هر روزه علم الکترونیک و کامپیوتر قطعات جدید بسیار ارزانتر، بادوام تر، سریعتر و باکیفیت تر از قطعات قدیمی تر هستند. برای مثال یک میکروکنترلر می تواند کار صدها قطعه قدیمی را به تنهایی انجام دهد.
تعمیرات بردهای الکترونیکی
تعمیر کارتها و تجهیزات الکترونیکی امری تخصصی بوده و باید بر اساس اصول ارائه شده توسط سازنده اصلی صورت پذیرد. این شرکت توانایی تعمیرات بردهای الکترونیکی در صنایع مختلف را در زمانی مناسب و مطابق با استانداردهای مهندسی تعریف شده توسط سازندگان اصلی انجام می دهند.
هوشمند سازی و پردازش تصویر
هوشمندسازی، علاوه بر کاهش هزینه ها، بر بازده سیستمها می افزاید. یکی از کاربردی ترین روشهای هوشمندسازی استفاده از پردازش تصویر در صنایع است. به کمک پردازش تصویر میتوان خطوط تولید را با سرعت بالا و هزینه پایین و بدون نیاز به حضور انسان، به صورت تمام وقت اداره نمود. قابلیتهای پردازش تصویر شرایط بی نظیری را برای صنایع به وجود آورده تا بتوانند به کمک آن تمامی یک محیط را تحت پایش داشته باشند. از پردازش تصویر و علم رباتیک می توان در خطوط تولید و بسته بندی، کشاورزی و سایر امور استفاده نمود.
مشاوره خدمات مهندسی
درصورتیکه قصد نصب و راه اندازی سیستم کنترل جدید و یا قصد ایجاد تغییرات در سیستم موجود و در حال کار را دارید، می توانید از خدمات مشاوره شرکت پارس آروشا استفاده نمایید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
اروشا
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.