ریال
پنجشنبه 30 فروردين 1403

پنج شنبه, 16 دی 1395 11:12

منابع ارشد بازیگری، منابع ارشد کارگردانی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 18 دی 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
آیا میدانستید اصغر فرهادی در چه رشته ای تحصیل کرده است؟ اصغر فرهادی موفقیت خود را در نویسندگی و کارگردانی و هدایت صحیح بازیگر در فیلم هایی بدور از هر گونه جلوه های ویژه و صحنه های اکشن، تنها در سادگی هنری خود مدیون آموزه های تئاتر است. وی در رشته کارگردانی (کارشناسی و کارشناسی ارشد) تحصیل کرده است. و در کنکور کارشناسی ارشد کارگردانی پذیرفته شده و با آگاهی یافتن از جدید ترین متد های هدایت بازیگر و تحلیل درام و شناخت عوامل خلق یک نمایشنامه و سناریوی جذاب در حرفه سینما موفق بوده است. آخرین اثر او یعنی فروشنده پیرامون اجرای یک نمایش تئاتر به نام فروشنده اثر آرتور میلر میچرخد. سینمای ایران هیچگاه در تکنیک های بصری توان رقابت با سینمای امریکا را ندارد.لکن در خلق یک درام موفق و هدایت صحیح بازیگر قطعا تنها دانش و سواد هنری کارگردان لازم است و تحصیل این دانش در ایران هم به خوبی امکان دارد و کمبود امکانات در سینمای ایران مانعی برای این امر نیست.
ما با بیش از 5 سال تجربه در تدوین و تهیه جزوات کنکور کاشناسی ارشد کارگردانی امسال در یک برنامه مشترک با هم بهترین و کاملترین جزوه کنکور کارشناسی ارشد کارگردانی را تهیه نموده و در اختیار داوطلبان قرار داده ایم برای اطلاع از محتویات این جزوه و نحوه تهیه آن به وبلاگ ما :www.vahabnoori.blog.ir مراجعه نمایید.تماس09121970627
و تلگرام ما https://telegram.me/artestars
جزوه امسال به طور قطع کاملترین منبع کنکور کارشناسی ارشد کارگردانی است. و داوطلب را از مطالعه کتب بسیار زیاد بی نیاز می کند.به عنوان مثال در کتاب تاریخ تئاتر اسکار گروس براکت فصل های بسیار زیادی از این کتاب اصلا تا کنون منبع سوال نبوده اند و از سوی دیگر در بسیاری از فصل های این کتاب نیز مباحث خاصی اصلا تا کنون منبع سوال نبوده اند. قطعا در این وقت کم مطالعه آن مباحث تنها قدرت رقابت را از شما گرفته و باعث پیشتازی رقبایتان می شود. و مطالعه این جزوه می تواند به صرفه جویی بسیاری در وقت و هزینه شما منجر شود. این جزوه خلاصه مهمترین کتاب های این کنکور است. و ما تنها کسانی هستیم که خود این راه را رفته ایم و تخصصا در همین زمینه فعالیت میکنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
سعید
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.