ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

شنبه, 01 مهر 1396 11:09

درمان نازایی با ژل رویال

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 01 مهر 1396
استان :اصفهان
شهر :اصفهان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
ژله رویال چیست؟
زنبور عسل فراورده های مختلفی دارد که عسل شناخته شده ترین آن ها در بین انسان ها است. فراورده های دیگری نیز از زنبور عسل وجود دارد که خواص شگفت آوری به خود اختصاص می دهد. یکی از این فرآورده ها، ژله رویال نام دارد که در فارسی آن را " شاه انگبین" می نامند. این ماده شیری رنگ از غده ای در بالای حلق زنبورهای ماده (کارگر) که بین 5 تا 12 روز از عمر آن ها گذشته است تولید می شود. از ژله رویال برای تغذیه لارو (نوزاد) زنبور عسل (1 تا 3 روزگی) و همچنین تغذیه ملکه از زمان تولد تا بلوغ استفاده می شود. همین ماده حیات بخش است که عمر و جثه ملکه را از دیگر زنبورها متفاوت می کند. در حالی که زنبورهای دیگر عمری کمتر از دو ماه دارند، زنبور ملکه 3 تا 5 سال عمر می کند. ژله رویال مصرف شده توسط زنبور عسل با ژله ای که با لاروها خورانده می شود متفاوت است. همین ژله رویال است که باعث تکمیل خصوصیات جنسی ملکه شده و به وی قدرت تخم گذاری تا میزان 2000 تخم در 24 ساعت را می دهد.
تاثیر ژله رویال بر نازایی
ژله رویال که برای زنبور ها نقش حیاتی را بازی می کند، برای انسان ها نیز خواص مختلف و مهمی به همراه دارد. هرچند نگهداری و حمل و نقل این ماده بسیار سخت و دردسر ساز است اما این ماده اعجاب آور بر روی انواع بیماری ها تاثیرات شگفت آوری گذاشته و محققان هر روز در پی یافتن خواص بیشتری برای آن هستند. یکی از مهمترین خواص ژله رویال، خاصیت این ماده شفا بخش در درمان نازایی است. نازایی و کاهش باروری یکی از بزرگترین مشکلاتی است که جهان امروز با آن مواجه شده و زندگی بسیاری از افراد را تحت تاثیر خود قرار داده است.
درست است که نازایی تنها به بانوان مربوط نمی شود و ممکن است ناباروری زوج از جانب مرد باشد، اما بیشتر حجم نازایی متوجه بانوان است. هرچند ناباروری یک زوج از جانب مرد با شد یا زن، به احتمال زیاد قابل درمان است. اکثر زوج های نابارور در طی سال های گذشته و با رشد علم در حوزه سلول های بنیادین درمان شده اند. هرچند این درمان ها در بیشتر مواقع نتیجه بخش بوده اما هزینه های بسیار زیادی را برای خانواده ها و به خصوص زوج های جوان به همراه داشته است.
استفاده درست و مداوم از ژله رویال در ابتدا از بروز نازایی پیشگیری می کند و برای افرادی که دچار این مشکل هستند، درمانی ساده و کم هزینه به شمار می رود. ژله رویال با توجه به خواص درونی منحصر بفرد خود، به عنوان دارویی خاص برای درمان نازایی شناخته می شود. به نظر می رسد وجود هورمون های "گونادوتروپیک" باعث تاثیر ژله رویال بر روی دستگاه تولید مثل بانوان باشد. بیشترین علت نازایی در بین بانوان مربوط به تخمدان های پلی کیستیک و عدم تخمک گذاری است که هورمون گونادوتروپیک بهترین درمان برای این نوع مشکلات است. همچنین این ماده شفا بخش با تقویت قوای جسمی، تاثیر مثبتی بر باروری در زنان و مردان دارد.
انواع محصولات ژله رویال
همانطور که گفته شد نگهداری و حمل و نقل ژله رویال دشوار است. ژله رویال خالص همواره باید در دمای فریزر نگهداری شود. برای رفع این مشکل ، در کشور های پیشرفته این محصول به وسیله تکنولوژی های مدرن به پودر تبدیل می شود. پودر ژله رویال تمام خواص ژله رویال مایع را حفظ کرده و فقط رطوبت آن خارج می شود. همچنین این ماده حیات بخش به صورت مخلوط با عسل نیز ارائه می شود که عسل ژله رویال نام می گیرد. عسل ژله رویال در صورتی که در جلو نور خورشید نباشد تا 1 سال و نیم بدون نیاز به فریز شدن سالم خواهد بود.
شرکت شهدینه گل ها با توجه به رسالت خود در کمک به درمان طبیعی بیماران، اقدام به عرضه ژله رویال به صورت های مختلف نموده است. پودر ژله رویال و عسل ژله رویال از جمله محصولات شرکت شهدینه گلها است.
اما محصول ویژه این شرکت برای رفع نازایی و همچنین تقویت قوای جنسی، کپسول پودر ژله رویال و پودر جینسینگ است که به صورت مساوی درون هر کدام از کپسول ها قرار گرفته اند. خواص مکملی ژله رویال در کنار خواص بی نظیر گیاه جینسینگ توانسته درمان نازایی و بهبود قوای جنسی را به همراه داشته باشد.
میزان مصرف برای بزرگسالان
- پودر ژله رویال : روزانه نیم گرم زیر زبان قرار داده شود تا از طریق بذاق جذب گردد
- کپسول ژله رویال و جینسینگ : روزانه 1 عدد

- عسل ژله رویال: روزانه یک الی دو قاشق غذا خوری
برای اطلاعات بیشتر از نحوه خرید ، مصرف و خواص کامل این محصولات با شرکت شهدینه گل ها تماس حاصل فرمایید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
مصطفی فاضل
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « طراحی سایت کسب ثروت »
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.