ریال
پنجشنبه 30 فروردين 1403

چهارشنبه, 01 مهر 1394 12:14

پرده برقی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 04 مهر 1394
استان :گيلان
شهر :رشت
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

یکی از قابلیت هاو یا به مفهوم صحیح، یکی از امکانات یک خانه مدرن و امروزی، پرده برقی می باشد. پرده های برقی، در واقع همان پرده های معمولی خانه اند، که به تناسب وزن و نحوه باز شدن، برایشان موتوری با توان مناسب انتخاب شده و توسط یک ریموت، صاحب خانه را از باز و بسته کردن دستی پرده ها بی نیاز می کند.


سیستم BMS (سیستم هوشمند ساختمان) میتواند با کنترل پرده های برقی، امکانات زیادی را از نظر برنامه ریزی و استفاده بهینه از پرده ها، برای کاربران به ارمغان بیاورد و میتواند پرده ها را تحت سناریوها و برنامه های متنوعی کنترل نماید. برای مثال در دستوری، با طلوع آفتاب باز شوند و با غروب آفتاب، به جهت ایجاد محدودیت در دیده شدن فضای داخل منزل بسته شوند، همچنین می توان به پرده ها برنامه یا ساعت باز و بسته شدن داد و یا از آنها خواست که مواقعی که مهمان در منزل حضور دارد باز شوند، و یا هنگامی که صاحبخانه در منزل حضور ندارد، پرده ها به طورخود به خود بسته شوند. و علاوه بر این امکانات میتوان پرده ها رو با زدن یک کلید از روی مانیتور و یا ریموت کنترل مرکزی خانه، باز و بسته نمود.


در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرده برقی، می توانید به سایت شرکت هوشمندسازان به آدرس www.hooshmandbms.comمراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید، کارشناسان شرکت با کمال میل آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.


 


 


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
شرکت هوشمندسازان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.