ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

چهارشنبه, 25 فروردين 1395 08:17

ایشیک

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

نماینده محصولات ایشیک در ایران , ایشیک , ای جی تی , ای جی اف , ام دی اف , mdf , agt , agf , aishik


 


ایشیک (Aisik) تولید کشور ترکیه می باشد.
ایشیک (Aisik) یکی از محصولات مجموعه کارخانه های ایشیک (Aisik) می باشد که این مجموعه در زمینه تولید (فرآورده یا مصنوعات) چوبی فعالیت دارد.
از دیگر محصولات کارخانه ایشیک (Aisik) کاپک ,پروفیل ,ورق ملامینه و پارکت می باشد.
ابعاد هایگلاس ایشیک (Aisik) و به ضخامت 16 میل می باشد. ابعاد 122 × 280
مساله ای که هایگلاس ایشیک (Aisik) را از هایگلاس های تولید شده توسط دیگر کارخانه های ترک متمایز و برجسته می کند استفاده از متریال اروپایی با کیفیت می باشد. در واقع در کارخانه ایشیک (Aisik) مونتاژ نهایی محصول صورت می گیرد و تنها چسب مصرفی که واسط بین ام دی اف و روکش پی وی سی می باشد در این کارخانه تولید می شود.
در هایگلاس ایشیک (Aisik) روکش که نمای ورق می باشد محصول کارخانه رنولیت آلملن بوده و از کیفیت و شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که کارخانه ایشیک (Aisik) به واسطه این کیفیت 10 سال گارانتی تغییر رنگ به مشتری ارائه میکند.
در ورق هایگلاس ام دی اف که بیس کار می باشد از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است اگر ام دی اف به کار رفته کیفیت و صافی سطح لازم را نداشته باشد به سبب براق بودن هایگلاس تمامی پستی و بلندی های ام دی اف نمایان می گردد در اصطلاح ورق هایگلاس دارای موج می باشد که این مساله باعث پایین آمدن کیفیت ورق هایگلاس می گردد.
ام دی اف استفاده شده در هایگلاس ایشیک (Aisik) محصول کارخانه گرونوسپان تولید کشور ایتالیا و لهستان می باشد که از صافی سطح بسیار بالایی برخوردار است در نهایت دستگاههای استفاده شده در تولید هایگلاس ایشیک (Aisik) محصول کشور آلمان بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ورق هایگلاس ایشیک (Aisik) نتیجه بکارگیری متریال با کیفیت ,دستگاههای به روز و در نهایت پرسنل کارآزموده می باشد.
در سالهای اخیر کارخانه ایشیک مبادرت به افزایش طیف رنگ و طرحهای جدید نموده که باعث بالا بردن تنوع در طرحهای خود شده که به سبب این امر هر شخصی با هر سلیقه ای را میتوان راضی نمود از نقطه ضعف های هایگلاس ایشیک (Aisik) می توان به کد گذاری این محصول اشاره کرد چرا که از هیچ قاعده ای پیروی نمی کند.
در این محصول کد گذاری به این صورت است که کد با H یا Y شروع شده و در انتها یک عدد دورقمی کامل کننده آن میباشد و یا متشکل از یک کد 3 رقمی میباشد مثلا 480
این امر باعث بروز مشکل در سفارش مشتریان میگردد بنابراین باید در هنگام سفارش هایگلاس ایشیک (Aisik) به این نکته توجه کرد مثلا ممکن است در هنگام سفارش کد H14 ، کد Y14 براس مشتری ارسال گردد یا بلعکس ولی این مسئله در دیگر برندها رعایت شده و از یک کد 3 رقمی یا 4 رقمی استفاده میگردد ولی باید اشاره کرد که ایم مسئله خدشه ای به کیفیت هایگلاس ایشیک (Aisik) وارد نمیکند و مسئله اصلی انتخاب تنوع رنگ و کیفیت خود محصول است.
برای بررسی و دریافت اطلاعات دقیق تر محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید
09123064574       تلفن ثابت : 15-33281614



به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « کابینت برچسب کابینت کابوک »
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.