ریال
جمعه 10 فروردين 1403

چهارشنبه, 11 مرداد 1396 06:28

كاهنده مصرف برق انواع كولر گازي 20 تا 50 درصد

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :کرج
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
وقتي يك كولر گازي روشن مي شود،كمپرسور پيوسته عمل مي كند تا زماني كه ترموستات در دماي تنظيم شده خاموش كند. وقتي كه دماي اتاق مجدادا افزايش مي يابدكولر دوباره روشن شده و اين چرخه دوباره تكرار مي شود.بيشتر كولر هاي گازي در ظرفيتي بيش از آنچه كه مطلوب است به كار گرفته مي شود.در واقع اين كولر ها معمولا در ابعاد و ظرفيت هايي براي رسيدن به بهترين سرمايش به علاوه يك حاشيه اطمينان در گرم ترين روزهاي سال طراحي و استفاده مي شوند. پس در بيشتر شرايط عملياتي ، اين ظرفيت بالا ضرورت ندارد و سيستم بزرگتر از حد نياز است بنابراين سيستم بيشتر مواقع با ظرفيت بيش از نياز كار مي كند.

در شرايط معمول آب وهوايي، ظرفيت ذخيره انرژي به سرعت تكميل ميشود كه به اين حالت اشباع ترمو ديناميكي مي گويند. روشن بودن كمپرسور تحت اين شرايط ديگر اثر سرمايش ندارد و در واقع انرژي تلف مي شود. Aircosaver اين كاستي ها را جبران كرده و هوشمندي را به كولر گازي اضافه مي كند.وقتي دستگاه، سرمايش بيش از حد را تشخيص دهد كمپرسور را خاموش و از سرماي بيهوده جلوگيري مي كند.پس از خاموشي كمپرسور به وسيله ي دستگاه كاهنده، كولر به حالت ذخيره سازي انرژي مي رود.در اين حالت فقط فن كار مي كند و سيستم شما حداكثر استفاده را از هواي سرد ذخيره شده در مبدل حرارتي كولر به عمل مي آورد. زماني كه هواي سرد ذخيره شده مصرف شد كمپرسور دوباره روشن شده و به صورت موثر كار مي كند.

اكنون بدون دخالت قسمت هاي ناكارآمد چرخه سرما سازي، دماي اتاق به دماي مطلوب مي رسد.اين عمل منجر به صرفه جويي قابل توجه انرژي بدون تاثير نامطلوب بر كيفيت سرمايش محيط مي شود.چون لحظات روشن شدن كمپرسور از دستگاهي به دستگاه ديگر و در شرايط آب وهوايي مختلف متفاوت است،Aircosaver دايما وضعيت محيط را كنترل مي كند و براي اطمينان از كارايي مطلوب و مطمئن كولر شما، در تمامي لحظات تنظيمات خود را بهينه مي كند.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
naser
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.