ریال
جمعه 10 فروردين 1403

دوشنبه, 24 آبان 1395 09:19

جاروی دستی استخر(بامین تهویه)

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 24 آبان 1395
استان :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
بامین تهویه، تخصصی ترین وب سایت در زمینه تاسیسات کشور ، سازنده و عرضه کننده انواع تجهیزات نظافتی استخر با بهترین قیمت در سراسر کشور :
www.bamintahvie.com
سیستم های فیلتراسیون استخر با گردش آب و حذف مواد معلق در آب استخر مهمترین نقش را در بهبود کیفیت ظاهری آب استخر را دارد. اما برخی از ذرات و مواد در آب استخر به دلیل وزن و یا مدت قرارگیری در آب قبل از به دام افتادن در فیلتر ، ته نشین شده و در کف استخر ماندگار خواهند شد. برخی از این مواد و اجسام بزرگ بوده و به سادگی می توان توسط دست یا توری های مخصوص جمع آوری شوند.
اما مشکل اساسی و مهمتر معمولا بر سر ذرات بسیار ریز مانند گرد و غبار و خاک وارد شده به استخر می باشند که در استخرهای روباز و در محیط آزاد که به شدت در معرض این اجسام قرار دارند باعث کدر شدن و کاهش کیفیت بصری آب می شود.این ذرات با راکد شدن آب استخر و یا عدم استفاده طولانی مدت از استخر در کف استخر ته نشین شده و کیفیت و وضعیت ظاهری آب مجددا بهبود خواهد یافت. اما به محض ورود افراد به استخر و برهم خوردن آب ، این ذرات به حالت معلق در آمده و آب را کدر می کنند.برای جمع آوری و رفع این مشکل از جارو استخر استفاده می شود.جهت اطلاع بیشتر به سایت بامین تهویه مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
bamin tahvie
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.