ریال
جمعه 31 فروردين 1403

شنبه, 04 آذر 1396 10:35

نرم افزار حسابداری

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 05 آذر 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
حسابداری در واقع به کنترل گردش موجودی مالی و کالای شما می پردازد و سود و زیان شما را در شغل و کسب و کار شما بدست میاورد.. هدف حسابداری این است که بتواند موقعیت سازمان خود را در بازارهای داخلی و جهانی ارزیابی کند و با روشهای جدید و عملی به مشتریان خودش بشناساند و بتواند خروجی سازمان خود را در قالب گزارشات استاندارد جهت استفاده مدیران سازمان و سهامداران در اختیار آنها بگذارد.

وقتی از سيستم دستي حسابداري برای تنظيم کارهای فروش و مالي و انبارگرداني استفاده مي کنيد با هر تغيير در اطلاعات قبلي و يا زمانی که احتیاج به مشاهده سود و زيان اين حسابداري داريد بايد از اول تا آخر را شروع به محاسبه کنيد که بسيار وقت گير است و همراه با خطاي زيادي مواجه مي شوید ،که گاهی چنين کاري با دست ماه ها طول مي کشد ولی با داشتن يک نرم افزار حسابداري مي توانيد این کاررا در طول چند ثانيه بدون خطا انجام بدهيد. نرم افزار حسابداری نیازهایی مثل سرعت ، قابلیت اطمینان ، امنیت و قدرت تحلیل و آنالیز اطلاعات یک بنگاه تجاری را برآورده می کند. نرم افزار حسابداری نیازهایی مثل سرعت ، قابلیت اطمینان ، امنیت و قدرت تحلیل و آنالیز اطلاعات یک بنگاه تجاری را برآورده می کند که از مزیت های نرم افزار حسابداری به شمار می رود.

نرم افزار حسابداری داری انواع مختلف است :

سیستم نرم افزار حسابداري انبار و انبارگرداني:در تنظيم دفاتر كل و روزنامه و معين استفاده مي شود.
سیستم نرم افزار حسابداري فروشگاهي : كه این نرم افزار حسابداری فروش روزانه و سود و زيان را كنترل مي كند.
سیستم نرم افزار حسابداري مالي : این نرم افزار حسابداری در تنظيم دفاتر كل و روزنامه و معين استفاده مي شود.
یک نرم افزار حسابداری خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

باید بتواند نیازهای شما را بر آورده سازد.
از سرعت خوبی برخوردار باشد.
استفاده از آن ساده باشد.
از پشتیبانی خوبی برخوردار باشد.
باید از امنیت بالایی برخوردار باشد.
دارای امکان تعریف بی نهایت کاربر و دادن سطح دسترسی به آنها باشد.
مروری دیگر بر نرم افزار حسابداری

امروزه برای کنترل حساب های مالی به دلیل گستردگی ادارات و زیاد شدن مبادلات، روش های سنتی مانند نوشتن دفاتر پاسخگو نمی باشد؛ بنابراین کامپیوتر و نرم افزارهای مخصوص که بر پایه حساب برای سادگی امور برای حسابداران استفاده می شوند.

انواع و موارد مهم نرم افزار

نرم افزار فروشگاهی

فقط مدیریت صندوق و خرید و فروش و موجودی را کنترل و بهینه می کند و عملکرد آسان و سریع در آن ها بسیار مهم و پر اهمیت می باشد. و بیشتر آن ها بر اساس بارکد کار می کنند.

حسابداری شرکتی

تمامی کارهای شرکت از جمله انبار خرید و فروش، خزانه داری، حقوق و ... را مدیریت می کنم.

حسابداری یکپارچه

نوعی از نرم افزار شرکتی که تمام احتیاج های سازمان را مدیریت می کنند. حسابداری صنعتی هم جزء این دسته می باشد زیرا به شکل تحت شبکه ارائه می شود.

نرم افزار حسابداری انبار

برای کنترل کردن موجودی یعنی بررسی ورود و خروج کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نرم افزار خرید و فروش

برای مدیریت تبادل کالا ها به صورت ریالی برای اینکه به مشتریان ارائه شود ، خروجی های تابعه را چاپ کند و گزارشات مشتریان تهیه شود، مورد استفاده قرار میگیرد.

نرم افزار خزانه داری

تبادلات منابع مالی، سندها ، حساب های بانک و صندوق، حصول مانده مشتریان و گزارش های تابعه را کنترل و تهیه می کند.

نرم افزار حسابداری تولید و سفارشات

سفارشات خارجی ، تولید بر اساس فرمول ساخت (bom) ، حساب های بسته شده کالا های تولیدی را مدیریت می کند.

نرم افزار حسابداری مالیاتی

بخش مهم و حساس که شامل کدینگ، گزارشات تابعه می شود و برای یکپارچه کردن رویداد های مالی کلیه بخش ها می باشد.

***

با استفاده از انواع نرم افزار حسابداری می توانید به ارائه موارد فنی برای مدیر مالی بپردازید. بسیاری از کسانی که دارای کسب و کار هستند و می خواهند ازیک نوع نرم افزار حسابداری استفاده کنند، مهم ترین ملاک آنها برای انتخاب یک نرم افزار کاربرد ساده و راحت و همچنین امکان ذخیره سازی زمان در نرم افزار مورد نظر می باشد. این موارد را می توان به عنوان با ارزش ترین خصوصیات و ویژگی های نرم افزار حسابداری دانست. این نوع از نرم افزارها باید به گونه ای باشد که بتواند با نیاز نوع کسب و کار تناسب ایجاد کند. برنامه نویسان برای نوشتن نرم افزار حسابداری نرم افزار فروش نرم افزار صندوق قرض الحسنه نرم افزار فروشگاهی برنامه های مربوطه تلاش می کنند تا نرم افزاری ارائه دهند که بیشترین عملیات های حسابداری را آن انجام دهد. این نرم افزارها در بسیاری از سازمان ها و اداره ها کارآمد می باشد. از زمانی که نرم افزار حسابداری وارد بازار شد کار بسیاری از حسابداران را راحت کرد.

نرم افزار حسابداری

ACC یکی از اولین نرم افزار های حسابداری به شمار می رود که تنها کاری که در آن قابل انجام بوده ثبت دفاتر روزنامه، دفاتر تفصیلی، ثبت اسناد، دفتر کل و همچنین ترازنامه ای تستی دارای 4 ستون است. در آن زمان این نرم افزار که حجم بسیار کمی داشت، به شکل رایگان قابل دریافت برای عموم بود. عمر مفید و کار آمد این نرم افزار حسابداری فقط 4 سال بود. بعد از آن نرم افزار های بسیاری در آن برهه زمانی وارد بازار شد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.


رايانگان فردا
نوشتن برنامه های مربوط به نرم افزار های ذکر شده در سیستم عامل DOS انجام شده است. البته تعدادی از آنها بعد از آمدن Windows ارتقاء پیدا کرد و با این سیستم عامل جدید متناسب شد. می توان نرم افزار حسابداری را نوعی ابزار دانست که امروزه بسیاری از مدیرها در ادارات و شرکت ها از آنها استفاده می کنند. اما متاسفانه بسیاری از آنها به دنبال نرم افزارهای ارزان و رایگان هستند. چرا که مهم ترین امر برای آنها این است که از یک نرم افزار معمولی برای ثبت فروش های خود و همچنین صورتحساب های مربوط به مشتری ها استفاده نمایند. در اکثر موارد این شرکت ها و سازمان ها نمی خواهند تمامی حساب هایشان را به شکل واضح وارد نمایند. به همین دلیل نرم افزار حسابداری معمولی و ساده هم به کار آنها می آید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نرم افزار حسابداری
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.