ریال
جمعه 10 فروردين 1403

شنبه, 07 مرداد 1396 00:54

پرشین صنعت بورس انواع سنباده چتری وسنباده رولی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 07 مرداد 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
مرکزپخش انواع سنباده نواری سنباده چتری سنباده حلقوی سنباده پشت کرکی پشت چسب دار سنباده رولی .سنبادهدیسگی در اندازه ها وگریدهای مختلف

1- سنباده پشت کرکی و پشت چسب دار: این نوع از سنبادههای دیسکی قابل ساخت در سایزهای مختلف و دانه بندی های مختلف و از جنس اکسید آلومینیوم، زیرکونیوم و سلیکون کار باید متناسب با نوع آلیاژی که مورد سایش قرار می گیرد،

2- سنباده نواری ( تسمه ای): ABRASIVE BELTS
سنباده های نواری قابل استفاده در انواع دستگاههای نواری که در حالت های مختلف افقی، تخت و زاویه دار کار سایش را انجام می دهند می باشد.

3- فلاپ دیسک یا فلاپی: ABRASIVE FLAPDISC
فلاپی ها سنباده های دیسکی پره ای هم خوانده می شوند، که به دو صورت زاویه دار و تخت با گرید های مختلف از 36-120 مورد استفاده قرار می گیرند فلاپی ها عمدتا از جنس زیرکونیوم اکساید که قابلیت مصرف در انواع آلیاژها را دارند ساخته می شوند.

4- سنباده های برگی سایز 28*23 واترپروف یا آب ساب:
این نوع از سنباده از جنس ورقی ضدآب و از جنس سلیکون کارباید و اکسید آلومینیوم می باشند و مصرف عمومی در صنایع اتومبیل سازی و نقاشی ساختمان دارند.

5- سنباده های رولی: سنباده های رولی که مصرف عمومی و گسترده ای در صنایع و کارگاهها دارند، از دانه بندی 40-1500 و عموما عرض 15 سانتی متر و طول 50 متر و از جنس اکسید آلومینیوم می باشند و پارچه پشت این نوع سنباده ها قابلیت انعطاف زیاد دارند.

6- سنباده های حلقوی: سنباده های حلقوی هم مانند سنباده های نواری در سایزهای مختلف و عموما از قطر 10 میلی متر تا 45 میلی متر در گرید های مختلف و متناسب با آلیاژی که مورد سایش و پولیش قرار می گیرد از جنس اکسید آلومینیوم، زیرکونیوم اکساید، سلیکون کارباید و سرامیک ساخته می شود.

7- سنباده های چتری:
سنباده های چتری که سنباده های هزارلاهم خوانده می شوند به دو صورت شفت دار با قطر 6 میلی متر و دیسکی با سوراخ مرکزی ساخته می شوند پره های به کار رفته در این نوع از ساینده نیز بر اساس نوع آلیاژی که مورد پولیش قرار می گیرد طراحی و ساخته می شود تا ضمن دوام و کیفیت محصول پولیش و سایش مورد نظر مصرف کننده انجام پذیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
حسین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.