ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

پنج شنبه, 26 مرداد 1396 13:09

شرکت ایران ویل

رتبه این آیتم
به روز رسانی :پنج شنبه, 26 مرداد 1396
استان :اصفهان
شهر :کاشان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
سلام عرض می کنم خدمت شما خواننده و مشتری محترم شرکت ایران ویل امیدوارم لحظات شاد و خوبی را در کنار خانواده خود داشته باشید.

شرکت ایران ویل با توجه به مقوله ی مهم حجاب پا به عرصه حجاب قرار داده و با بیش از بیست سال سابقه ی فعالیت در این عرصه افتخار دارد این بار محصولات خود را از طریق اینترنت مورد معرفی قرار دهد.

شرکت ایران ویل خود وارد کننده انواع پارچه چادری می باشد و این خود دلیل خوبی برای خرید مشتریان قرارداده چرا که قیمت ها برای مشتریان بسیار مناسب تر قرار می گیرد و با اطمینان بیشتری خرید می کنند.

شرکت ایران ویل علاوه بر فروش انواع پارچه، انواع چادرهای دانشجویی، عربی، ملی، قجری، شالدار و جلابیب در انواع جنس های مختلف را در اختیار مشتریان قرارداده است.

شرکت ایران ویل بسیار خوشحال است که تنوعی زیادی در فروش انواع چادرهای رنگی و..... گذاشته است که مورد استقبال خود هم ..... عزیز قرار داده است.

شرکت ایران ویل علاوه بر طراحی و فروش انواع چادر دوخته و ساده پا بر عرصه طراحی و دوخت انواع مقنعه جات با طراحی بسیار شیک و منحصر به فرد گذاشته است به طوری که از سراسر ایران با انواع سلیقه ها خواهان و مشتری آنها هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
گروه نرم افزاری آرین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.