ریال
جمعه 10 فروردين 1403

شنبه, 27 خرداد 1396 17:50

لباس مجلسی دانتل Tehran Dress

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 27 خرداد 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
لباس مجلسی دانتل یکی از محبوب ترین مدل های لباس مجلسی می باشد که بسیاری از خانمها آن را برای مراسم های رسمی و مهم خودبه کار می برند. لباس مجلسی دانتل در عین ظاهری با وقار، بسیار خیره کننده و لوکس هستند و زیبایی و وقار خانمانه را به تصویر می کشند.
لباس مجلسی دانتل مورد علاقه خانم ها می باشد وهیچ گاه صنعت فشن و فشن شوها از به نمایش گذاشتن جدیدترین لباس مجلسی دانتل برند خود چشم پوشی نمی کنند.
لباس مجلسی دانتل را زمانی که انتخاب و به تن می کنید سعی کنید اکسسوارهایی با نمای تور و پر زرق و برق استفاده نکرده و به اکسسوارهای ساده تر بسنده کنید. برای مثال دستبند و یا النگوی طلای ساده و ظریف و یا حتی به نظر فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress اولین سایت تخصصی لباس مجلسی در ایران انگشتر ساده الماس گزینه خوبی است ولی بهتر است از مروارید و همچنین کیف و کفش با نمای تور و گیپور و امثال آن اجتناب کنید.
لباس های مجلسی دانتل امروزه بازار لباس های مجلسی شیک را در دست گرفته اند و در کنار لباس های مجلسی طرفداران لباس های عروس دانتل هم بسیار زیاد هستند. جالب است که اکثرا افراد مشهور از این نوع پارچه در لباس های خود استفاده می کنند و ازهمه چیز مهمتر این که این نوع پارچه به دلیل طراحی زیبا و متنوع پارچه ای که دارد در لباس های پوشیده و آستین دار نمای بهتری دارند . برندهایی نظیر شری هیل ، ترانی کوتور ، ریچل الن ، ام ان ام فواد سرکیس ، مک دوگل و تاریک ادیز، جوانی و ... در قسمت لباس مجلسی دانتل طرح های لباس مجلسی زیبای خودراارائه می دهد.
توری یا دانتل به فرانسوی Dentelle پارچه ای است ظریف از نخ کتان و یاابریشم که بصورت مشبک توسط دستگاه و یا با دست بافته شده است. برای بافت آن از نخ کتان، ابریشم، طلا، و یا نقره استفاده می شود. اکثر دانتل ها با نخ پنبه بافته شده است، اگر چه کتان و ابریشم هنوز هم در دسترس هستند. توری ممکن است از فیبر الیاف مصنوعی نیز ساخته شود.علاوه بر تولید صنعتی و بافت با دستگاه توری-دوزی، روشهای مختلف دستی مانند سوزن-دوزی، قالب-دوزی، دارحلقه و نواردوزی از روشهای متداول دستی است.
تفاوت دانتل و گیپور در طراحی و زمینه‌های آنهاست. گیپور از بافت پنبه و ابریشم بدون هیچ زمینه ای و به صورت برجسته و ضخیم درست میشه اما دانتل از تارهای ابریشم که معمولا روی زمینه تور بافته میشه و سه نوع کارشده ، برجسته و کارنشده داره. دانتل قیمت بسیار بالایی داره و به دلیل زیبایی و ظرافتی که داره برای لباس عروس پرکاربردمی باشد. اگه پارچه ای رو می بینید که روی تور طرح های برجسته ، براق و ظریفی رو کار کردن و همچنین از پشت پارچه هم زبری وجود نداره، پارچه خوبی نصیبتون شده.
شعبه فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress در میدان ونک، خیابان ونک، پلاک84می باشد.در صورت سفارش اینترنتی به سایت فروشگاه لباس مجلسیTehran Dress به آدرس http://tehrandress.com/evening-dress/dentelle-evening-dress.html مراجعه کنید ساعات کار ما در فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress از 9.5 صبح الی 9.5 شب می باشد از کانال تلگرام ما به آدرس TehranDress by ZORANI دیدن کنید .

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایران
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.