ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

چهارشنبه, 07 مهر 1395 20:15

تی شرت محرم حسین (ع)

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 07 مهر 1395
استان :خراسان رضوي
شهر :مشهد
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
تی شرت محرم حسین (ع) از مجموعه جدید محرمی طراحی روشن می باشد، که به اسم ارباب امام حسین (ع) آراسته شده است.

اعضای طراحی روشن وظیفه خود می دانند که هر سال با طرح های جدید به عاشقان این امام خدمت کنند. امسال نیز با ۶ طرح سنگین و کلاسیک در خدمت شما هستیم.

اما بررسی تی شرت محرم حسین (ع)

طراحی این تی شرت محرمی:

اولین تصویری که در برخورد با تی شرت محرم حسین (ع) نظر بیننده را جلب می کند اسم مبارک حسین (ع) است که به خط معلا نوشته شده است، اما طراحی به همینجا ختم نمیشود، شعر عرفانی و خاطره برانگیز محتشم کاشانی نیز به خط نستعلیق با نوشته معلا ترکیب شده است و در اطراف و داخل اسم مبارک حسین (ع) نگارش شده است.

این ترکیب با حذف فضاهای مثبت و منفی جلوه خاصی به طرح داده است، یعنی در قسمت هایی که شعر روی اسم حسین (ع) آمده است از نوشته پاک شده است و در خارج از اسم به صورت فضای مثبت اضافه شده است.


این طرح با سه رنگ قرمز، سبز و شیری روی تی شرت مشکی چاپ شده است.

جنس تی شرت محرم حسین (ع):

جنس این تی شرت تمام پنبه بوده و بسیار نرم و لطیف می باشد و در شستشو تغییر رنگ نمی دهد.یقه آن از نوع گرد و کشباف می باشد.

دوخت و تنپوش این تی شرت بسیار عالی بوده و روی تن بسیار خوش فرم قرار خواهد گرفت، و با افتخار اعلام میکنیم دوخت و تولید آن محصول ایران می باشد.

برای شستشوی این تی شرت به اتکت شستشو همراه لباس توجه کنید و همچنین توصیه میکنیم مقاله ۱۱ نکته در رابطه با شستشو لباس که طول عمر لباس را زیاد میکند!! را از بخش مکتب خانه طراحی روشن مطالعه کنید.

چاپ تی شرت محرم حسین (ع):

چاپ روی این تی شرت از نوع کتیبه ای می باشد و همچنین از رنگ بسیار با کیفیتی استفاده شده است که نه پوسته می شود و نه کم رنگ می شود حتی پس از شستشوی مکرر.

چاپ های طراحی روشن از نوع پایه آب می باشد که برخلاف سایر چاپ ها که پایه نفت و حلال های صنعتی می باشند بسیار با پوست مهربان تر می باشد، طبق بیانیه سازمان human health g&g چاپ با مواد پلاستیزول در اروپا ممنوع می باشد، ولی متاسفانه در ایران و کشورهای آسیایی بدون توجه به عوارض این چاپ از آن استفاده می شود.

پس به شما قول می دهیم که در طراحی روشن از چاپ پایه آب استفاده میشود و خواهد شد.

سخن آخر:

ایام محرم و اسم امام حسین (ع) آنقدر مقدس و مبارک است که احتیاج به هیچ تبلیغ و کمپینی ندارد، اعضای طراحی روشن افتخار می کنند که برای مراسمات شما تی شرت محرمی طراحی میکنند.

اگر تی شرت مذکور با سلیقه شما همخوانی نداشت می توانید مجموعه تی شرت محرم و عاشورایی (۱) را از سایت طراحی روشن دانلود کنید و طرح های آن را انتخاب کنید.
350,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
صابر
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.