ریال
جمعه 10 فروردين 1403

دوشنبه, 01 آذر 1395 11:29

چاپ تقویم رومیزی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 02 آذر 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
تقویم رومیزی 1396
به جاي خريد تقويم هاي آماده بازار، ميتوانيد تصاوير محصولات خود را در صفحات تقويم رو ميزي درج نماييد و با چاپ عالي و تصاوير متنوع (مقوايي ، کتان ، گالينگور ، چرمي ، ترم ، پارچه و…)هديه اي فراموش نشدني به همکاران و دوستان خود بدهيد
یکی از هدایای تبلیغاتی که به طور معمول در پایان سال در کنار سررسید و یا بصورت مستقل توسط شرکت ها تهیه و در میان مشتریان و همکاران توزیع می گردد تقویم رومیزی است. تقویم رومیزی یکی از روش های موثر تبلیغاتی است. زیرا که در اغلب ادارات و شرکت ها به ندرت میزی را پیدا می کنید که یک تقویم رومیزی تبلیغاتی روی آن یافت نشود. استفاده از تقویم رومیزی در منازل نیز بسیار معمول است. یکی از محاسن تقویم رومیزی برای شخص استفاده کننده آن است که بدون نیاز به ورق زدن می تواند در یک نگاه کل روزهای ماه را مرور و به برنامه ریزی امور بپردازد. همچنین مزیت تقویم رومیزی برای شرکت هدیه دهنده آن است که با حک لوگو بر روی تقویم و یا داخل صفحات آن می تواند حضوری مستمر و موثر در مرکز توجه شخص استفاده کننده از تقویم رومیزی و مراجعین وی داشته باشد.
تقویم رومیزی تقریبا در تمام موارد بصورت ماه شمار طراحی می شود. بدین معنی که هر ماه در یک برگ از آن چاپ شده و پشت آن برگ ، تصاویر تبلیغاتی و یا تصاویر زیبای منتخب تولید کننده چاپ می شود. همچنین یک برگ روی تقویم رومیزی نیز بطور کامل به تبلیغات شرکت سفارش دهنده اختصاص یافته و یا توسط تولید کننده بصورت جلد ( صفحه آغازین ) طراحی می شود. لذا اغلب تقویم های رومیزی بصورت 13 برگ تولید می شوند. با این حال در این رابطه محدودیتی وجود نداشته و می توان به تعداد صفحات دلخواه به آن برگه اضافه نمود.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
مرتضی
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « تقویم رومیزی96 روبان »
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.