ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

سه شنبه, 27 تیر 1396 05:41

احداث پیست های اسکیت روی یخ ( پیست پاتیناژ )

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 27 تیر 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
شرکت ICE BUSINESS آلمان با سابقه بیش از 25 سال در احداث پیست یخ ( پیست پاتیناژ ) به صورت کلید در دست بوده که این شرکت جزء معدود شرکت های مورد تایید فدراسیون جهانی هاکی روی یخ IIHF می باشد.

این مجموعه با داشتن دانش فنی ، سابقه طولانی در بخش اجرا و همچنین ارتباط قوی با بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده تجهیزات پکیج مذکور امکان احداث پیست های اسکیت روی یخ را با کمترین زمان و با توجه به نیاز مشتریان خود در سایزهای مختلف و به صورت موقتی و دائمی دارا می باشد.

با توجه به نگرانی های موجود بر سر راه سرمایه گذاران در این بخش این مجموعه اقدام به فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز جهت احداث یک پیست یخ ( پاتیناژ)که شامل مواردی همچون تجهیزات مورد نیاز مدیریت بهره برداری از پیست سرگرمی های مرتبط و دیگر موارد مربوطه گردیده که بطور کامل در این بخش توضیح داده می شود.

هدف ما جمع آوری تکنولوژی با کیفیت بالا ، همراه با خلق و ایجاد زمین های پیست یخ زیبا و مناظر طبیعی است. ICE BUSINESS تجربه غنی در فرآیند سردسازی و تکنولوژی ساخت پیست یخ دارد. که میتواند به مشتریان ما این اطمینان خاطر را برای همکای موفقیت آمیز بدهد.

این مجموعه توانسته است بیش از 100پیست پاتیناژ تا به امروز احداث و راه اندازی کند و این میتواند کمک بسیار خوبی برای مشتریان هم در بحث تکنولوژی ساخت زمین و هم در بحث توجیه اقتصادی باشد.
تمام مشتریان ما برای موفقیت در ساخت زمین های اختصاصی خود میتواند از کمک این مجموعه استفاده کنند.

این مجموعه توانایی ساخت پیست یخ و اجاره دادن این زمین ها را در آلمان و سرتاسر دنیا دارد. در واقع ICE BUSINESS توانسته است دوسوم گردش مالی خود را با گسترش بازارهای جنوب و شرق اروپا ، خاورمیانه ، آفریقا بدست بیاورد.

همچنینICE BUSINESS از سال 2006 در بازار آمریکا نیز فعالیت داشته است.

از جمله امتیازات شرکت ICE BUSINESS آشنایی کامل به روش های بازاریابی ، بهره برداری صحیح و بهینه، مدیریت زمان و انرژِی در راستای کاهش زمان بازگشت سرمایه سرمایه گزاران پروژه های مختلف بوده که با حضور در کنار کارفرمایان در زمان بهره برداری بدون دریافت هزینه اضافی باعث اطمینان خاطر برای انجام سرمایه گزاری ها در این بخش می شود.
جهت اطلاعات بیشتر به سایت http://www.ptpgroup.ir مراجعه فرمایید.

کلمات کلیدی:
ICE BUSINESSIIHF
فدراسیون جهانی هاکی روی یخ
هاکی روی یخ
هاکی
پاتیناژ
پیست یخ اسکیت روی یخ
پیست پاتیناژ احداث پیست یخ
اسکیت تکنولوژی ساخت زمین
Ice Rink
ice skating
ice hockey
figure skating
patinage

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
خاطره
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.