ریال
جمعه 31 فروردين 1403

شنبه, 19 فروردين 1396 09:30

داستان راستان جلد1 (مولف: شهيد مرتضي مطهري)

رتبه این آیتم
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5
به روز رسانی :شنبه, 19 فروردين 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
افراد زیادی، استاد شهید مرتضی مطهری را در هنگام نگارش این اثر ملامت می‌کردند. دغدغه آن‌ها این بود که نوشتن این اثر از سوی شما مناسب نیست و در سطح بسیار پایینی قرار دارد، ولی استاد مرتضی مطهری جواب آن‌ها را این گونه بیان می‌فرمودند که: مقیاس بزرگی و کوچکی یک اثر، سختی و پیچیدگی آن نیست و هر کار ساده‌ای کوچک نیست. ملاک، سودمندی و مفید بودن است؛ و همچنین ایشان این نظر را داشتند که اثر باید به حال اجتماع مفید باشد.
استاد مرتضی مطهری، این نظر را درمورد کتاب داستان راستان داشتند که اثر باید به حال اجتماع مفید باشد.
این سخنان استاد مرتضی مطهری، از مطالعه این اثر کاملاً درک می‌شود؛ زیرا استاد در این کتاب به صورت کاملاً هوشمندانه و با استفاده از داستان‌های بسیار ساده، یک دور اصول دین را آموزش می‌دهند، بدون اینکه خواننده را با کلمات و عبارات پیچیده سردرگم کنند.
کتاب جلد اول از یک مجموعه دو جلدی و شامل 75 داستان برگرفته از کتب حدیث، کتب رجال، تراجم، تواریخ و سـِیره استقهرمان داستانها، غالباً پیشوایان بزرگ دین، یا شخصیتهای بزرگوار علمی و فقهی می باشند. به همین دلیل این کتاب " داستان راستان " نام گرفته است این کتاب برنده جایزه یونسکو در سال 1344 هجری شمسی شده است.
کتاب داستان راستان مخصوص قشر نوجوان و جوان است، ولی با این وجود، بزرگ‌سالان نیز می‌توانند با خواندن این اثر، از بهرمند شدن از آگاهی و معارف، لذت کافی را ببرند
ناشر: صدرا
80,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
مهسا
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.