ریال
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 13 آبان 1397 14:25

ترک اعتیاد

رتبه این آیتم
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود

کمپ ترک اعتیاد


حسن این مرکز با داشتن مجوز فعالیت از سازمان بهزیستی منطقه شمیرانات با داشتن افراد کارآمد و متخصصان مجرب در زمینه درمان اعتیاد (روان شناس،مددیار،مددکار،پزشک عمومی و روان پزشک)و با تجربه یک دهه سعی دارد تا در حوزه پیشگیری ،درمان،خدمات و پیگیری های پس از ترخیص و با حمایت های اجتماعی در جهت رفع ومعضل اعتیاد قدم بردارد مرکز ترک اعتیاد آوای میعاد رهایی سعی دارد تا با علم ،تجربه،تلاش و دعای خیر مردم عزیز درمان متفاوت و موفق ارائه نماید


ترک اعتیاد


سو مصرف مواد مخدر و اعتیاد


 


نشانه ها، علائم و ارائه راهکار برای مقابله با اعتیاد


برخی از مردم قادر هستند از مواد مخدر بدون تاثیرات جانبی منفی بهره گیرند، این در حالی است که مواد مخدر برای بخش اعظم مصرف کنندگان خود تاثیرات مخرب بسیاری را در بر خواهد داشت. این تاثیرات بیش تر قابل توجه افرادی است که برای رهایی از مشکلات زندگی به این مواد پناه می برند. و این امر جز افزایش وخامت شرایط فعلی انها، مشکلات عدید دیگری از جمله تنهایی، طرد شدگی و … را برای انها به ارمغان خواهد اورد.


 


چنانچه شما نگران خود، عضوی از خانواده و یا دوستان خویش در امر اعتیاد به مواد مخدر هستید، باید گفت که راهکار ی برای ان وجود دارد. در واقع با پی بردن به طبیعت این مواد و ذات اعتیاد و دانستن چرا و چگونگی پیشرفت ان می توان دیدی گسترده تر از مساله و راه های موجود برای مقابله با ان به دست اورد.


 


 


 


درک استفاده و سوء استفاده ی مواد مخدر و اعتیاد


مردم هر یک دلایلی برای مصرف مواد مخدر دارند. بسیاری از آن ها ابتدا از روی کنجکاوی و خوشگذرانی و در کنار دوستان خود به مصرف مواد می پردازند، بسیاری از ورزشکاران برای ارتقای عملکرد ورزشی خود و یا مقابله با تنش و فشار های روحی چون استرس به مصرف مواد پناه می برند. مصرف مواد خود به سو مصرف آن منتهی نمی شود، در واقع هیچ نقطه ی مشخصی برای جهش از مصرف به سوء مصرف وجود ندارد. سوء مصرف مواد مخدر بیش از آنکه مربوط به میزان و زمان مواد مصرفی باشد، به علل اولیه ی مصرف و نتایج حاصل شده از آن برای شخص مصرف کننده بر می گردد. چنانچه مصرف مواد مخدر برای شما در زندگی، روابط محل کار و یا محل تحصیل تان مشکلاتی ایجاد کرده است شما به احتمال بسیار زیاد، دچار سوء مصرف مواد مخدر و اعتیاد به آن شده اید.


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
مدیر سایت
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.