ریال
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

شنبه, 27 بهمن 1397 16:27

خریدار آرد ذرت دامی و خریدار آرد ذرت

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 27 بهمن 1397
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
استفاده های فوق العاده آرد ذرت که فراتر از پخت و پز است

آرد ذرت به خوبی بعنوان یک قوام دهنده نامتعارف شناخته می شود پودر ذرت می تواند برای چیزهای بیشماری از آرایش دست ساز گرفته تا بهبود ضربات تنیس و بازی بیلیارد شما استفاده شود.

راز قدرت آرد ذرت، توانایی آن در جذب رطوب و خاک است. مصارف نیمه پزشکی، حقه های زیبایی، و استفاده های بسیار زیادی برای آرد ذرت وجود دارد. جد شما احتمالا از مقدار کمی از اینها استفاده می کرده است اما در طول زمان اسپری نشاسته تلاقی شده با ایروسول، فراموش شده اند. این استفاده های عالی را با مطالعه مقاله زیر دوباره رواج دهید.

ما از آرد ذرت در آشپزی استفاده زیادی می کنیم. اما فقط کاربرد آرد ذرت در آشپزی تمام آن چیزی نیست که این آرد برای آن مناسب است! حال شاید بپرسید پس با آرد ذرت چی میشه درست کرد ؟با آرد ذرت چی درست کنم ؟ کاربرد نشاسته ذرت ؟ مصارف عملی بسیار زیادی برای آرد ذرت بیرون از آشپزخانه وجود دارد. از باز کردن گره های کور تا تسکین دادن آفتاب سوختگی و ساخت رنگ انگشتی! آرد ذرت پودری کاربردی است! (سیارک)

آرد ذرت، نشاسته به دست آمده از هسته ذرت است. نشاسته ها به روش های مختلف از 1000 سال قبل از میلاد هنگامی که مصریان ثروتمند باستان از نشاسته مشتق شده از دانه های مختلف برای ساختن چیزهایی مانند لوازم آرایش و چسب استفاده می کردند، استفاده می شد. من زمان طولانی است که تصمیم گرفته ام که پستی را به این پودر فوق العاده اختصاص دهیم!

عامل غلیظ کننده

شما می توانید سس ها و آبگوشت ها را با کمی آرد ذرت غلیظ کنید. آرد ذرت را با کمی آب مخلوط کنید و هنگام پختن اضافه کنید.

املت نرم بپزید

شما می توانید با کمک آرد ذرت املتی نرم بپزید. یک چهارم قاشق جای خوری آرد ذرت را در یک تخم مرغ مخلوط کنید، هم بزنید و املت را بپزید.

التهاب پوست

آرد ذرت می تواند برای تسکین و التیام التهابات پوستی شامل آفتاب سوختگی و واکنش های پوستی استفاده شود. 3 قاشق غذا خوردی آرد ذرت را با آب سرد ترکیب کنید تا شکل یک خمیر ضخیم به خود بگیرد. از یک گاز پانسمان یا توپ پنبه ای برای اعمال روی پوست استفاده کنید و بگذارید خشک شود، سپس با آب گرم بشویید.

دئودورانت

آرد ذرت یک پودر بسیار ریز با توانایی عالی برای جذب رطوبت است. در کمی جوش شیرین و روغن نارگیل آرد ذرت بریزید، شما یک دئودورانت دست ساز عالی دارید! (سیارک)

از بین بردن لکه های چربی

آرد ذرت برای مقابله با لکه ها و اثرات چربی عالی است. مقدار زیادی آرد ذرت را روی لکه اسپری کنید و بگذارید برای یک ساعت یا بیشتر روی آن باشد تا رطوبت را بیرون بکشد. سپس با تکنیک تمیزکردن معمول خود ادامه دهید!

قلم سفید کننده

قلم های سفید کننده در خانه برای چیزهایی مانند حلقه اطراف یقه، تمیز کردن دوغاب، و حتی ساخت و ساز فوق العاده مفید هستند. از آرد ذرت برای ساختن ارزان قلم سفید کننده خود در خانه استفاده کنید!

بازکردن گره های کور

اگر شما در حال تلاش برای باز کردن یک گره محکم هستید، می توانید آن را با اسپری کردن کمی آرد ذرت روی گره و با کمی مالش باز کردن گره را آسان تر کنید. آرد ذرت اصطکاک بین الیاف طناب را کاهش داده و باز کردن آن را آسان تر خواهد کرد.

رنگ دست ساز صورت و انگشتی

شما می توانید با جوشاندن آرد ذرت در آب تا زمانی که سفت شود رنگ انگشتی بسازید. رنگ غذا را با خمیر مخلوط کنید و آن تبدیل به رنگ انگشتی می شود. شما هم چنین می توانید برای مهمانی تولد کودک رنگ صورت بسازید! آرد ذرت و کره گیاهی را برای ساختن رنگ صورت مخلوط کنید سپس برای رنگ های مختلف رنگ غذا اضافه کنید.

لاک ناخن مات

اگر شما لاک ناخن مات دوست دارید، می توانید آن را در خانه با آرد ذرت درست کنید. فقط آرد ذرت را با یک لاک ناخن روی یک بشقاب کاغذی کوچک مخلوط کنید ( یا حتی روی یک برگه یادداشت) و سپس فورا آن را روی ناخن خود بزنید.

کارت های بازی خود را تمیز کنید

آیا کارت های بازی شما به نظر کمی سیاه می رسند؟ آنها را در یک کیسه پر از آرد ذرت تکان دهید تا کثیفی و چربی بریزد و سپس آنها را خشک کنید تا باقی کثیفی ها از بین بروند. (سیارک)

تمیز کردن حیوانات پر شده

شما می توانید حیوانات پرشده را با آرد ذرت پاک کنید. حیوان پر شده را در یک کیسه کاغذی قرار دهید، مهر و موم کنید و کیسه را تکان دهید سپس آن را به مدت یک شب همانطور نگه دارید. روز بعد حیوان پر شده را از کیسه بیرون آورید و آن را بخونی تکان دهید یا از لوله جاروبرقی خود استفاده کنید.

شامپوی خشک

شامپوی خشک وقتی مفید است که شما عجله دارید و وقتی برای شستشوی کامل موهای خود و خشک کردن آنها ندارید. من در گذشته هم نسخه خیس و هم خشک آن را پست کرده و هر دوی آنها را دوست دارم! نسخه مرطوب جلوگیری از یک شلوغ کاری پودرمانند را آسان تر می کند و نسخه خشک برای مسافرت عالی است!

نیش حشره

زدن خمیر آرد ذرت روی نیش حشره می تواند به تمیز و خشک نگه داشتن آن در حالی که خارش را به حداقل می رساند کمک کند. 3 قاشق غذا خوری آرد ذرت را با آب سرد ترکیب کنید و خمیر سفت بسازید. از یک پد پانسمان یا توپ پنبه ای برای زدن آن روی منطقه مورد نظر استفاده کنید.

تازه کردن کتاب های کهنه

از شر بوی کپک در کتاب های قدیمی با اسپری آرد ذرت خلاص شوید. شما عاشق بوی تازه آنها خواهید شد!

اسپری نشاسته

این اسپری نشاسته که با استفاده از آرد ذرت ساخته شده است لباس ها و شلوارهای شما را پررنگ تر و واضح تر نشان می دهد! ساختن و کار کردن با هر ذره آن به خوبی اسپری نشاسته های مغازه ای راحت است. (سیارک)

نقره را براق کنید

از آرد ذرت برای براق کردن نقره های خود استفاده کنید! آرد ذرت را با آب برای تشکیل یک خمیر مخلوط کنید. یک پارچه مرطوب را در خمیر فرو کنید و آن را به اجناس نقره ای بزنید. هنگامی که خمیر خشک شد، آن را با یک پارچه ی نرم پاک کنید.

پودر آرایشی شفاف

پودر های آرایشی شفاف می تواند در به حداقل رساندن ظهور منافذ، کاهش درخشش، و طولانی شدن پوشش آرایش شما کمک کنند. با استفاده از آرد ذرت یک پودر آرایشی دست ساز آسان در خانه بسازید!

جلوگیری از قارچ انگشتان پا

مرض قارچی انگشتان پا بیماریی است که توسط قارچی که در پوست پا رشد می کند، ایجاد می شود. قارچ در مکان های گرم و مرطوب شبیه کفش های عرق کرده رشد می کند که این دلیل این است که این بیماری غالبا بر ورزشکاران اثر می گذارد. به جلوگیری از این بیماری با اسپری کردن آرد ذرت در کفش های ورزشکاران که به جذب رطوبت کمک خواهد کرد، کمک کنید.

حمام شیر معطر

خود و پوست خود را در یک حمام شیر مرطوب کننده و مقوی درمان کنید. افزودن آرد ذرت به رهایی از خشکی و خارش کمک می کند و آن را تبدیل به درمانی عالی برای پوست هایی که در زمستان خشک می شوند، می کند!

عرق کردن/گر گرفتن

کمک گر گرفتن: اگر شما گرایش به گرگرفتگی دارید، یک ذره آرد ذرت روی محل مشکل دار قبل از لباس پوشیدن بمالید. بر روی کودکان برای جوش های در اثر پوشک استفاده نکنید. (سیارک)

شستن پنجره ها

برای تمیز کردن شیشه پنجره ها برای اینکه صدای جیرجیر بدهد، نصف فنجان آمونیاک، نصف فنجان سرکه سفید و 2 قاشق غذا خوری آرد ذرت به یک سطل آب گرم اضافه کنید. محلول را با یک پارچه تمیز روی پنجره های خود بزنید و با یک حوله کاغذی یا پارچه بدون پرز خشک کنید.

رژگونه و کرم برنزه خانگی

شما می توانید رژگونه و کرم برنزه کاملا طبیعی خود را درست در خانه بسازید! به سادگی آرد ذرت را یا با پودر گیاه بامیه یا دارچین زمینی ( یا هردو!) مخلوط کنید.

افزایش چسبندگی

دستگیره تجهیزات ورزشی مانند راکت تنیس و استوانه های گلف را هنگامی که خشک هستند راحت تر می توان برداشت. به دستگیره ها یک ذره آرد ذرت بزنید تا به جذب عرق و جلوگیری از لغزش کمک کند!

برداشتن اثرات سوختگی از پارچه

منطقه سوخته شده را با آب مرطوب کنید، منطقه مرطوب را با آرد ذرت بپوشانید، بگذارید خشک شود و آن را پاک کنید. (سیارک)

حذف لکه های خون

از آب سرد برای ساخت یک خمیر استفاده کنید، آن را روی لکه بزنید و آن را مالش دهید، بگذارید پارچه در آفتاب خشک شود، باقی آرد ذرت را از بین ببرید. هنوز هستند؟ تا زمانی که از بین بروند، تکرار کنید...

پاک کردن پوست سگ

آرد ذرت را روی پوست سگ خود بزنید. پوستش را مالش دهید و آن را برس کنید. آرد ذرت کثیفی را از بدن سگ از بین خواهد برد.

حذف جیرجیر کف زمین

آیا کف زمین جیرجیر می کند یا پله های اعصاب خردکنی دارید؟ محل مورد نظر را با آرد ذرت گردگیری کنید، که اجازه می دهد که به ترک ها نفوذ کند. شما باید متوجه بهبودی قابل توجهی شوید!

چون آرد ذرت رطوبت را جذب می کند، مهم است که آن را در ظرفی که هوا به آن نفوذ نمی کند و در معرض رطوبت قرار نمی گیرد نگه دارید. آرد ذرت باید هم چنین دور از گرمای شدید نگهداری شود. آرد ذرت خود را در یک ظرف دربسته و در مکان سرد و خنک انبار کنید. هنگامی که به درستی انبار شود، آرد ذرت برای مدت خیلی زیادی باقی خواهد ماند. (سیارک)

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ahontrade.com
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.