ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 14 آذر 1398 11:52

شرکت آپادانا سازه مهم

رتبه این آیتم
استان :مازندران
شهر :متل قو
آدرس :مازندران، سلمانشهر(متل قو)، شهرک صنعتی سلمانشهر، خیابان C2
تلفن :54662252-011
موبایل :09121049876
ایمیل : Info@apadanasazeh.ir
ریال
با بهره گیری از تکنولوژی روز، ساختمانهای پیش ساخته آپادانا سازه، کاملاً عایق بوده و بدین ترتیب از اتلاف انرژی و به هدر رفتن منابع آن جلوگیری شود و هزینه های مربوط به مصرف انرژی بطور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.
مقاومت در برابر زلزله:
با بکارگیری مصالح خاص، شرکت آپادانا سازه توانسته است جرم های ساختمانی رابه حداقل برساند و در نتیجه نیروهای ناشی از زلزله را به کمترین اندازه خود برساند و با لحاظ کردن این نیروها در آنالیز سازه ای، توانسته است ساختمانهای مقاوم در برابر زلزله ارائه دهد.
سیستم سازه ای:
سیستم سازه ای ساختمانهای پیش ساخته آپادانا با استفاده از پیشرفته ترین روشهای محاسباتی و طراحی کامپیوتری، زیر نظر مهندسین مشاور مجرب، مدلسازی، بارگذاری، آنالیز و طراحی گردیده و با توجه به سیستم اعضای سازه ای، رفتار سازه تحت اثر بارهای وارده دقیقاً مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد. به علت استفاده از ساندویچ پانل باربر در این نوع ساختمانها، امکان ایجاد فضاهای باز و بدون ستون و همچنین حذف سیستم اسکلت جداگانه حاصل گردیده است.
قابلیت اجرا در اقلیمهای مختلف:
استفاده از مصالح مقاوم در برابر شرایط جوی گوناگون مانند سرما، گرما، رطوبت، یخبندان و آبشدگی مکرر و … این امکان را بوجود آورده است که ساختمانهای پیش ساخته آپادانا در اقلیمهای مختلف قابل بهره برداری باشند.
قابلیت اجرا در مناطق صعب العبور:
با توجه به استفاده از مصالح سبک در ساختمانهای پیش ساخته آپادانا، می توان قطعات آنرا در مناطق صعب العبور حمل و سپس در مکان دور دست بر پا نمود.
قابلیت گسترش در پلان:
با توجه به طراحی خاصی که در ساخت قطعات پیش ساخته سبک بکار گرفته است و با توجه به ا نعطاف و سازگاری هندسی و معماری این قطعات، می توان این نوع ساختمانها را در پلان گسترش داد.
سرعت ساخت:
با توجه به سرعت بالای ساخت قطعات در کارخانه و به تبع آن سرعت بالای نصب در محل پروژه، زمان ساخت ساختمانهای آپادانا نسبت به ساختمانهای با سیستم سنتی تا ۴ برابر کمتر می باشد.
شرکت آپادانا سازه البرز مفتخر است که در خدمت شما کاربران گرامی باشدجهت ارتباط با اپادانا سازه می توانید از طریق زیر اقدام نمایید:
آدرس: مازندران، سلمانشهر(متل قو)، شهرک صنعتی سلمانشهر، خیابان C2
تلفن: 54662252-011فاکس: 54662253-011همراه : 9876-104-0912

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.