ریال
جمعه 10 فروردين 1403

شنبه, 16 فروردين 1399 15:38

سابقه 16 ساله مجموعه پارتیشن اداری مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :آدرس کارخانه: شهرک صنعتی چهار دانگه، شهرک سهند، روبروی پمپ گاز پلاک۶/۶۲۲
تلفن :تلفن: ۲۲۸۹۸۲۲۰
ایمیل : info@partitionedari.com
مجموعه پارتیشن اداری، با بیش از 16 سال سابقه کار و مجهز به جدیدترین تکنولوژی های موجود در بازار، یکی از بهترین شرکت های تولید پارتیشن اداری در ایران بوده و افتخار همکاری با بسیاری از مجموعه های اداری بزرگ را دارد.
این مجموعه با بهرمندی از برترین نیروهای کار و تجهیزات به روز، سابقه درخشانی در زمینه پارتیشن بندی مجموعه های اداری بدست آورده است.
تولید پارتیشن های اداری در ابعاد و اندازه های متنوع، مطابق با نیاز مشتری و در انواع پارتیشن های شیشه ای، پارتیشن های فریم لس، پارتیشن های ام دی اف و پارتیشن های تک جداره، پارتیشن های دوجداره و … از خدمات ارائه شده توسط مجموعه پارتیشن اداری می باشد.
شرکت پارتیشن اداری خود تولید کننده انواع پارتیشن های اداری می باشد و کار را مستقیم بدست مشتری می رساند. بازدید و مشاوره رایگان از دیگر خدمات شرکت پارتیشن اداری می باشد.
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای، بدون ایجاد فضاهای تنگ و تاریک، محیط را به قسمت های مختلفی تقسیم می کند. استفاده از پارتیشن های شیشه ای به جای دیوار باعث می شود محیط شرکت تعاملی و مدرن شود.
پارتیشن ام دی اف
پارتیشن اداری ام دی اف، یکی از مقرون به صرفه ترین پارتیشن های اداری بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. این نوع پارتیشن های اداری همانطور که از نامش پیدا است از ام دی اف ساخته شده و وزن سبکی دارند.
پارتیشن تک جداره
پارتیشن های تک جداره به دلیل استفاده از متریال کمتر قیمت مقرون به صرفه ای به همراه دارند. علاوه بر سرعت نصب بالایی داشته و در کمترین زمان فضای آماده شده را در اختیار مجموعه قرار می دهند.
پارتیشن دوجداره
پارتیشن های اداری دوجداره، با ترکیب چوب و شیشه، علاوه بر جداکنندگی محیط، تاثیر به سزایی در حفظ دمای مناسب محیط نیز دارند. از این رو برای مناطقی که آب و هوای سرد و نامطلوبی دارند، انتخاب مناسبی می باشند.
قیمت پارتیشن بندی اداری
قیمت پارتیشن های اداری به عوامل متعددی بستگی دارد. مواد اولیه، طرح، مدل، امکانات جانبی، خدمات پس از فروش و … هر یک در قیمت پارتیشن بندی تاثیر دارد. علاوه بر این مهم ترین معیار در قیمت پارتیشن ها، ابعاد و اندازه ی آن ها است.
مزایا و معایب استفاده از پارتیشن های اداری
استفاده از پارتیشن های اداری مزایای بسیاری دارد. شاید تنها ایرادی که بتوان از این پارتیشن ها گرفت، از میان برداشتن فضاهای خصوصی در ادارجات توسط برخی از مدل های پارتیشن شیشه ای می باشد، اما در عوض باعث زیبایی بیشتر محیط کار و بالا رفتن کارایی کارکنان نیز می شود.
چرا مجموعه پارتیشن اداری؟
مجموعه پارتیشن اداری با سابقه ای 16 ساله یکی از برترین شرکت های پارتیشن سازی در تهران بوده و خدمات بی نظیری را از قبیل انواع پارتیشن های شیشه ای، پارتیشن های فریم لس، پارتیشن های ام دی اف و پارتیشن های تک جداره، پارتیشن های دوجداره و … ارائه می دهد.
اطلاعات تماس
آدرس کارخانه: شهرک صنعتی چهار دانگه، شهرک سهند، روبروی پمپ گاز پلاک۶/۶۲۲

تلفن: ۲۲۸۹۸۲۲۰

ایمیل: info[at]partitionedari.com

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.