ریال
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 13 شهریور 1399 10:48

مهاجرت به کانادا،ویزای کاری ، تحصیلی و توریستی مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس : خیابان شریعتی – بعد از میرداماد -کوچه فلسفی- پلاک 1
تلفن :22916055
ایمیل : nikanimmigration@gmail.com
عکس
مهاجرت بریتیش کلمبیا
برنامه مهاجرت استان BC یا BC PNP از دو گروه اصلی مهاجرت نیروهای متخصص و مهاجرت کارآفرینی امکان پذیر است که هر دو مبتنی بر کسب امتیاز مناسب هستند.
ویزای کاری
در صورتی که بتوانید از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد شغلی یا Job offer دریافت کنید می توانید با ویزای کاری وارد کانادا شده و مشغول به کار شوید و بعد از یک سال برای اقامت دایم اپلای کنید.
اکسپرس انتری
اکسپرس انتری، مهاجرت نیروهای متخصص می باشد که از سال 2015 جایگزین روش قبلی شده یا federal skilled workers شده است.برای اینکه ببینید واجد شرایط مهاجرت از طریق اکسپرس انتری هستید
ویزای تحصیلی کانادا
سالانه نزدیک به 500 هزار نفر از سراسر جهان، دانشگاهها، کالج ها و مدارس کانادا را برای ادامه تحصیل و زندگی آینده انتخاب می کنند. علت محبوبیت دانشگاههای کانادایی به دلیل کیفیت بالای آموزش و زندگی است.
اسپانسر شیب اعضای خانواده
شهروندان کانادایی تمایل دارند پس از اقامت، افراد خانواده خود را نیز به کانادا بیاورند تا در کنار هم زندگی کنند. این روش برای مهاجرت همسر و فرزند وابسته، پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ می باشد.
مهاجرت سرمایه گذاری
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری مناسب سرمایه داران و صاحبان بیزینس که دارای تجربه مدیریتی و بیزینس هستند. هدف کانادا از ایجاد این روش، رونق اقتصادی در این کشور است.
ویزای توریستی
ویزای توریستی کانادا مناسب کسانی است که برای مدت کوتاه قصد اقامت در کانادا دارند. این ویزا به شکل یکبار ورود یا single entry و یا چند بار ورود multiple entry به صورت ویزای پنج ساله صادر می شود.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.