ریال

شنبه, 22 ارديبهشت 1403 10:00

متناسب با حوزه کسب و کار شماiransooleh مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :https://iransooleh.com/contact/
موبایل :09127575400
ایمیل : https://www.instagram.com/shabahang.khanlari
ریال
خیلی از افراد اعتقاد دارند چون سوله ها دست دوم هستند قطعات سازه کارکرده و کهنه است و باعث عدم استحکام و مقاوت سوله می شود. اما در ایران سوله تمامی قطعات قبل از استفاده تست و بررسی می شوند در صورت رعایت استانداردها استفاده می شوند.

خرید سوله دست دوم
شک در تفاوت قیمت

به علت تفاوت قیمت سوله نو و دست دوم (40 تا 50 درصد تفاوت قیمت) گمان می کنند که سوله کارایی خوبی نخواهد داشت و نسبت به آن شک می کنند. اما چون این سوله ها دست دو هستند و از قبل ساختار آنها چیده شده است هزینه ی کمتری دارند.

حس محدود شدن
به دلیل اینکه این سوله ها از قبل ساخته شده اند، بسیاری از افراد فکر می کنند این ثابت بودن ابعاد آن ها را با مشکل مواجه می کند و ممکن است در کاربری آن اختلال ایجاد کند. در صورتی که با مشاوره درست و بیان انتظارات، سوله مناسب به آن ها پیشنهاد داده می شود که 90 درصد انتظارات آن ها را برآورده می کند.

آشنایی با نکات مهم جهت خرید ایده آل سوله دست دوم
با توجه به اینکه این نوع سوله ها قبلا مورد استفاده قرار گرفته اند باید با یکسری نکات مهم و ایده آل آشنا بود تا بتوان بهترین نتیجه ممکن را از خرید خود به دست آورد. از اینرو توجه به نکات زیر در هنگام خرید کمک بسیار زیادی را به متقاضیان خواهد کرد.

وزن سوله دست دوم: یکی از نکات مهم در انتخاب خرید سوله دست دوم این است از خرید سوله های کارکرده بر اساس وزن خوداری نمایید. زیرا این نوع سوله ها به دلیل اینکه از وزن سنگینی برخوردار هستند در بیشتر مواقع از سوله نو هم گران تر می شوند. از اینرو بهترین روش این است که سوله کارکرده را به صورت متر مربع خریداری نمایید. زیرا در این حالت سوله دست دوم خریداری شده ۳۰ درصد ارزان تر از سوله های نو می باشد و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

کیفیت سوله دست دوم: از دیگر نکاتی که باید در هنگام خرید مورد توجه کاربران و متقاضیان قرار گیرد بررسی کیفیت سوله ها می باشد. بنابراین یکی از راه های تشخیص با کیفیت بودن سوله ها بررسی میزان اصطکاک سوله یا پوسیدگی قطعات آن است زیرا هرچه مدت زمان استفاده از سوله ها بیشتر باشد به همان اندازه اصطکاک و پوسیدگی قطعات نیز بیشتر خواهد شد. از اینرو در هنگام خرید باید به سال ساخت سوله های دست دوم مورد نظر به خوبی توجه و دقت داشته باشید.

ابعاد سوله: از دیگر نکات مهم و کلیدی که باید در موقع خرید به آن توجه داشته باشید ابعاد سوله است. ابعاد سوله باید مشخصات مکانی که قرار است سوله در آن نصب شود به خوبی مطابقت داشته باشند تا امکان نصب سوله در مکان مورد نظر وجود داشته باشد. زیرا در غیر اینصورت نصب سوله به هیچ وجه امکانپذیر نخواهد بود و باعث به وجود آمدن هزینه های اضافی و زیاد دیگر برای کاربران خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.