ریال

سه شنبه, 01 خرداد 1403 12:05

ترمیم، بازسازی و صافکاری tasadofiyazdan مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :شهرک غرب، میدان کتاب، بلوار منفردنیاکی(بلوار کوهستان)، نرسیده به پارکینگ مجتمع تجاری اپال، کوچه یزدان، پلاک2، اتوگالری یزدان
موبایل :09124444702
ایمیل : yazdanparking@gmail.com
ریال
کیسه هوای جدید یا تعویض چراغ های جلو به خودی خود هزینه های قابل توجهی هستند و نباید آنها را نادیده بگیرید.
معاینه فنی خودرو تصادفی معتبر نیست
اگر خودرو تصادفی معاینه فنی داشته باشد، بلافاصله پس از ثبت تصادف در سامانه پلیس، معاینه فنی باطل می شود. بنابراین، خودروی تصادفی باید پس از تعمیر آن توسط فروشنده خریداری شود. زیرا هزینه تعمیر بسیار بالاست. مگر اینکه خودتان قصد تعمیر آن را داشته باشید.
مواظب خودروهای سرقتی باشید!
زمانی که خودرویی با نام تصادفی و قیمتی بسیار کمتر از بازار مشاهده کردید، قبل از خرید، برگه سبز خودرو را بررسی کنید و اطلاعات فروشنده را با اطلاعات ذکر شده در برگه مطابقت دهید. زیرا در بسیاری از مواقع سارقان خودرو با فروش خودروی مسروقه در بازار با قیمتی بسیار کمتر از شر آن خلاص می شوند.
راهنمای خرید خودرو تصادفی
پس از بررسی دقیق تمام موارد ذکر شده، باید نتایج را خلاصه کنید تا بتوانید خودروی تصادفی بخرید که تعمیر آن زمان کمتری می برد. همانطور که قبلا ذکر شد خودرویی که از عقب یا بغل دچار تصادف شده باشد یکی از گزینه های مناسب است.علاوه بر این، خودروهایی که در توضیحات خود با عنوان اسپرت به فروش می رسند نیز گزینه مناسب دیگری برای خرید خودروی تصادفی هستند.
هنگام بازرسی خودروی مورد نظر، مطمئن شوید که تعمیر سیستم تعلیق، ترمز و فرمان گران است. پس از آن از سلامت آنها مطمئن شوید. علاوه بر این شیشه های جلو و قطعات تعویض شده توسط فروشنده نیز باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند.
به خاطر داشته باشید که تعمیرات غیرمنتظره خودرو می تواند منجر به هزینه های غیرمنتظره شود. بنابراین حتما مبلغ مشخصی را برای این تعمیرات احتمالی اختصاص دهید.
اگر این نکات را رعایت کنید و یک متخصص واجد شرایط را انتخاب کنید، می توانید ریسک خرید خودرو تصادفی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.
شرایط فروش خودرو تصادفی
هیچ شرایط قانونی برای فروش خودروهای تصادفی وجود ندارد و شرایط تعیین شده کاملا بر اساس اظهارات طرفین است. ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که فروشنده مسئولیت برخی از تعمیرات و غیره را بر عهده داشته باشد، یا ممکن است قراردادی وجود داشته باشد که اگر خودرو پس از چند روز در دست مشتری با مشکلات جدی مواجه شود، به طور بالقوه معامله را لغو می کند. حتی می توانید قراردادی ببندید که پس از خرید ماشین و یا پول خود را پس نگیرید.
یا اگر فروشنده قبل از فروش قول تعمیر ماشین را بدهد باید به کیفیت کار احترام بگذارد زیرا ممکن است بعداً هر اتفاق ناخوشایندی رخ دهد.
مزایا و معایب خرید و فروش خودروهای تصادفی
مزایا و معایب خرید و فروش خودروی تصادفی بسته به شرایط و نیازهای خریدار و فروشنده می تواند متفاوت باشد. در اینجا برخی از مزایا و معایب آورده شده است:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.