ریال
جمعه 30 شهريور 1403

چهارشنبه, 31 مرداد 1403 08:53

مدت زمان بارگذاری صفحه sitedar مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
تلفن :02122083926
ایمیل : info@sitedar.com
مدت زمانی که طول می کشد یک وب سایت محتویات خود را به نمایش بگذارد مربوط به مدت زمان بارگذاری صفحه و سرعت وبسایت است که در دسته تجربه کاربری قرار می گیرد، هر چه مدت زمانی که یک صفحه وب سایت طول می کشد تا بالا بیاید کمتر باشد، میزان رضایت کاربران از آن بیشتر خواهد بود، بهبود تجربه کاربری باعث کاهش نرخ پرش و بهبود رتبه بندی توسط موتور های جستجوی گوگل می شود. ریسپانسیو بودن وب سایت
ریسپانسیو بودن وب سایت نیز جزو بهبود تجربه کاربری به شمار می آید، از آن جایی که اکثر افراد جامعه در جهان از گوشی های هوشمند تلفن همراه استفاده می کنند اطمینان از این موضوع که وب سایت شما برای گوشی های همراه ریسپانسیو شده باشد بسیار حیاتی است.
بازخورد کاربران
یکی از مسائلی که کمک بزرگی در سنجش میزان موفقیت وب سایت شما دارد این است که به جمع آوری و تجزیه و تحلیل بازخورد های کاربران خود بپردازید چرا که این امر بینش مستقیمی را در مورد رضایت کاربران در اختیار شما قرار می دهد، این مورد را می توانید از طریق نظرسنجی ها و بازخورد های وب سایت خود مورد ارزیابی قرار دهید تا زمینه های بهبود سایت خود را افزایش دهید.
نظر سنجی کاربران
نظر سنجی های کاربران برای دریافت مستقیم نظرات آن ها در مورد وب سایت شما بسیار عالی و کمک کننده است، چرا که آن ها به شما کمک می کنند که نیاز ها، الویت ها و نقاط قوت و ضعف وب سایت را درک کنید و به میزان قابل توجهی افزایش فروش وبسایت را تجربه کنید، در ادامه روش های موثر استفاده از نظر سنجی کاربران را برای شما آورده ایم.
سوالات مناسب بپرسید: سعی کنید از سوالات واضح استفاده کنید که پاسخ های دقیق دریافت کنید و آن ها را مشتاق به پاسخگویی کنید، به عنوان مثال چه چیزی و موضوعی را در وب سایت ما دوست دارید؟ چگونه می توانیم تجربه کاربری شما را در وب سایت خود بهبود ببخشیم؟
تعیین گروه های خاص: سعی کنید نظرسنجی هایی که برای وب سایت خود قرار می دهید، برای گروه خاصی تعبیه شده باشد به عنوان مثال برای بازدیدکنندگان جدید و یا کاربرانی که دوباره به وب سایت شما بازگشته اند تنظیم کنید.
از روش های مختلف استفاده کنید: سعی کنید نظر سنجی ها را از طریق های مختلف به دست کاربران و مخاطبین خود برسانید، مانند ایمیل و از طریق شبکه های اجتماعی که برای وب سایت خود راه اندازی کرده اید تا افراد بیشتری به سایت شما دسترسی پیدا کنند.
نظرات و دیدگاه مشتریان
نظرات و دیدگاه مشتریان برای نحوه درک، کسب درآمد از سایت و دیدگاه آن ها نسبت به برند شما امر بسیار مهمی است و برای وب سایت شما بسیار ارزشمند است و توصیفات مثبتی که از خدمات و محصولات شما در وب سایت قرار می دهند برند شما را برجسته می کند و انتقاداتی که به وب سایت شما وارد می کنند نقاط ضعفی را نشان می دهد که می توانید به رفع آن ها بپردازید، در ادامه روش استفاده از نظرات و دیدگاه های مشتریان جهت سنجش معیار موفقیت وب سایت را آورده ایم.
جمع آوری نظرات: از مشتریان خود بخواهید پس از گرفتن محصولات و خدمات مورد نیاز خود در صورت داشتن رضایت نظرات خود را در سایت ثبت کنند.
نظارت بر بررسی ها: سعی کنید به طور منظم وب سایت و شبکه های اجتماعی خود را بررسی کنید و نظارت دقیق و اصولی بر روی نظرات آن ها داشته باشید.
پاسخ به نظرات: نظراتی که مخاطبین و مشتریان شما ثبت کرده اند را بدون پاسخ قرار ندهید و سعی کنید حتما با آن ها به تعامل بپردازید و از نظرات مثبت آن ها تشکر کنید.
تست قابلیت استفاده
تست قابلیت استفاده شامل مشاهده کاربران واقعی هنگام تعامل با وب سایت می شود، این روند بینش دست اولی را در مورد نحوه بازدید کاربران از سایت، چالش های آن ها و تجربه کاربری که در وب سایت داشته اند را در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه روش استفاده از قابلیت استفاده را برای شما آورده ایم.
تعریف اهداف: آن چه را که می خواهید به دست آورید به طور مشخص بیان کنید، به طور مثال این که می خواهید سهولت در فرآیند پرداخت خود بوجود بیاورید را مشخصا بیان کنید.
انتخاب شرکت کنندگان: گروه هدفی را انتخاب کنید و تعیین کنید که نماینده مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند.
انجام آزمون ها: از کاربران و مشتریان خود بخواهید که هنگام بازدید از وب سایت وظایف و اقدامات خاصی را انجام دهند.
تجزیه و تحلیل نتایج: مسائل و مواردی را که کاربران و مشتریان شما در آن ها به مشکل خورده اند را شناسایی کنید و به دنبال بهبود و رفع هر یک از آن ها باشید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.