ریال
چهارشنبه 25 مهر 1403

دوشنبه, 02 مهر 1403 11:27

گامافرایند؛ گام نخست فرایند تولید gamafarayand مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :بلوار میرداماد، خیابان وزیری پور، خیابان کاووسی، واحد ۱۱
تلفن :tel:+982188102888
ایمیل : info[at]gamafarayand.com
مونو پروپیلن گلایکول
مونو پروپیلن گلایکول نوعی حلال آلی و سنتتیک بوده که به صورت مایعی بی‌رنگ، فاقد بو و با طعم شیرین تولید می‌شود. از این حلال آلی در صنایع غذایی و تهیه‌ مواد خوراکی و نوشیدنی استفاده شده و در تولید ضد یخ برای انواع وسایل نقلیه و هواپیما مورد استفاده قرار میگیرد .
سوربیتول
سوربیتول مایع 70 درصد یک شیرین کننده کم کالری است با طعم خوب است که به عنوان شیرین کننده در بسیاری از صنایع غذایی و دارویی کاربرد دارد
سوکرالوز
سوکرالوز یک ماده شیمیایی است که به عنوان یک جایگزین قند و چربی در بسیاری از محصولات غذایی استفاده می شود. سوکرالوز به دلیل قابلیت جذب آب بالا و تشکیل ژل در حضور مواد غذایی، به عنوان یک ماده ضخیم کننده، استحکام بخش و استابیلایزر در محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.
اسپارتام
آسپارتام یک شیرین کننده کم کالری است که حدود 200 برابر شیرین تر از شکر است، در غذاها و نوشیدنی های آماده، اغلب با سایر شیرین کننده ها یا اجزای غذا ترکیب می شود تا طعم تلخ را به حداقل برساند و طعم کلی را افزایش دهد.
اسکوربیک اسید
اسید آسکوربیک (Ascorbic acid) که با نام ویتامین C نیز شناخته می‌شود، ماده‌ای پرکاربرد در صنایع غذایی و پزشکی است. معمولا کارخانجات از این ماده در تهیه مواد غذایی مانند سوسیس استفاده می‌کنند و شرکت‌های دارویی آن را برای تهیه مکمل ویتامین C مورد استفاده قرار می‌دهند. این ماده فواید بسیاری برای بدن دارد و باعث کاهش فشار خون، تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از نقس می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.