ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

شرکت مهندسی ابان رایان البرز

شرکت مهندسی ابان رایان البرز

دوشنبه, 14 تیر 1395 18:05

نرم افزار خیریه

نرم افزار خیریه نرم افزار خیریه سرو که جهت موسسات خیریه طراحی شده دارای فرم های متعددی می باشد که کاربران به سادگی می توانند حسابداری یک موسسه خیریه را مدیریت نموده. نرم افزار خیریه سرو با داشتن ظاهری زیبا و گرافیکی کاربر پسند به شما این امکان را می دهد تا در موقع نصب نرم افزار تمامی مشخصات خیریه خود را در آن ثبت نموده وعکس و لوگوی موسسه خودرا جایگزین نموده.همچنین خیریه سرو دارای امکانات فراوانی می باشد که با مراجعه به سایت شرکت مهندسی آبان رایان البرز می توانید برخی از امکانات را مطالعه و کاتالوگ نرم افزار را دانلود و مشاهده نمایید. نرم افزار خیریه سرو با یک سال گارانتی پشتیبانی رایگان وهر شش ماه به روز رسانی می شود که می توانید ازطریق سایت شرکت به روز رسانی رایگان نمایید.
دوشنبه, 09 فروردين 1395 15:18

وب سایت مشاور املاک

وب سایت مشاور املاک

چگونه یک مشاور املاک با مشتریان فراوان ویک مشاور املاک موفق با خریداران وفروشندگانی از سراسر کشور داشته باشیم. که جواب آن داشتن مدیری کاردان و آشنا با تکنولوژی روز وداشتن سایت مشاور املاک و اطلاع رسانی اینترنتی  می باشد. امروزه هر شخصی دنبال مطلبی ویا محصول خاصی و خدماتی باشد اولین جایی که مراجعه می نماید اینترنت می باشد. که خوشبختانه امروزه با در دسترس بودن کامپیوتر وخصوصا گوشی های هوشمند همیشه و در همه جا امکان پذیر می باشد. شرکت مهندسی آبان رایان البرز باداشتن کادری متخصص وب سایت هایی طراحی نموده که به وسیله نرم افزار تمامی مطالب را به وب سایت مشاور املاک شما ارسال و دسته بندی می نماید و نیازی به کارشناسان وب سایت نداشته باشید و در اولین بار به سادگی با آن آشنا خواهید شد.

 

www.aralborz.ir

09199327367

 

 

 

برچسب: نرم افزار – وبسایت – وب – سایت –مشاور – املاک – ثبت – ملک – چاپ – قولنامه – فروشنده – خریدار – ساخت وب سایت – درست کردن وب سایت

دوشنبه, 09 فروردين 1395 15:21

نرم افزارصندوق مکانیزه املاک

نرم افزارصندوق مکانیزه املاک

با تهیه نرم افزار صندوق مکانیزه املاک سرو و نصب آن بهترین دستیار ونرم افزار حسابداری تخصصی املاک را داشته باشید. نرم افزار صندوق مکانیزه سرو به شما در امر مالیات بر ارزش افزوده کمک خواهد نمود و فرم های مالیات بر ارزش افزوده را به سایت مالیات بر ارزش افزوده ارسال نمایید. تا علاوه بر جریمه نشدن مشاور املاک خود از تشویق ها و بخشودگی های مالیاتی بهره مند شوید.

 

 

www.aralborz.ir

09199327367

 

 

برچسب: نرم افزار – صندوق – مکانیزه – املاک- مشاور – حسابداری – مالیات – ارزش افزوده – نرم افزار – صندوق مکانیزه- مشاور املاک-دانلود- خرید - فروش

دوشنبه, 09 فروردين 1395 15:15

نرم افزار نمایشگاه اتومبیل

نرم افزار نمایشگاه اتومبیل

مالک یک نمایشگاه اتومبیل برتر بودن بستگی به مدیریت و استفاده از تکنولوژی روز می باشد. مدیران محترم نمایشگاه های اتومبیل می توانند با داشتن نرم افزار نمایشگاه خودرو سرو علاوه بر چاپ قولنامه وثبت تمامی ماشین های خریداری شده و فروخته شده از مزایای صندوق مکانیزه این نرم افزار استفاده نمایند.و علاوه براینکه جریمه مالیاتی نشوند از بخشودگی مالیاتی نیز استفاده نمایند. نرم افزارنمایشگاه سرو دارای بهترین و بیشترین امکانات یک نرم افزار نمایشگاه اتومبیل ایرانی می باشد.و پشتیبانی یک ساله این نرم افزار وبه روز آوری های این نرم افزار آن را متمایز تر از نرم افزارهای دیگر ساخته است.

www.aralborz.ir

09199327367

 

برچسب ها: نرم افزار- نمایشگاه – اتومبیل- خودرو- ماشین – اتوگالری- چاپ – قولنامه – مدیریت – مالیات – صندوق مکانیزه

دوشنبه, 09 فروردين 1395 15:14

نرم افزار مشاور املاک

نرم افزار مشاور املاک

با داشتن یک نرم افزار مشاوراملاک می توانید مشاور املاک خود را برترین و با انضباط تری و مشتریان خود را لحظه به لحظه بیشتر نمائید و در وقت خود جهت ثبت  املاک صرفه جویی نمائید درآمد خود را تا حد بالایی افزایش داده و مشتریان  مشاور املاک خود را راضی نگه داشته و در امر مالیات از نرم افزار مشاور املاک کمک گرفته و در صورت آشنایی با نرم افزار علاوه بر اینکه  جریمه مالیاتی نشوید، بلکه از بخشودگی اداره دارایی بهره ببرید. نرم افزار مشاور املاک سرو یک سال پشتیبانی و هرشش ماه یک بار به روز رسانی خواهد شد.

www.aralborz.ir

09199327367

 

برچسب: نرم-افزار-مشاور-املاک-ملک-ثبت-بنگاه-بانگاه-خرید-فروش-دانلود-مالیات-دارایی-

 

 

دوشنبه, 09 فروردين 1395 15:12

نرم افزار صندوق مکانیزه اتومبیل

نرم افزار صندوق مکانیزه اتومبیل

با تهیه و استفاده از نرم افزار صندوق مکانیزه اتومبیل سرو نمایشگاه اتومبیلی با امکاناتی همچون  حسابداری نمایشگاه اتومبیل و آماده سازی و ارسال فرم به سایت اداره دارایی و جلوگیری از جرایم مالیاتی و می توانید با ارسال به موقع فرم های مالیاتی که نرم افزار تولید می نماید از بخشودگی های مالیاتی استفاده نمایید.نرم افزارصندوق مکانیزه اتومبیل سرو علاوه بر پشتیبانی یک ساله هر شش ماه یک بار به روز رسانی می شود که با مراجعه به سایت شرکت مهندسی آبان رایان البرز می توانید به روز رسانی نرم افزار را انجام دهید.

www.aralborz.ir

09199327367

 

 

برچسب ها: نرم افزار – صندوق – مکانیزه – اتومبیل – ماشین – خودرو – اتوگالری – مالیات – ارزش افزوده - حسابداری

دوشنبه, 09 فروردين 1395 15:11

نرم افزار دفترچه تلفن

نرم افزار دفترچه تلفن

نرم افزار دفترچه تلفن سرو محصول شرکت مهندسی آبان رایان البرز با داشتن امکانات فراوانی همچون ثبت و بلک لیست نمودن شماره تلفن های همراه وثابت، نام و نام خانوادگی و امکاناتی همچون وضعیت حساب مشتریان طرف معامله، چاپ دفتر معین به شما کمک خواهد نمود تا وضعیت بدهکاری و بستانکاری مشتریان خود را یاد آوری نمایید. نرم افزار دفترچه تلفن سروبا پشتیبانی یک ساله وبه روز رسانی ها وقابلیت هایی همچون مدیریت شماره ها مدیریت مشتریان قابلیت ارسال پیامک و قابلیت ارسال ایمیل، پشتیبان گیری  قابلیت جدا سازی اشخاص حقوقی و حقیقی و امکانات فراوان دیگر بهترین و سریعترین دستیار برای کسب و کار شما می باشد.

 

www.aralborz.ir

09199327367

 

 

برچسب: نرم- افزار-دفترچه- تلفن- دفترتلفن-ثبت شماره-سریع- دانلود – خرید- فروش

دوشنبه, 09 فروردين 1395 15:10

نرم افزار خیریه

 

نرم افزار خیریه سرو که جهت موسسات خیریه طراحی شده دارای فرم های متعددی می باشد که کاربران به سادگی می توانند حسابداری یک موسسه خیریه را مدیریت نموده. نرم افزار خیریه سرو با داشتن ظاهری زیبا و گرافیکی کاربر پسند به شما این امکان را می دهد تا در موقع نصب نرم افزار تمامی مشخصات خیریه خود را در آن ثبت نموده وعکس و لوگوی موسسه خودرا جایگزین نموده.همچنین خیریه سرو دارای امکانات فراوانی می باشد که با مراجعه به سایت شرکت مهندسی آبان رایان البرز می توانید برخی از امکانات را مطالعه و کاتالوگ نرم افزار را دانلود و مشاهده نمایید. نرم افزار خیریه سرو با یک سال گارانتی پشتیبانی رایگان وهر شش ماه به روز رسانی می شود که می توانید به روز رسانی رایگان نمایید.

www.aralborz.ir

09199327367

 

 

 

برچسب ها: نرم افزار – خیریه – موسسات – خیرین – حسابداری- طراحی – خرید – فروش – دانلود –پشتیبانی - گارانتی

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.