ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

احمدی

احمدی

پنج شنبه, 15 تیر 1396 19:14

فلاشر led

فلاشر LED مدل L-48 با کیفیت و پرتو نور بسیار عالی تولید و آماده عرضه به بازار شد. این فلاشر با پرتو نور بسیار خوب ؛ عالی تر از فلاشر زنون میباشد که از روبرو و چهار طرف دید دارد و از مسافت دور هم قابل رویت میباشد. این مدل از فلاشر فعلا در زنگ های سفید یخی ؛ آبی و زرد تولید میشود. ریتم فلاش این فلاشر بصورت پلیسی هست.
یکشنبه, 04 تیر 1396 22:12

فلاشر LED

یکشنبه, 21 خرداد 1396 19:53

فلاشر LED

فلاشر LED مدل L-48 با ولتاژ کاری 220 ولت و 12 الی 24 ولت با کیفیت و پرتو نور بسیار عالی تولید و آماده عرضه به بازار شد. این فلاشر با پرتو نور بسیار خوب ؛ عالی تر از فلاشر زنون میباشد که از روبرو و چهار طرف دید دارد و از مسافت دور هم قابل رویت میباشد. این مدل از فلاشر فعلا در زنگ های سفید یخی ؛ آبی و زرد تولید میشود. ریتم فلاش این فلاشر بصورت پلیسی هست.
دوشنبه, 17 آبان 1395 20:30

فلاشر زنون و (LED)

بتکار پویان صنعت بزرگترین تولید کننده فلاشرهای آذرخش زنون(Xenon) و (LED) در سطح کشور می باشد. از دیگر تولیدات این واحد، تولید پرژکتورهای LED و چراغ LED جهت نمای ساختمان و نورپردازی برای سالن و تالار ها میباشد. تولید فلاشر LED (پشت شیشه ائی) جهت خودروهای پلیس از دیگرمحصولات میباشد . ابتکار پویان صنعت در نظر دارد با تولید بهترین محصولات، بهترین خدمت را به مشتریان خود ارائه دهد.
شنبه, 15 آبان 1395 23:10

مونتاژ برد SMD

ابتکار پویان صنعت با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب و با بهره گیری از فن آوریهای روز دنیا آماده مونتاژ انواع بردهای (DIP)و با استفاده از مرغوبترین قلع مطابق با استانداردهای بین المللی در کمترین زمان ممکن وهمچنین مونتاژ بردهای(SMD)بصورت دستی و دستگاه اتوماتیک میباشد . شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ابتکار پویان صنعت در نظر دارد با ارائه بهترین محصولات ، بهترین خدمت و تولیدات را به مشتریان خود ارائه دهد.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.