ریال
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

احسان سلیمانی

احسان سلیمانی

سیستم آموزشی کوره و حسگرهای دما مدل RN-TMC مجموعه ای متشکل از کوره، انواع مختلف حسگرهای دما، ترانسمیتر چند منظوره و شبیه ساز حسگرهای دما می‌باشد. دمای کوره تا 300 درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد و قابلیت آزمایش انواع مختلف حسگرهای دما را فراهم می‌سازد. به همراه این مجموعه یک تفنگ دمایی نیز ارائه می‌شود که با استفاده از آن می‌توان دما را از فاصله دور اندازه گیری نمود. با استفاده از ماژول ارتباط با کامپیوتر این مجموعه را می‌توان برای کاربردهای آموزشی کنترل دما نیز به کار گرفت که برای این عملیات یک واسط کاربری ارائه شده است و اطلاعات دمایی و ورودی هیتر برای افزایش دمای کوره و نیز دور فن خنک کننده قابل تنظیم توسط نرم افزار MTLAB می‌باشد. ‌
سیستم اندازه گیری نیرو و گشتاور مدل RN-FTM مجموعه کامل آزمایشگاه مرتبط با حسگر های نیرو می باشد که بر طبق سرفصل آزمایشگاه ابزاردقیق طراحی شده است. به طور کلی این مجموعه شامل سه قسمت اصلی میکروکنترلر، حسگرهای کرنش سنج و مجموعه اندازه گیری نیرو های پیچشی و خمشی به همراه ماژول تقویت کننده و فیلتر سازی برای اندازه گیری خروجی حسگرها می باشد. ماژول تقویت کننده این ست آموزشی از نوع تفاضلی بوده و قابلیت حذف نویز ها با ثابت زمانی متغیر را دارا می باشد. با به کار گیری این ماژوم آموزشی امکان طراحی و ساخت ترازو با دقت کم تر از یک گرم فراهم می باشد و قطعات این مجموعه از فلز های سخت کاری شده تهیه شده است. این مجموعه دارای مجموعه ای از جعبه وزنه ها می باشد که با استفاده از آن میتوان بارگذاری های مختلفی را برای درک عملکرد انواع مختلف بارگذاری مکانیکی بررسی نمود. مجموعه حاضر به همراه یک کارت ارتباط با کامپیوتر ارائه می شود که تمام اطلاعات سنسوری را میتوان با استفاده از آن در نرم افزار MATLAB مشاهده نمود.
سیستم آموزشی اندازه گیری و کنترل حرکت خطی مدل RN-LDC مجموعه کامل آزمایشگاه های مرتبط با حسگر های فاصله سنج می باشد که بر طبق سر فصل آزمایشگاه کنترل خطی و ابزار دقیق طراحی شده است. به طور کلی این مجموعه شامل سه قسمت مکانیزم مکانیکی حرکت خطی ، حسگرهای فاصله سنج و اجزاء ماژولار حسگرهای القایی و مجاورتی می باشد . کیفیت بالا و استحکام از ویژگی های بارز این مجموعه می باشد که به کار گیری آن در زمان های متوالی را میسر میسازد. در حال حاضر تنها مجموعه ای است که به طور یکپارچه شامل حسگر های مجاورتی خازنی ، القایی و حسگر موقعیت نوری و فراصوت می باشد که مجموعه ای مناسب برای انجام عملیات پیشرفته ترکیب اطلاعات سنسوری می باشد. حرکت خطی این مجموعه توسط یک موتور پله ای تامین می شود و برای صحه یابی دقت حسگرها از موقعیت مانع متحرک استفاده می شود . علاوه بر این موقعیت مانع متحرک را میتوان با استفاده از کولیسی که بر روی مجموعه تعبیه شده است نیز اندازه گیری نمود.
سه شنبه, 27 شهریور 1397 09:15

منبع تغذیه تک

منبع تغذیه خطی تک در رنج های 30 ولت 3 آمپر مدل RN-3003 ،30 ولت 5 آمپر مدل RN-3005 ، 60 ولت 3 آمپر مدل RN-6003 و 60 ولت 5 آمپر مدل RN-6005 ،دستگاهی است که جهت تولید ولتاژمستقیم(DC)از محدوده 0 تا 60 ولت با حداکثر جریان دهی 5 آمپر طراحی و ساخته شده است.همچنین در این دستگاه دو خروجی ثابت 5 و 12 ولت 1 آمپر نیز در اختیار کاربر قرار گرفته شده است.
سه شنبه, 27 شهریور 1397 09:15

میز آزمایشگاهی وآموزشی الکترونیک

میز آزمایشگاه الکترونیک RN-TAB-3 دارای بدنه فلزی ،پایه های آلومینیومی،کابین، روکش سطح فایبرگلاس درابعاد 70X143 سانتی متر، چرخ های جابه‌جا کننده قفل دار، دوطبقه فلزی با ارتفاع قابل تنظیم برای کار دونفره، سیم کشی کامل به همراه 4 عدد پریز ارت دار، چراغ سیگنال، کلیدهای قطع و وصل برق ورودی (مینیاتوری و محافظ جان) است. این سیستم قابلیت نصب انواع دستگاه‌های آزمایشگاه الکترونیک و تجهیزات جانبی مانند : لامپ، ذره بین، اسیلوسکوپ، منبع تغذیه، سیگنال ژنراتور، فانکشن ژنراتور، مولتی‌مترو ... را دارد.
سه شنبه, 27 شهریور 1397 09:16

میز آزمایشگاهی الکترونیک

میز آزمایشگاه الکترونیک RN-TAB-2 دارای بدنه فلزی، پایه های آلومینیومی، روکش سطحی فایبرگلاس، ابعاد سطح کار 70x143 سانتی‌متر، چرخ های جابه‌جا کننده قفل دار و دوعدد طبقه فلزی با ارتفاع قابل تنظیم است. این سیستم قابلیت قرارگیری انواع دستگاه‌های آزمایشگاهی و تجهیزات جانبی مانند: لامپ، ذره بین، اسیلوسکوپ، منبع تغذیه، سیگنال ژنراتور، فانکشن ژنراتور، مولتی‌مترو ... را دارد.
سه شنبه, 27 شهریور 1397 09:16

میز آزمایشگاهی الکترونیک

میز آزمایشگاه الکترونیک RN-TAB-2 دارای بدنه فلزی، پایه های آلومینیومی، روکش سطحی فایبرگلاس، ابعاد سطح کار 70x143 سانتی‌متر، چرخ های جابه‌جا کننده قفل دار و دوعدد طبقه فلزی با ارتفاع قابل تنظیم است. این سیستم قابلیت قرارگیری انواع دستگاه‌های آزمایشگاهی و تجهیزات جانبی مانند: لامپ، ذره بین، اسیلوسکوپ، منبع تغذیه، سیگنال ژنراتور، فانکشن ژنراتور، مولتی‌مترو ... را دارد.
سه شنبه, 27 شهریور 1397 09:16

میز برای آموزش الکترونیک

میز آزمایشگاه الکترونیک RN-TAB-1 دارای پانل جلو، پایه فلزی، بدنه MDF (مقاوم در برابر حرارت،رطوبت و ساییدگی)، ابعاد سطح کار 50X138 سانتی متر، دو عدد کشو قفل دار، کلید های قطع و وصل برق ورودی(مینیاتوری و محافظ جان)، سیم کشی کامل به همراه 4 عدد پریز ارت دار، فن تهویه کابین و چراغ سیگنال است. این سیستم قابلیت نصب انواع دستگاه‌های آزمایشگاه الکترونیک مانند : اسیلوسکوپ، منبع تغذیه، سیگنال ژنراتور، فانکشن ژنراتور، مولتی‌مترو ... را دارد.
سیستم آموزشی RN-LOGIC مجموعه‌ای کامل جهت آموزش آزمایشگاه مدار منطقی می‌باشد که بر مبنای سرفصل آزمایشگاه مدار منطقی طراحی و ساخته شده است. به دلیل تسریع در بستن مدارها و اطمینان از نتایج حاصله بایاس تمامی بلوک ها انجام شده و تنها پایه های مورد نیاز در اختیار کاربر قرار گرفته است.
چهارشنبه, 04 مهر 1397 17:26

پکیج آموزشی مدارهای مجتمع خطی

سیستم آموزشی RN-OPAMP مجموعه‌ای است تخصصی، جهت آموزش آزمایشگاه مدارهای مجتمع خطی که کاربرد های وسیع تقویت کننده های عملیاتی را به کاربر آموزش میدهد . این مجموعه مکمل مباحث ارائه شده در تئوری مدارهای مجتمع خطی می‌باشد که بر مبنای سرفصل آزمایشگاه مدارهای مجتمع خطی طراحی و ساخته شده است. به دلیل عمومیت داشتن کاربرد تراشه 741 در مهندسی الکترونیک اکثر آزمایش‌های RN-OPAMP بر مبنای این تراشه طراحی شده است. جهت تسریع در اندازه گیری و ثبت نتایج یک عدد مولتی متر نیز در این مجموعه آموزشی قرار داده شده است.همچنین یک عدد فانکشن ژنراتور در چهار نوع موج استاندارد سینوسی ،مثلثی،مربعی و TTL در اختیار کاربر قرار داده شده است.
صفحه 1 از 4
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.