ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

اشكان كاظمي

اشكان كاظمي

پنج شنبه, 02 آذر 1396 18:35

پودر یاهی رویش-ضد ریزش مو

پودر گیاهی رویش( صد در صد گیاهی و طبیعی) با اخذ استاندارد و مجوز تولید از وزارت جهاد کشاورزی با ترکیبات کاملا گیاهی و طبیعی در شرکت تعاونی کشاورزی سبز شیراز گیاه (شماره ثبت22278)تولید شده که خاصیت اصلی آن جلوگیری از ریزش مو، تاخیر در سفید شدن و کمک به رشد مجدد مو می باشد. لذا با توجه به ترکیبات گیاهی و طبیعی، فاقد هرگونه عوارض می باشد بطوریکه خانم های باردار نیز می توانند به راحتی مصرف نمایند زیرا این امر از ریزش شدید مو در زمان بارداری و بعد از آن جلوگیری کرده و همچنین با دارا بودن مواد معدنی و انواع ویتامین ها کمک زیادی در سلامت جنین و مادر می کند.این پودر به علت غنی بودن دارای خواصی دیگر نظیر ضد سرطان، تقویت بدن، کمک به رفع کم خونی،کاهش کلسترول، به علت دارا بودن فیبر به لاغر شدن کمک می کند،کاهش قند و چربی خون و می توان از آن به عنوان ماسک جهت رفع چین و چروک صورت نیز استفاده کرد.این پودر را می توانید با آب، شیر، آب میوه و حتی سوپ و سالاد و ماست ترکیب کنید و میل نمایید. میزان مصرف آن دوقاشق مرباخوری یا( دوپیمانه که در بسته موجود است) در روز مصرف نمایید. یک قاشق صبح و یک قاشق عصر. پودر را در جای خشک و دور از آفتاب نگهداری نمایید. اگر به سلامتی خود و زیبایی موهایتان اهمیت می دهید به جای هزینه های هنگفت خرید انواع شامپوها و لوسیون های شیمیایی ، از این محصول کاملا طبیعی و تضمینی با هزینه کم استفاده کنید. یکبار استفاده کنید تا نتایج شگفت انگیز آن را ببینید.با آرزوی سلامتی و زیبایی برای شما.شرکت سبز شیراز گیاه برای فروشگاه ها، عطاری ها و خریداران عمده جهت اخذ نمایندگی تخفیف قابل توجهی منظور می گردد. ارسال رایگان به تمام نقاط ایران
آموزش پرورش گلهای آپارتمانی با اعطای مدرک بین المللی
دوره های آموزشی ساخت تراریوم و بونسای با استاندارد سازمان فنی و حرفه ای برگزار می گردد. در دوره تراریوم کلیه موضوعات در خصوص طراحی و ساخت انواع تراریوم آموزش حرفه ای داده خواهد شد. تراریوم به معنی کشا انواع گل و گیاهان طبیعی در محفظه های شیشه ای می باشد که در سایزهای مختلف انجام می گردد.که با داشتن خلاقیت و هنر می توان تراریوم های زیبایی ساخت و از فروش آنها سود خوبی ایجاد کرد. دوره بونسای در خصوص تربیت درختان به صورت کوچک و مینیاتوری است.که از نظر تجاری دارای ارزش بسیار زیادی می باشد به طوری که بعضی از بونسای های تجاری تا ده میلیون تومان فروش می روند. در پایان دوره مدرک بین المللی معتبر اعطا خواهد شد.
قیمت : 1,640,000 ریال
دوره آموزشی عطاری و بسته بندی گیاهان دارویی(فروشندگی گیاهان دارویی) بر اساس استاندارد سازمان فنی و حرفه ای برگزار می گردد و کلیه مطالب و موضوعات در خصوص شناخت گیاهان دارویی و خواص دارویی آنها - روش جمع آوری و خشک کردن - بسته بندی- بازاریابی- فروش و تولید داروهای گیاهی تدریس خواهد شد.در پایان دوره مدرک بین المللی فنی و حرفه ای صادر می گردد که در خارج از کشور معتبر و قابل ترجمه است.
قیمت : 3,900,000 ریال
آموزشگاه فنی و حرفه ای رویش (با مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ) اقدام به برگذاری دوره های کاربردی با مزایای زیر نموده است: 1- گواهینامه ها پایان هر دوره توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر می گردد و دارای اعتبار بین المللی است (قابل ترجمه) به طوری که مهاجرین به خارج از کشور می توانند در بیشتر کشورهای دنیا از آن جهت ایجاد کسب و کار استفاده کنند. 2- - آموزشگاه رویش در صورت درخواست کارآموز ، اقدام به اخذ مجوز تولید از سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی می نماید.( اخذ مجوز تولید مشاغل خانگی و دریافت وام) 3- پرداخت شهریه کلیه دوره ها به صورت نقد و اقساط بلند مدت می باشد. 4- آموزشگاه رویش از ابتدای راه ( آموزش دوره ) تا انتها ( اخذ مجوز تولید، تامین مواد اولیه و تجهیزات، بسته بندی، بازاریابی و فروش ) همراه شما خواهد بود. 5- قابلیت تطبیق با برخی از واحدهای درسی آموزش و پرورش به منظور کسب مدرک دیپلم در رشته های کار و دانش. 6- اگر به دنبال شغلی با درآمد بالا در داخل و حتی خارج از کشور هستید، زمان را از دست ندهید و با صرف هزینه کم و زمان کوتاه، حرفه ای مناسب و مدرک معتبر با کد بین المللی از آموزشگاه کشاورزی رویش اخذ نمایید. دوره های آموزشی: 1-پرورش دهنده قارچ دکمه ای 2-فروشنده گیاهان دارویی(عطاری) 3- کشتکار گلخانه های خاکی(صیفی و سبزی) 4-پرورش دهنده گیاهان آپارتمانی 5-پرورش دهنده گل محمدی 6-پرورش دهنده گل در فضای آزاد 7-تولید کننده بونسای (گلدان درخت مینیاتوری) 8-تولید کننده تراریوم (گلدان باغ شیشه ای)
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.