ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

وبسایت ایوب نکوفر

وبسایت ایوب نکوفر

چهارشنبه, 23 تیر 1395 15:39

چگونه به موفقیت برسیم؟

بسیاری از افراد در برهه های مختلف زندگی شان به این نتیجه می رسند که بخواهند کارهای بزرگی انجام دهند و به موفقیت های عالی برسند.بیشتر این افراد بدون اینکه مسیر رسیدن به اهداف شان را بررسی کنند و اینکه چه شرایطی لازم است تا به آن اهداف شان برسند تصمیم می گیرند اقدامات و کارهایی را شروع کنند. اتفاقی که می افتد این است که بعد از مدت کوتاهی از ادامه دادن به آن کارها منصرف می شوند و از رسیدن به اهداف شان باز می مانند. چیزی که آنها در نظر نمی گیرند این است که باید انگیزه های شان را در طول زمان توزیع کنند و نخواهند که با استفاده از قدرت اراده شان در مدت کوتاهی موفقیت بزرگی را به دست آورند. انتخاب چنین روشی تقریبا همیشه محکوم به شکست است. شما را به بازدید از وبسایت بسیار خوبی که اصول موفقیت را با نگاهی واقع گرایانه و بسیار ساده آموزش می دهد دعوت می کنم. پیشنهاد می کنم حتما از فایل های رایگان و بسیار ارزشمند آن استفاده کنید. آدرس سایت و راه های ارتباط با ما کمی پایین تر آمده است.
یکی از مهم ترین ارکان و اصول زندگی اجتماعی، ارتباطات است. در دنیا و عصر ارتباطات هر کس بتواند به خوبی نیازهای ارتباطی دیگران را درک کند می تواند زندگی بهتر و با آرامش بیشتری را نسبت به کسانی که از این توانایی برخوردار نیستند تجربه کند. اهمیت چنین موضوعی تا به حدی است که اگر بخواهیم آن را در یک سئوال کلیدی خلاصه کنیم این طور می پرسیم که ” آیا شما زندگی شاد و مملو از آرامشی را تجربه می کنید؟” اگر پاسخ شما بله است پس احتمالا از روابط اجتماعی خوبی برخوردارید و اگر پاسخ شما خیر است به احتمال زیاد باید بر روی ارتقای ارتباطات تان تمرکز بیشتری بکنید. مهم ترین رکن در ارتباطات داشتن افکار و رفتارهای صحیح است. برای داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه به وبسایت ما مراجعه کنید.
شنبه, 05 تیر 1395 17:49

چرا شکست می خوریم

یکی از مهم ترین دلایل شکست هر کسی این است که زمان کافی برای رسیدن به موفقیت را به اشتباه برآورد می کند به عبارت دیگر می خواهد خیلی زود به نتیجه برسد، می خواهد راه سه ساله را یک ماهه برود. بنابراین برنامه ریزی هایش را نیز بر اساس همین زمان اشتباه انجام می دهد و در اغلب موارد نتیجه ای جز شکست به دست نمی آورد. در پایان هر شکست ازخودش می پرسد چرا موفق نمی شوم؟ یکی از مهم ترین اصول موفقیت آهسته و پیوسته رفتن و تدریج و استمرار است که ایوب نکوفر آن را در کتاب یک راز ساده و جادویی که زندگی شما را متحول می کند توضیح داده است. برای دانلود این کتاب ارزشمند و آشنایی با اسرار موفقیت به سایت ما مراجعه کنید.
پنج شنبه, 03 تیر 1395 18:32

چرا موفق نمی شوم؟

چرا موفق نمی شوم؟ یکی از مهم ترین دلایلی که افراد موفق نمی شوند این است که شرایط بیرونی را در زندگی شان بسیار موثر می دانند و گمان می کنند چون شرایط و امکانات مناسبی نداشته اند به موفقیت نرسیده اند. اما بسیاری از افراد موفق دنیا، واقعا در شرایط سختی زندگی کرده اند و با وجود سختی ها و مشکلاتی که داشته اند به موفقیت های بزرگی رسیده اند. پس دلیل چیست؟ شکی نیست که عواملی مانند محیط و افرادی که با آنها بزرگ می شویم و شرایط اقتصادی و اجتماعی می توانند بر زندگی ما تاثیر داشته باشند اما آن چیزی که باعث می شود ما شکست بخوریم یا به موفقیت برسیم این شرایط و امکانات بیرونی نیستند. برای آشنایی با موانع واقعی موفقیت به وبسایت ما مراجعه کنید.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.