ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

کشاورزی

کشاورزی

جمعه, 26 آذر 1395 12:41

حشره کش برقی

اگر از مزاحمتهای حشرات موذی،سوسکها و موشها به ستوه آمده اید و دنبال یک راه حل ارزان ، فوری و بدون درد سر هستید بهترین گزینه حشره کش برقی RIDDEX است. ما به دلیل خرید کلی و فروش مناسبی که داریم قیمتهایمان را رقابتی کرده ایم. این روش مبارزه با حشرات و حیوانات موذی بر مبنای تکنولوژی جدیدی است که با ارسال امواج مافوق صوت این موجودات مزاحم را وادار به فرار میکند. استفاده از این حشره کش برقی باعث خلاصی فوری شما از شر سوسکها خواهد شد. تنها کافی است یکی از این حشره کشها را در خانه ای تا وسعت ماکزیمم ۱۸۰ متر مربع به پریز برق متصل کنید. با استفاده از این دستگاه دیگر هیچ احتیاجی به صرف هزینه های سنگین برای خرید سموم و حشره کشهای خطرناک و مضر شیمیایی را نخواهید داشت، سموم و حشره کشهای شیمیایی علاوه بر اینکه هزینه بالایی را به خانواده ها تحمیل می کنند برای سلامتی افراد بخصوص کودکان و سالمندان نیز مضر بوده و تاثیر آنها عموما موقتی است و پس از گذشت مدتی با از بین رفتن اثر سموم، متاسفانه مجددا شاهد ورود حشرات و جوندگان مزاحم خواهید بود. قابل استفاده جهت:هتلها، بیمارستانها، مدارس، آسایشگاهها، خوابگاهها، ادارات، منازل، آشپزخانه های صنعتی، رستورانها، انبارهای غلات و مواد غذایی، کارگاه های تولیدی و ... جهت ثبت سفارش لطفا کد ۴۳۰۳۰ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۹۷۷ ارسال فرمایید.
قیمت : 170,000 ریال
جمعه, 26 آذر 1395 12:41

چرخ خیاطی اتومات

چرخ خیاطی اتومات با قابلیت استفاده از باطری و آدابتور به صورت کاملا مناسب نیازمندی شما در سفر و یا مناطقی که به برق دسترسی نیست دارد. چرخ خیاطی تمام اتوماتیک دارای دکمه روشن و خاموش با اشاره انگشت شصت بسیار خوش دست و روان مناسب برای دوخت پارچه های ضخیم نحوه ی کارایی هم با برق هم با باطری بدنه فولادی با روکش پلاستیک مقاوم دارای یک عدد سوزن و یک عدد سوزن نخ کن دارای دو عدد ماسوره به همراه نخ و یک عدد میله تعویض ماسوره دارای سوکت جهت استفاده از برق DC طول ۲۱ سانتیمتر و عرض ۷ سانتیمتر ضخامت ۳ سانتیمتر وزن دستگاه ۳۱۰ گرم برای سفارش کالا و ارسال پستی لطفا کد ۵۱۲۹۴ را به سامانه ۳۰۰۰۷۹۷۷ ارسال فرمایید.
قیمت : 300,000 ریال
جمعه, 26 آذر 1395 12:41

مینی کولر usb

یک وسیله ایده آل برای خنک شدن در زمان کار با لپ تاپ و کامپیوتر در هرکجا که باشید. هرجا که سیستم سرمایشی نیست و مجبورید در آن محیط باشید. با امکان جابجایی آسان و حمل راحت و حجم کوچک این دستگاه سرما آفرین هیچ نگرانی بابت گرما نداشته باشید. طراحی بسیار جالب به همراه یک اسفنج جاذب آب که برای جذب رطوبت برای مدت طولانی است. دارای موتور قوی و خروجی باد بالا در مقایسه با دیگر پنکه های یو اس بی کارکرد با ۴ عدد باطری قلمی ، و کابل یو اس بی امکان اتصال به شارژر یو اس بی یا کامپیوتر و لب تاب رومیزی و قابل حمل ، امکان کارکرد به وسیله شارژر پاور بانک دریچه باد خروجی قابل تنظیم زاویه مختلف دارای دکمه خاموش و روشن ابعاد :۳.۵ *۸*۱۷ سانتیمتر دارای اسفنج با قابلیت جذب آب و خنک کنندگی توسط آب جذب شده در سه رنگ شاد و متنوع ارسال رنگ به صورت تصادفی (رندومی) میباشد برای کسب اطلاعات تکمیلی و سفارش کالا لطفا عدد ۹۲۱۱۴ را به شماره ۳۰۰۰۷۹۷۷ بفرستید تا همکاران فروش در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
قیمت : 490,000 ریال
جمعه, 26 آذر 1395 12:41

پنکه خورشیدی خودرو

پارک کردن ماشین در فضاری باز باعث بالا رفتن درجه حرارت داخل اتومبیل می شود یک گرمای شدید و عصبی کننده . اما با اتوکول این اتفاق دیگر نمی افتد . اتوکول یک وسیله باور نکردنی که با انرژی خورشیدی کار می کنند و نیاز به برق باطری ندارد , این وسیله با جذب انرژی خورشیدی و تبدیل آن به الکتریسیته و با کمک موتوری که در داخل آن قرار دارد مثل یک خنک کننده قوی دمای ماشین را پایین می آورد و انرژی گرمایی را به بیرون هدایت می کند . به همین ترتیب از گرم شدن فضای داخل اتومبیل جلوگیری می کند.با توجه به طراحی ویژه و منحصر به فرد,اتوکول در هر اتومبیلی قابل استفاده بوده و روی هر شیشه ای قابل نصب می باشد. نصب کردن این دستگاه بسیار آسان می باشد, اتوکول را به شیشه وصل می کنید و بعد نوار پلاستیکی مخصوص را در اطراف اتوکول قرار می دهید و به سادگی اتوکول قابل استفاده می باشد.اتوکول یک دستگاه تهویه و خنک کننده هوشمند است که جایگزین مناسبی برای استفاده از کولر ماشین می باشد پس با استفاده از اتوکول در مصرف بنزین هم صرفه جویی کنید و فشار اضافه ای به موتور اتومبیل اضافه نمی شود. به محض اینکه جلوی تابش نور خورشید قرار گرفتید اتوکول به طور اتوماتیک به کار می افتد.این وسیله داخل داشبورد ماشین قرار می گیرد و جابه جا کردن آن بسیار آسان است. پنکه خورشیدی ماشین AUTO COOL بدون نیاز به برق و باطری جابه جایی آسان و نصب سریع و راحت یک دستگاه تهویه و خنک کننده هوشمند بهترین وسیله برای صرفه جویی در مصرف سوخت با اتوکول از گرمای شدید داخل ماشین خداحافظی کنید جهت ثبت سفارش خرید لطفا کد ۷۶۱۸۰ را به سامانه ۳۰۰۰۷۹۷۷ ارسال فرمایید. با تشکر
قیمت : 240,000 ریال
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.