ریال
جمعه 28 ارديبهشت 1403

شركت ارتباطات و فناوري سيب سبز

شركت ارتباطات و فناوري سيب سبز

اگر نگران هستید که آیا خدمات وایمکس مبین نت دارای کیفیت مورد نظر شما می باشد یا نه!

اگر در مدت زمان محدود به خدمات وایمکس مبین نت نیاز دارید مثلا برای یک مسافرت، یک نمایشگاه یا یک کنفرانس!

اگر علاقمند هستید اول تست کنید و سپس خرید کنید!

و اگر به هر دلیل دیگری علاقمند به استفاده از وایمکس مبین نت هستید ولی نمی خواهید مودم خریداری نمایید می توانید مودم را بصورت امانی دریافت نموده یا آن را برای مدتي محدود اجاره نمایید.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره 88320340 تماس بگیرید.

شركت ارتباطات و فناوري سيب سبز در كنار ارائه ي انواع خدمات و محصولات اينترنتي، اقدام به فروش ويژه ي انواع آنتي ويروس هاي به روز، جهت ايمني و محافظت سيستم هاي متقضايان گرامي نموده است.

آنتي ويروس هاي Eset Nod32 و Eset smart security از جمله ي جديدترين محصولات دنياي فناوري ست كه توسط سيب سبز عرضه مي گردد: Eset smart security  كه جامع ترين نسخه از اين خانواده است و علاوه بر آنتي ويروس، آنتي اسپاي و فايروال را شامل ميشود؛ بيشتر مناسب استفاده ي كاربران خانگي و تجاري اينترنت مي باشد. اين نرم افزار همچنين توانايي محافظت از سيستم هاي مجاور را (با استفاده از NetWork ) دارد. آنتي ويروس Eset Nod32 نيز براي كابراني مانند اداره ها، سازمان ها و... توصيه ميشود، زيرا هنگام نياز كاربر به تمركز در مواقعي مانند قرارگيري در جلسات آنلاين و .. قابليت به تعويق انداختن فعاليت هاي نرم افزار را دارد.

سيب سبز در اين راستا به عرضه ي دو مدل از جديدترين محصولات شركت Bitdefender نيز مي پردازد: Bitdefender Internet Security داراي فايروال قوي و سازگار با شبكه مي باشد، Web Antivirus ازديگر امتيازات اين محصول است كه وظيفه ي كنترل ايمني وبسايت هاي جستجو شده را برعهده ميگيرد. همچنين نرم افزار مدل Bitdefender Antivirus نيز داراي قابليت هاي قابل توجهي از جمله حفاظت در زمينه ي تكنولوژي بانكداري و خريد الكترونيكي امن مي باشد.

گفتني ست شركت سيب سبز تمامي نرم افزارها را به صورت اورجينال و با قيمتي مناسب به مشتركين محترم عرضه مي كند.

همچنين جهت اطلاع متقاضيان محترم بايد گفت كه با خريد مودم وايمكس مبين نت مي توانند از سيب سبز هديه ي ويژه (اشتراك رايگان يكساله آنتي ويروس اورجينال) دريافت نمايند.

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه ي درصد تخفيف ويژه ي محصولات و خدمات با شماره ي 88320340 تماس حاصل نموده و يا عدد 12 را به شماره ي 100088320340 ارسال كنيد.

ما به شما اعتماد داریم، ابتدا مصرف کنید سپس پرداخت نمايید.

طرح جدید سيب سبز برای استفاده از اینترنت

در این طرح مشترک می تواند مودم را به صورت امانی دریافت نموده و هزینه استفاده از اینترنت را نیز در انتهای ماه و بر اساس میزان ترافیک استفاده شده پرداخت نماید، يعني در اين طرح نیازی به پیش پرداخت هزینه اینترنت نیست.این طرح در حال حاضر برای سرویس وایمکس مبین نت قابل استفاده است و در آینده برای مشترکین ADSL نیز ارائه خواهد شد.

 برای اطلاع کامل از نحوه دریافت و مزایای طرح می توانید با شماره 88320340 بخش فروش تماس حاصل نمایید

يكي از خدمات سيب سبز :

طرح خرید مودم های کارکرده

 

شرکت سیب سبز جهت رفاه حال متقاضیان عزیز و همچنین مشترکینی که به هر دلیل تمایل به ادامه استفاده از سرویس وایمکس مبین نت خود را ندارند طرحی را جهت خرید مودم های کارکرده مشترکين ایجاد کرده است.

در این طرح پس از درخواست مشترک، عامل فنی شرکت به محل مشترک مراجعه و پس از تست مودم از نظر سلامت مودم را جمع آوری و هزینه آن را پرداخت می نماید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88320340 تماس حاصل فرمایید.

يكي از خدمات سيب سبز :

کسب درآمد از طریق معرفی مشترک اینترنت!
Ref.sbsit.ir


آیا می دونید چطوریمی شه تو مهمونی ، مدرسه ، دانشگاه ، محل کار ، تو اتوبوس ، مترو یا حتی در حالمسافرت یا جاهایی که فکرش رو هم نمی کنید پول در بیارید؟
مطالب زیر رو به دقتمطالعه کنید.
شرکت ارتباطات و فناوری سیبسبزبه عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه فروش اینترنت شرایطی رافراهم آورده است که همه افراد با هر شغل ، هر سن و هر ساعتی از روز با راحت ترینروش ممکن بتوانند با مشارکت در فروش اینترنت درآمد قابل قبولی کسب نمایند. اینمشارکت نیاز به سرمایه گذاری ندارد و افراد علاقمند که توانایی مناسبی در بازاریابی، فروش دارند می توانند صرفا با جذب و معرفی مشترک جدید اینترنت پورسانت دریافتنمایند. پورسانت فروش هر دو هفته یک بار توسط نرم افزار محاسبه شده و به حساب همکارواریز می شود. برای سهولت و شفافیت در اجرای پروژه و جلب اعتماد همکاران نرم افزاریبرای این پروژه طراحی شده است که تمام مراحل از ثبت نام و معرفی مشترک و همچنینمحاسبه میزان پورسانت در این نرم افزار انجام شده و همکار سیب سبز می تواند مراحلمعرفی تا محاسبه پورسانت را به ازای هر مشترک معرفی شده دنبال نماید و هر لحظه کهعلاقمند بود می تواند مبلغ پورسانت خود را در سیستم مشاهده نماید. براي كسب اطلاعات با شماره تلفن 88320340 تماس حاصل كرده در صورت علاقمندیبرای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس زیر مراجعهفرمایید.
Ref.sbsit.ir

شرکت ارتباطات و فناوری سیبسبز

 www.sbsit.ir
به این آدرس یه سری بزنید ضرر نمی کنید 3 مرحله همبیشتر نداره:
1. ثبت نام و دریافت دسترسی

2. معرفی مشترک جدید

 

3. دریافت پورسانت

تا حالا شده یکی از دوستان، همکاران یا فامیل شما نیاز یا مشکلی در مورد کامپیوتر و اینترنت داشته باشه و شما براي پاسخگويي وقت یا اطلاعات کافی نداشته باشید؟

لطفا این شانس رو به ما بدید که مشکل ایشون رو حل کنیم!

ما هميشه براي پاسخگويي به سوالات و مشكلات كامپيوتري و اينترنتي شما و دوستانتون وقت داريم!

 

شركت ارتباطات و فناوري سيب سبز اين امكان را فراهم نموده تا متقاضيان گرامي بتوانند براي رفع هرگونه مشكل خود در زمينه ي فناوري اطلاعات در هر زماني، از پرسنل مجرب و متخصص سيب سبز راهنمايي و مشاوره دريافت كنند.

لازم به ذكر است تماس و ارائه ي راهكار از طريق تلفن به صورت رايگان انجام ميشود.

شركت ارتباطات و فناوري سيب سبز

 

88320340

يكي از خدمات سيب سبز :

شرکت سیب سبز ارائه دهنده سرویس های وایمکس مبین نت خدمت جدیدی را به فهرست خدمات خود اضافه كرده است.

در این خدمت که برای اولین بار در این عاملیت انجام می شود، مودم های مدل BM632  و FMM130 مشترکین ایرانسلی که به هر دلیل از سرویس خود راضی نبوده و درخواست خدمات وایمکس مبین نت را دارند می توانند مودم خود را با پرداخت هزینه اندکی به مودم های مبین نت تبدیل کنند. و دیگر نیازی به خرید مودم های وایمکس مبین نت نمی باشد.

در این طرح پس ازدرخواست متقاضی مبنی بر تبدیل مودم ایرانسل به مبین نت پوشش متقاضی بررسی می گردد و در صورتی که در پوشش داخلی مبین نت قرار داشت عامل فنی شرکت همراه با مودم مشابه در محل متقاضی حضور یافته و قدرت و کیفیت سيگنال را بررسی می کند. و در صورت مطلوب بودن سیگنال با امضای تعهد نامه طرفین مودم مشترک آپدیت شده و در 5 روز کاری سرویس مورد نظر فعال می گردد.

 

در صورت تمایل به كسب  اطلاع از جزییات فرآیند با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید. 

شركت ارتباطات و فناوري سيب سبز اين بار محصول جديدي را برای اولین بار عرضه ميكند.

این محصول که یک روتر می باشد، با ورود یک ارتباط اینترنت تمام خروجی های خود را به صورت بی سیم و با سیم از 3 نظر حجم، زمان و سرعت مدیریت می کند.

به عنوان یک مثال ساده :

شما می توانید در این دستگاه که با پنل فارسی بسیار ساده همراه با دفترچه راهنمای فارسی تهیه شده است؛ تنظیم نمایید که کاربر شماره ي 1 فقط از ساعت 2-4 هر روز با سرعت 40 کیلوبایت بر ثانیه و نهایتا در روز تا 500 مگ ترافیک را مصرف کند، و کاربر شماره ي 2 با سرعت 100 کیلو بایت بدون محدودیت حجم و 24 ساعته اینترنت داشته باشد.

این روتر کاملا مورد نیاز سازمان های کوچک برای مدیریت بهتر اینترنت و همچنین پرهیز ازترنت و تلف کردن وقت افراد می گردد.

محصول جديد سيب سبز به زودی به صورت عمده و تخصصی در بازار رایانه کشور توزیع خواهد شد.

قیمت محصول نيز نسبت به راهکار های قبلی که برای این کار وجود داشت (نصب سرور و برنامه های تخصصی) بسیار به صرفه می باشد، همچنین شرایط همکاری نیز وجود دارد.

 

شركت ارتباطات و فناوري سيب سبز

 

88320340

يكي از خدمات سيب سبز :

سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات و ارزان ترین تعرفه ها

·        پنل کاربری

·        پنل مدیریتي

ويژگي هاي پنل اس ام اس سيب سبز:

نرم افزار اختصاصی/خطوط اختصاصی و مجازی (1000، 3000، 021 )/ ارسال بين المللي/ ارسال از طريق دكل مخابراتي/ ارسال از تلفن همراه/ ارسال با نام تجاري/ پنل فکس/ تلفن گويا/ پيامك صوتي/ و...

 

امکانات سامانه پیامک سیب سبز

ارسال شخصی

(اس ام اس تکی، اس ام اس گروهی-انبوه، هوشمند، زماندار، و..)

ارسال منطقه ای

( بر اساس کدپستی، ارسال محله ای، پیش شماره، شهر، بانک ایرانسل)

پيام ها

(دريافتي، ارسالي، حذف شده)

امکانات

(تولید محتوا، دفترچه تلفن، کدخوان، لیست ویژه، نظرسنجي، و..)

سرویس ها

(رتبه در گوگل، اطلاعات پرواز، جستجوی دامنه، قيمت ارز و سكه، دیکشنری، آب و هوا و..)

ابزار ویژه

(نوبت دهی، پیامک مناسبتی، تحلیلگر، ایمیل پیامک، وپ WAP، كارت ويزيت، و..)

پشتیبانی

(ارسال تیکت، راهنمای سامانه، کنترل از راه دور)

 

برای مشاهده دموی سامانه  و بررسی امکانات پنل به آدرس ذیل مراجعه فرمایید.

http://sms.sbsit.ir

user: demo

pass: demo

 

 

برای اطلاعات بیشتر با شماره 88320340 تماس  بگیرید، و يا عدد 14 را به شماره ي 100088320340 ارسال نماييد.

قابل توجه برگزار كنندگان همايش ها، نمايشگاه ها و سمينار هاي علمي و فرهنگي

 

شركت ارتباطات و فناوري سيب سبز يكي از فعال ترين و بزرگترين عوامل فني و فروش شركت مبين نت، خدمت ديگري را جهت رفاه حال متقاضيان گرامي، عرضه كرده است.

 

يكي از خدمات سيب سبز :

طرح اجاره ي مودم هاي وايمكس مبين نت جهت رفع نياز مشتركيني ارائه مي شود كه براي مدت زماني كوتاه به سرويس هاي اينترنتي نيازمند هستند.

در اين طرح متقاضي پس از اجراي مراحل ثبت نام، هزينه ي مودم را به صورت اماني به سيب سبز مي پردازد. سپس با پرداخت كل هزينه ي طرح درخواستي و سرويس نصب و راه اندازي ، طي 24 ساعت از اينترنت پر سرعت مبين نت بهره مند مي گردد.

در مقابل؛ شركت سيب سبز متعهد مي گردد در هر زماني كه مشترك اقدام به عودت مودم اجاره شده به شركت كند، در صورت عدم آسيب ديدگي مودم، كل هزينه ي مودم را به مشترك بازگرداند.

اين شركت همچنين در اين راستا خدمات خود را جهت جلب رضايت شركت ها و سازمان هاي اداري تكميل كرده و در صورت تقاضاي مشتركين، اقدام به استقرار نيروي پشتيباني مخصوص نمايشگاه ها و سمينارها مي نمايد.

البته گفتني ست اين طرح تنها به متقاضيان اداري و سازمان ها محدود نمي گردد و به متقاضيان خانگي نيز اختصاص مي يابد.

 

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 88320340 تماس حاصل نموده و از تعرفه هاي طرح هاي كم مصرف، مصرف متوسط، پر مصرف و نامحدود اينترنت يك ماهه و شش ماهه مبين نت مطلع گرديد.

صفحه 1 از 2
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.