ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

حمید

حمید

شنبه, 04 اسفند 1397 08:47

نمایندگی FEY

شرکت FEY و شرکت SMALLEY دو سازنده معتبر در زمینه ساخت رینگهای لمینار هستند که هم اکنون استانداردهای ساخت واشر فنری و واشر آببند بر اساس طبقه بندی و نامگذاری و تلرانسهای مقرر شده این دو برند آلمانی و آمریکایی تعیین میشوند. نمایندگی FEY جهت فروش رینگ آببند در داخل ایران وجود نداشته و گروه صتعتی آپوکا معتبرترین سازنده واشر فنری آببند و رینگ فنری با سابقه بیش از 10 سال در زمینه تولید و فروش رینگ آببند آماده همکاری با مراکز صنعتی میباشد.
شرکت فنی مهندسی آسه پولاد کار با سابقه بیش از 12 سال تولید بستهای فلزی و خار فنری، آمادگی خود را جهت همکاری با سازمانها و شرکتهای لوازم خانگی، تجهیزات الکتریکی و خودرویی در زمینه تولید قطعاتی شامل قطعات پرسی، قطعات مفتولی و تسمه ای، بستهای فلزی و فنرهای موجی اعلام میدارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر محصولات آپوکا از وبسایت www.apoka.ir دیدن فرمایید.
آپوکا تولید کننده انواع فنرهای اسپیرال و مارپیچ، محصولات خود را شامل فنر حلزونی، فنر تمسه ای، فنر استند تبلیغاتی، فنر حلزونی و فنر کوکی با کیفیتی رقابتی با محصولات وارداتی به شرکتهای صنعتی صنایع لوازم خانگی،خودرویی و نظامی عرضه میدارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر محصولات آپوکا از وبسایت www.apoka.ir دیدن فرمایید.
شنبه, 04 اسفند 1397 13:16

تولید انواع رینگهای فولادی

شرکت فنی مهندسی آسه پولاد کارا (آپوکا) تولید کننده انواع رینگهای فولادی جهت کاربری آب بند و نگهدارنده، با داشتن سابقه تولید قطعاتی همچون اسنپ رینگ، رینگ پیستون، خار فنری و خار دولاتاب همکاری های متعدد و موفقی را با سازمانهای صنایع ریلی، خودرویی و پمپ و توربین کشور داشته است.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.