ریال
سه شنبه 1 خرداد 1403

آرش ظهیرنیا

آرش ظهیرنیا

یکشنبه, 18 مهر 1395 07:19

آب بندی سطوح از سمت مثبت

این آب بندی زمانی که دسترسی به سطح سازه در معرض آب امکان پذیر است(داخل مخازن آب و داخل تونل های انتقال آب و...) استفاده می گرددو در این نوع آب بندی معمولا از مواد های آب بندی به صورت پوشش استفاده می گردد. در زیر محصولات این شرکت، در این موارد را ذکر می نماییم. 1- نفوذ گر یا Penetren (تولیدی و وارداتی) 2- امولسیون و پرایمر قیری (تولیدی) 3- انواع پوشش اپوکسی (تولیدی) 4- مواد آب بندی RAS-3300 (تولیدی) 5- انواع پوشش های پلی اورتان و پلی یورا
یکشنبه, 18 مهر 1395 07:05

آب بندی سطوح منفی

این روش زمانی که به سمت در معرض رطویت دسترسی امکان ندارد استفاده می گردد که می توان به سازه های مترو از قبیل سطوح داخل تونل و ایستگاه ها، داکتهای هوادهی و... و همچنین مخازن آب و فاضلاب که تخلیه آن مقدر نبوده و باید از بیرون آن آب بندی انجام گردد، اشاره نمود که در این موارد بهترین گزینه استفاده از رزین های تک جزئی و دوجزئی پلی اورتان می باشد که با نازل های تزریق (پکر) در داخل بتن با فشار بالا به وسیله پمپ مخصوص تزریق می گردد.
با توجه به مسئله مقاوم سازی سازه های بتنی و سطوح آسیت دیده این شرکت با توجه به تخصص و تجربه اجرایی و امکان تامین مصالح خاص( انواع الیاف کربن و شیشه،مواد تزریق و ابزارآلات مربوطه و...) آماده همکاری با انواع پروژه های پل سازی و سازه های زیر زمینی مترو و کلیه سازه های حساس بتنی می باشد.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.