ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

مشاوران امین پایتخت

مشاوران امین پایتخت

شنبه, 09 شهریور 1398 19:03

خدمات مالی

انجام خدمات: حسابداری حسابرسی مالیاتی اخذ کد اقتصادی خدمات ارزش افزوده
شنبه, 09 شهریور 1398 19:04

خدمات جذب و تامین نیروی مهندس

شرکت مشاوران امین پایتخت برای تامین نیروی مهندس و امتیاز آور شرکت های متقاضی اخذ رتبه، اقدام به جذب مهندسین با سابقه و بی سابقه در تمامی رشته ها کرده است. شرکت های متقاضی اخذ رتبه می توانند با ما تماس بگیرند و نیاز خود را اعلام کنند تا کارشناسان شرکت در اصرع وقت نیروی مهندس آن ها را تامین کنند.
ز سال 1387 تا کنون اقدامات مفیدی صورت گرفته که در پی آن تصمیم بر آن شد تا جهت افزایش توان فنی و اجرایی و ارتقا کمی و کیفی پیمانکاران عمرانی شهرداری تهران در حوزه معاونت فنی و عمرانی تحول ایجاد شده است ، در این راستا جایگاهی با عنوان امور پیمانکاران فنی و عمرانی شهرداری تهران مستقر در اداره کل هماهنگی مناطق و سازمان ها تشکیل گردیده و پیمانکاران پس از اخذ رتبه ی پیمانکاران از معاونت عمرانی استانداری می بایست با ثبت نام در امور پیمانکاران فنی و عمرانی جهت دریافت این کارت اقدام نمایند. دریافت ان کارت به نشانه ی شناسایی و انسجام پیمانکاران می باشد. جهت ثبت نام و دریافت کارت پیمانکاری اطلاعات زیر مورد نیاز است: مشخصات مشخصات و سابقه مدیر عامل سوابق کاری شرکت مشخصات پرسنل شرکت امکانات جانبی شرکت تجهیزات و ماشین آلات شرکت رتبه شرکت از معاونت فنی و عمرانی استانداری حهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص اخذ کارت پیمانکاری شهرداری با ما تماس بگیرید.
یکشنبه, 25 شهریور 1397 12:48

رتبه بندی - اخذ رتبه مشاور

رتبه مشاور چیست؟ مدرکی است که براساس مقررات آئین نامه به منظور اعلام صلاحیت مشاور از سوی سازمان برای ارائه خدمات مشاور صادر می شود. * در شرکتهای مشاور رتبه بندی علاوه بر اعضاء هیئت مدیره سهامداران یا کارمندان شرکت به شرط ماندگاری حداقل 2 سال به بالا امتیاز آور خواهند بود. * در شرکتهای مشاور تجربه کارهای انجام شده به ازای هر 10 میلیون ریال 1 امتیاز است. * در شرکتهای مشاور ساختار مدیریتی امتیاز می آورد. * در شرکتهای مشاور امکانات پشتیبانی امتیاز می آورد. جهت کست اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص اخذ رتبه مشاور با ما تماس بگیرید.
یکشنبه, 25 شهریور 1397 12:48

رتبه بندی- اخذ رتبه پیمانکاری

در تاریخ 81/12/11 هیات وزیران وقت با تصویب آئین نامه ای مبنی بر چگونگی صدور و اخذ رتبه پیمانکاران و ابلاغ آن به کمیته فنی تشخیص صلاحیت , قوانین صدور برگه تشخیص صلاحیت پیمانکاران متحول گردید. پیرو آئین نامه مذکور چنانچه یک شخص اعم از حقیقی یا حقوقی بخواهد در مناقصات پیمانکاری سراسر کشور شرکت نماید می بایست از سازمان برنامه و بودجه کشور یا استان, موفق به اخذ صلاحیت پیمانکار شود. از آن جا که سازمان مذکور در سال 1386 منحل اعلام گردید , تمامی مراحل صدور رتبه های پایه ی 5 و 4 و 3 به استانداری ها, معاونت فنی و عمرانی و صدور رتبه های 1و2 به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری واگذار گردید. شرکت هایی که درخواست تشخیص صلاحیت خود را به همراه مدارک مورد نیاز به معاونت فنی و عمرانی استانداری ها و یا معاونت راهبردی اعلام می دارند, پس از طی مراحل بررسی و تشخیص مجوز خود را دریافت و می توانند در تمام مناقصات پیمانکاری بسته به میزان ظرفیت خالی شرکت خود شرکت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در در خصوص اخذ رتبه پیمانکاری با ما تماس بگیرید.
یکشنبه, 25 شهریور 1397 12:49

ثبت شرکت-اخذ کارت بازرگانی

يكي از مدارك اصلي كه در رابطه با مبحث واردات / صادرات كالا الزام داشته و جزو يكي از اركان اساسي اين مقوله ميباشد ( كارت بازرگاني ) است كه توسط اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران توسط مركز و يا شهرستانها به نام متقاضياني كه واجد شرايط باشند صادر ميگردد . كارت بازرگاني ،مجوزي است كه به دارنده آن اعم از شخص حقيقي يا حقوقي به موجب ماده 2 قانون صادرات و واردات مصوب 1372/04/02 مجلس شوراي اسلامي اجازه داده مي شود به امر تجارت خارجي بپردازد .بر اساس مقرراتي كه در حال حاضر در دست اجراست اعتبار كارت بازرگاني از تاريخ صدور يكسال مي باشد . تمديد كارت بازرگاني با ارائه مدارك لازم براي براي مدت مذكور انجام مي گيرد و در دفعات بعد نيز به همين ترتيب ادامه مي يابد. کاربردهای کارت بازرگانی: 1. ثبت سفارش و ترخيص كالا 2. واردات از مناطق آزاد 3. مبادرت به حق العمل كاري در گمرك 4. صادرات کلیه کالاهای مجاز ضمناً داشتن كارت بازرگاني براي واردات / صادرات الزامي بوده كه حين ثبت سفارش كالا جزو مداركي است كه توسط بانكها از متقاضي اعتبار درخواست ميگردد . صدور کارت بازرگانی: براي صدور كارت بازرگاني دائم بايد از طريق اداره كل ثبت شركتهاي محل اقدام به اخذ اظهارنامه ثبتي و گواهي پلمپ دفاتر نمود و سپس به اتاق بازرگاني و صنايع و معادن يا اتاق تعاون مركز استان محل فعاليت بر حسب مورد مراجعه نمود ، پس از تكميل پرونده و امضا كارت در اتاق مربوط جهت تاييد نهايي به اداره كلبازرگاني استان مربوطه مراجعه كرد . كارت بازرگاني شركت هاي خارجي جهت تاييد به اداره كارت بازرگاني وزارت ارسال مي شود . به موجب تصويبنامه شماره 80163/ت/68663 مورخ 17/12/76 *** شركتهاي تعاوني بايد كارت بازرگاني خود را از اتاقهاي تعاون جمهوري اسلامي ايران دريافت نمايند . اگر تمایل به اخذ کارت بازرگانی دارید کافیست با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمابه و مقصود خود برسید.
شرکت با مسئولیت محدود نوعی شرکت است که، بر خلاف شرکت تضامنی، مسئولیت هر یک از سهامداران در مورد بدهی‌های شرکت محدود به مبلغ سرمایه‌گذاری شده در شرکت است و در صورت عدم کفایت مجبور نیستند اموال شخصی خود را در این راه مصرف نمایند. به زبان ساده‌تر در صورتی که شرکت ورشکسته شود و نتواند جوابگوی طلبکاران باشد تنها سرمایه سهامداران از بین می رود و طلبکاران نمی‌توانند باقیمانده مطالبات خود را از اموال شرکای شرکت مطالبه کنند. شرکت با مسئولیت محدود در ایران تنها با دو شریک قابل ثبت است و هر گونه نقل و انتقال سهام آن تنها از طریق دفتر اسناد رسمی امکان پذیر است. اگر تمایل به ثبت شرکت با مسئولیت محدود دارید کافیست با ما تماس بگیرید. متخصصین شرکت مشاوران امین پایتخت پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما خواهند بود.
یکشنبه, 25 شهریور 1397 12:48

ثبت شرکت- شرکت های سهامی خاص

شرکت سهامی خاص (به انگلیسی: Privately held company)‏ نوعی شرکت سهامی است که سهام آن قابل داد و ستد در بورس اوراق بهادار نیست ولی توسط مردم به راحتی قابل معامله است. هنگام تشکیل چنین شرکتی باید تمام سرمایه آن در موقع تأسیس توسط مؤسسان تأمین و بخشی از سرمایه در بانک سپرده‌گذاری شده باشد. در شرکت‌های سهامی خاص، همانند شرکت با مسئولیت محدود و بر خلاف شرکت تضامنی، مسئولیت هر یک از سهامداران در مورد بدهی‌های شرکت محدود به مبلغ سرمایه‌گذاری شده در شرکت است و در صورت عدم کفایت مجبور نیستد اموال شخصی خود را در این را مصرف نمایند. در ایران تفاوت شرکت‌های سهامی خاص با شرکت با مسئولیت محدود این است که شرکت با حداقل سه نفر سهامدار قابل تشکیل است و سهام نیز بدون نیاز به ثبت در دفتر اسناد رسمی قابل نقل و انتقال هستند و در شرکت مسئولیت محدود سرمایه به صورت اعلامی می‌باشد و هر چقدر که اعلام شود احتیاجی به واریز به حساب شرکت ندارد ولی در شرکت سهامی خاص الزاما ۳۵% مبلغ اعلامی می‌بایست به صورت نقد به حساب شرکت واریز گردد و ۶۵% در تعهد مابقی ظرف ۵ سال تادیه گردد. برای ثبت شرکت سهامی خاص خود کافیست با متخصصان شرکت تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان شرکت شما به ثبت برسد.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.