ریال
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403

حامد

حامد

شنبه, 08 آبان 1395 11:11

اتصال سه نقطه

اتصال سه نقطهای : ترکیبی است از یک بازوی بالائی و دو بازوی -١-٢پائینی که هر سه در دو انتها با اتصالات مفصلی از یک سو به تراکتور و ازسوی دیگر به ماشین یا وسیله کشاورزی متصل بوده و مجموعا " جهت وصل ادوات به تراکتور و استفاده از نیروی بالابری سیستم هیدرولیک آن بکارمیرود.
قیمت : 25,000,000 ریال
شنبه, 08 آبان 1395 11:07

ورق آلومینیوم کامپوزیت

ورق آلومینیوم کامپوزیت یا به عبارتی( ACP (Aluminum Composite Panelکه در کارخانه کاپکو در رفسنجان تولید می شود دارای بالاترین کیفیت و تطابق صددرصد با جدول استانداردی ارائه شده در مدارک و گواهینامه ها می باشد. لذا این شرکت آمادگی ارسال این محصول به هر آزمایشگاهی که مورد نظر خریدارباشد را دارا است.
شنبه, 08 آبان 1395 11:01

تایل الومینیوم

سقف‌های کاذب مشبک ( تایل آلومینیومی ) ، سقف‌هایی با اجرا سریع هستند که به واسطه استفاده از انواع تایل های آلومینیومی 60×60 و 30×30 بدون نیاز به پیچ کردن تایل به سپری و عدم نیاز به بتونه‌کاری از سرعت اجرایی بالایی برخوردار هستند. به راحتی قابل ترمیم و مرمت بوده و فضای تاسیساتی پشت سقف کاذب مشبک قابل دسترسی می‌باشد. - سقف کاذب فلزی با تایل آلومینیومی ساده که در این نوع، سقف را به صورت یک فلت ساده یکپارچه می‌بینیم. - سقف کاذب فلزی با تایل آلومینیومی تمام پانچ که مزیت این نوع، جذب صوت بالای آن بوده که در پشت تایل‌های این سقف کاذب از یک لایه نمد مانند استفاده شده که خود به عنوان عایق و محافظ برای عبور حشرات و رطوبت از منافذ سقف محسوب می‌شود که خود مزیت بسیار بالایی است. - سقف کاذب با تایل آلومینیومی و فلزی نیم پانچ که از جلوه خوبی برخوردار است و سوراخ‌ها بصورت منظم در وسط تایلها قرار می‌گیرد. این نوع سقف کاذب به سه صورت ساده، با تایل لبه‌دار و با سپری مخفی وجود دارد.
قیمت : 250,000 ریال
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.